SLEEPER píše: assassin> Podivej, tvrdi to vicero lidi vc. hlavniho technika renocaru.
A jak jsem tu psal, oproti zx10r ta brambora leti prehnane moc.
Nekasam se nejakym pappirovym vykonem, jen jsem si to sam chtel overit.
ja nerozporuju to, jestli brambora jede lip nez neco jineho... ale nedava mi smysl udavat v ofiko dokumentech neco tak pofiderniho jako je vykon na kole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: A ted ci slova budou mit vyssi vahu, garozoveho brzdare nebo lidi primo od bmw?
A to, ze ti "lita" vykon, tomu docela verim. On je obrovsky rozdil mezi merenim na dynamicke a staticke brzde.
Zas se budu opakovat. Nehadam se, jen zprostredkovavam overena fakta, kterym nemam duvod neverit.
servisak z renocaru je urcite odbornik na mereni vykonu schvalne se ho zkus zeptat jakej je vztah mezi vykonem a krouticim momentem. Chodil/chodi sem clovek co delal na vyvoji S1000RR tak by se dalo zeptat i jeho, ale popravde je mi to celkem fuk... ja uz za kazdou cenu pravdu mit nemusim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Pry jim tu samou informaci rikavaji uz leta a to primo ve fabrice.
Ja za to nemuzu, ze konkurece ma slabsi motory, presto, ze se kasaji +/- stejnym vykonem. Holt neni kun jako kun.
Omlouvam se.
SLEEPER píše: Sonicek> Ted jsem si to overoval jeste od kamose, co dela pro bmw ve vych. cechach (jezdi do spanelska na skoleni, na jizdy atp.).
Pry jim tu samou informaci rikavaji uz leta a to primo ve fabrice.
Ja za to nemuzu, ze konkurece ma slabsi motory, presto, ze se kasaji +/- stejnym vykonem. Holt neni kun jako kun.
Omlouvam se.
v technice se pro pocitani a mereni nejakejch velicin pouzivaji jasne stanovene postupy, nebo dokonce normy. je to proto, ze cisla ziskana odlisnym zpusobem nejdou srovnavat a jsou vlastne uplne k hovnu. tzn pokud je stanovena norma ktera udava jak se vykon meri a vsichni ji dodrzuji, jen BMW si vymysli, ze to bude delat jinak tak mi to prijde dost nepravdepodobne...
a jo beru zpet, sef servisu nebude servisak, ale manazer ....
Naposledy editováno 24.06.2019 10:45:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> takže nemáš žádné ověřené fakta jsi chtěl říct...to mi stačí.
Dal jsem to ani necetl, pze mi prijde, ze jste vazne byli o vikendu dlouho na slunicku.
Mam overena fakta a vyse jsem je uvedl. Zajdete si za nekym kompetentnim do bmw a zeptejte se na to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Dal jsem to ani necetl, pze mi prijde, ze jste vazne byli o vikendu dlouho na slunicku.
Mam overena fakta a vyse jsem je uvedl. Zajdete si za nekym kompetentnim do bmw a zeptejte se na to.
nic, je mi fuk jak si lidi v renocaru mysli, ze se udava vykon...
Naposledy editováno 24.06.2019 10:57:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Nesmíš věřit všemu co říká výrobce....to tak prostě není.
SLEEPER píše: Dal jsem to ani necetl, pze mi prijde, ze jste vazne byli o vikendu dlouho na slunicku.
Mam overena fakta a vyse jsem je uvedl. Zajdete si za nekym kompetentnim do bmw a zeptejte se na to.
Tak já brnknu Přemkovi do Renocaru asi. Ať máme zápletku...
Sonicek píše: SLEEPER> nemusím, bohatě mi stačí informace co mám :) kluci z bmw říkali....to mi připomína Sršně, když jedil Triumpha, Aprilku apod....všechno TOP, nejlepší...nejlepší je když je to zaplacený když mi dáš x tisíc, tak Ti tady potvrdím 193 na zadním kole a assasin Ti od ruky namaluje graf
Nesmíš věřit všemu co říká výrobce....to tak prostě není.
Ne, jako první největší masakr, mazec a drsnost byla přece brutální Brutale 1078!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
assassin píše: nic, je mi fuk jak si lidi v renocaru mysli, ze se udava vykon...
Mne je to v zasade taky fuk, ale nemysli si to jenom v renocaru.
Sonicek píše: SLEEPER> nemusím, bohatě mi stačí informace co mám :) kluci z bmw říkali....to mi připomína Sršně, když jedil Triumpha, Aprilku apod....všechno TOP, nejlepší...nejlepší je když je to zaplacený když mi dáš x tisíc, tak Ti tady potvrdím 193 na zadním kole a assasin Ti od ruky namaluje graf
Nesmíš věřit všemu co říká výrobce....to tak prostě není.
Tvůj ladič sem nechodí, můj taky ne. Tak třeba sem něco napíše Murkin...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Mne je to v zasade taky fuk, ale nemysli si to jenom v renocaru.
ja jen rikam, ze pro mereni takovych velicin jsou stanovene normy. nenachazim logiku v tom, aby bmw merilo jinak nez stanovuje norma a jeste tak, ze jim vyjdou mensi cisla nez by byly v pripade, ze by merili stejne jako konkurence = znevyhodneni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
assassin píše: ja jen rikam, ze pro mereni takovych velicin jsou stanovene normy. nenachazim logiku v tom, aby bmw merilo jinak nez stanovuje norma a jeste tak, ze jim vyjdou mensi cisla nez by byly v pripade, ze by merili stejne jako konkurence = znevyhodneni
Jo tak s timhle dotazem musime za sef inzenyrem do Mnichova.
R1 04 mela mit 171K bez naporu (s 180k), na brzde, ale na brzde, na ktere se pripravuji motorky do MS, mi namerili 168, coz by odpovidalo, pac to nebylo v laboratornich podminkach.
Nerikam, ze mi na brzde zmeri 193 na kole, ale neco kolem, by tak melo byt. Dle BMW samozrejme.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Tohle přetahování se je vážně o ničem... resp. k smíchu
Sonicek píše: SLEEPER> ne protože ten rozdíl je v tom, že jedno uvádí výrobce a to co Ti naměřili je skutečnost...Většinou jsou vždy jiné hodnoty, Fz1 v sérii taky nemá 150 na motoru jak se píše...těch 168 je reálnej udaj moje gixero K4 s výfukem filtrem 162koní...R1 byla dravější na ve vršku 20V prostě dělal tu špičku :) ale 180 koní nikdy série neměla, to si zase továrna vycucala z prstu :) a to je stejný případ u BMW i u jinch značek.
normu presne neznam a pro tuhle diskuzi se mi nechce to hledat, ale motory se meri na motorve brzde, kdy je klika pripojena primo na merici zarizeni... dost casto jsou periferie pohanene externim zdrojem, tzn je externe zajistene chlazeni - obeh kapaliny, elektricka energie atd... coz neni zas tak malo. pokud zacnes z vykonu na klice odecitat odber vodni pumpy, alternatoru atd atd... dostanes se na cisla co sedi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: SLEEPER> Proč už po těch měsících prázdných slov a "jedna paní povídala" konečně opravdu na tu brzdu nezajdeš, neuděláš fotky/video...sem pak postneš ještě grafík a bude vše úplně jasné?
Tohle přetahování se je vážně o ničem... resp. k smíchu
ono je to celkem fuk, ze bawo jede opravdu hodne se vi... a ze je sleeper rychlej pilot se taky doneslo az k nam... takze vlastne nikdo nezpochybnuje nic z toho, jen jsem se podivoval nad tim, ze by bmw udavalo uplne jine hodnoty nez konkurence, tot vse.
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: jasně, klika, spojka to je buřt je jasné že čím více periferii tak více tření, celkově nárust ztrát Doběhová zkouška to je výkon na zadník kole, následuje doběh ( to jsou tyto různé periferie) kde se měří tyto ztráty a pak při další veličinou jsou korekce dle daným podmínek kde se porovnává první a poslední měření , hodnoty např.teplota nasávaného vzduchu, teplota v komoře apod. aby jsi měl správný údaj, musel by jsi měřit pouze výkon z kliky i tak si myslím, že takové měření je docela přesné, resp. nejbližší skutečnosti, narozdíl od výkonu na zadním kole.
neni to tak uplne pravda, dobehova zkouska nenameri vsechny ztraty a tam kde se provadi vyvoj motoru rozhodne neni tohle dostatecny - merit vykon na kole a pak dopocitavat ztraty z "pofiderne" namerenych hodnot.
vykon na zadnim kole jde merit docela presne, resp. pokud mas brzdu s moznosti statickeho mereni - retarder, tak jde merit opravdu hodne presne. libovolnej prepocet na kliku pri mereni cele motorky uz je vice ci mene zatizenej spoustou dalsich chyb.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jak jsme psal, vykon by ty motorky mely mit, ale v laboratornich podminkach. Realita je pak treba o par poniku jinak.
Druha vec je pak na spoleh presnosti brzdy.
Kdy treba takovej Pepos naposledy provedl kalibraci?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Hančaa píše: SLEEPER>
Tohle přetahování se je vážně o ničem... resp. k smíchu
Vsak kluci na to sami prijdou, az se pobavi s nekym od bmw.
Jinak te samo nenutim to tu cist.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
assassin píše: ono je to celkem fuk, ze bawo jede opravdu hodne se vi... a ze je sleeper rychlej pilot se taky doneslo az k nam... takze vlastne nikdo nezpochybnuje nic z toho, jen jsem se podivoval nad tim, ze by bmw udavalo uplne jine hodnoty nez konkurence, tot vse.
Rychlej nejsem, potreboval bych tech "14 zatacek" trenovat aspon 2 dny v kuse, abych se dostal na nejakej cas.
Ale nedavno jsem na Vysocine pojezdil pana, co ve twinech porazel noufira, ale samo je to o znalosti trate a o tom, do jakeho rizika, kdo chce az zajit. Kazdopadne tohle rozbirat uz nebudeme.
e: a s tim bawem vazne nevim, jen ti kazdej z te bramboří company rekne, ze udavany vykon je na kole.
Naposledy editováno 24.06.2019 13:03:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Nevím kdy posledně, ale letos měnil ložiska na válci, a nechal kalibrovat nějakou firmou :) říká, že cca. 3 za rok to nechá projít někým kdo to dělá, ale podrobnosti nevím.
Každopádně se můžu zeptat na nějakej kalibrační protokol , kdyby jsi měl zájem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Jak jsem psal, r1 s 30tis km, namerila jen o 3 poniky mene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Rychlej nejsem, potreboval bych tech "14 zatacek" trenovat aspon 2 dny v kuse, abych se dostal na nejakej cas.
Ale nedavno jsem na Vysocine pojezdil pana, co ve twinech porazel noufira, ale samo je to o znalosti trate a o tom, do jakeho rizika, kdo chce az zajit. Kazdopadne tohle rozbirat uz nebudeme.
e: a s tim bawem vazne nevim, jen ti kazdej z te bramboří company rekne, ze udavany vykon je na kole.
Pokud bych mohl doplnit, tak jak posledně s náma jel ten borec na tom ADV, tak říkál, že kdyby neměl vzadu kufr tak by s tam s Váma vytřel zadek jak nic počkej jak vezme přístě SD, bude na Tebe čekat v keždé dědině To je pro doplnění k rychlosti na úseku vysočina
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35903 | Dnes v 11:19 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 623 | Včera v 23:06 Ariete |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |