kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.06.2019 22:28:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Uz jsem to chtel komentovat u srsne, co je to ted za zvyk davat otaznik za vetu ktera neni otazkou? Jako ze napisete vec kterou si nejste jisty? Za me to vypada blbe.
Tak byl smajlík z telefonu a systém to přebral jako otazník
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Zcela uznávám, že toho máš najeto možná víc a rozhodně s větší rozmanitostí. Teďka nehodnotím RS, nejel jsem na něm, ale předchozí R (moje ex 2015 a jel jsem i na 2016 R modelu) přesto, že to byla supr motorka, už prostě byla obětí několika evolucí beze změny koncepce a tím pádem stáří. Od roku 2011 R až po letošní RS je komplet podvozek/rám to samé (zcela minoritní změny), měnil se motor (ale opět pouze evolučně), elektronika a design. Proto si myslím, že RS nebude od mé ex R nijak vzdálený. Je to dnes konstrukčně stará škola a je to znát i na jízdním projevu.
No nic, musím si to někde půjčit, jinak tady mlátím slámu trochu ...
A btw na mě třeba Tuono V4 nepůsobí nijak extra ovladatelně, musíš to fakt řídit a dát mu jasně najevo, že teď se bude zatáčet. V porovnání s SD je to mnohem méně friendly, spíš to má blíž k suberbiku než k nakedu.
Na tom Speedovi něco bude a sedí to i k tomu, proč se mi tak líbí. Prostě je to trochu old school
Na SD jsem taky nejel, a je fakt, že Tuňák má i vcelku natahlý posedna nahace, ale celkově se řídí fakt strašně automaticky a účinně, zejména k přihlédnutýn výkonům...
z.a.j.o.c.h píše: Na tom Speedovi něco bude a sedí to i k tomu, proč se mi tak líbí. Prostě je to trochu old school
Na SD jsem taky nejel, a je fakt, že Tuňák má i vcelku natahlý posedna nahace, ale celkově se řídí fakt strašně automaticky a účinně, zejména k přihlédnutýn výkonům...
Každopádně bylo vtipný na to předsedat z CF Moto NK400
"Bohužel se stalo to, že jsem se snažil předjet Petrucciho a následkem toho jsem do zatáčky, kde došlo k incidentu, vjel o něco rychleji. Vzápětí pak přede mnou spadlo několik jezdců a já se už nedokázal vyhnout Jorgeho motorce."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Na prasaka to tam nacpal Markez Dovimu.Ten musel zpomalit jeste pomalu jednou tolik,nez při čistým průjezdu a to Lorenzovi uz guma neudržela.Jako souhlasim s tim,ze se tam premotivovane cpal,ale začalo to uz před nim.Rossi to mel před sebou a motorku narovnal,ze se tomu vyhne.Takhle z gauce bych mu ted poradil,ze kdyby se držel víc na vnitřku,tak se mu nic nestane
Mrkvez to tam nacpal řeknu tvrdě, ale dle mého tak, jak to dělá každý. Dovi jen korigoval stopu, když si ho všiml uvnitř. Jenže v tu chvíli tam kokot Lorenzo letí o dost rychleji, je to nejlépe vidět na záběru shora a už mu muselo být jasné, že to nepůjde. Doviho lehké narovnání na tom nic nemění, resp. nijak to neovlivnilo Lorenza.
To, že Rossi byl dlouhej sám potvrdil a bylo to dobře vidět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tak byl smajlík z telefonu a systém to přebral jako otazník
Tos me uklidnil, porad te muzu povazovat za kvalitniho zurnalistu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Tos me uklidnil, porad te muzu povazovat za kvalitniho zurnalistu?
Teď tam taky chybí nějací smajlíci!
Každopádně dělám, seč mi síly stačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Mrkvez to tam nacpal řeknu tvrdě, ale dle mého tak, jak to dělá každý. Dovi jen korigoval stopu, když si ho všiml uvnitř. Jenže v tu chvíli tam kokot Lorenzo letí o dost rychleji, je to nejlépe vidět na záběru shora a už mu muselo být jasné, že to nepůjde. Doviho lehké narovnání na tom nic nemění, resp. nijak to neovlivnilo Lorenza.
To, že Rossi byl dlouhej sám potvrdil a bylo to dobře vidět.
1. Věta souhlas 2.mirnej nesouhlas,bo musel i víc,než standardně zpomalit 3. Věta ano je to kokot a přehnal to,nicméně se pravděpodobně soustředil jen na Viňalese,kterýho by asi i předjel a na výjezdu bůh ví. 3. Věta Rossi napsal jen,ze vjel do zatáčky o něco rychleji,protože předjížděl Petruxe.Kazdopadne měl i tak docela dobrou stopu a pozici by asi udržel a jestli by byl někde trochu dlouhej,tak maximálně trochu o par metru dal až na výjezdu.Nemuzes přeci napsat,ze byl dlouhej už na začátku zatáčky,do který vlastně ani ještě poradně nevjel.To je strašná picovina
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Tos me uklidnil, porad te muzu povazovat za kvalitniho zurnalistu?
Zajda kvalitní novinář určitě je.Jenom redakci přidělává trochu práci,jak jim předává články psaný rukou na papíře
Naposledy editováno 17.06.2019 06:22:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.06.2019 06:53:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koukni na to poradne, jestli se Lorenzo nesoustredil jen na to, aby sejmul co nejvic kuzelek kolem sebe ..
No a Rossi - co na to rict. Byl prostě delší a nejel idealni stopu vnitrkem. Napsat, cos napsal a ja nenapsal, to je strasna picovina
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: ani se nezdá že byl mimo stopu
kdo? Rossi? Koukni na zaber z vrchu. Tam je to videt, ze tam nalitava rychle a ze by BYL trochu mimo stopu, kdyby mel moznost tu zatacku projet. Proto, to nemoch zavrit na vnitrek do idealni stopy a tudiz se tomu vyhnout. Sam to i rika.