kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Ivos> Nemám.
Attim : OK, v poho, je to možný, že si to namlouvám, ale zatím to tak prostě je a nemyslím si, že se to jen tak změní. Já se zase teď jen večerně zamýšlím, proč vždycky zrovna na mě směřujete tyhle úvahy a 'strkáte' mě na ten okruh, když x lidí tady mezi náma na něm taky nikdy nebylo, jezdí si tak nějak normálně jako já, nikoho tak výrazně zase nebrzdí stejně jako já...akorát že mlčí...a vždycky to 'odseru' akorát já
E: Jo...a nutkání mám na úplně jiný věci !
Tentokrat sis to s tim forem s tlumicem rizeni trochu nakopnul sam :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já to celý vidím trochu jinak... Okruh je hodně o "nabírání zkušeností" za relativně bezpečnejch podmínek. Dostáváš tu motorku daleko víc do ruky. Zpočátku ani nemusíš jet přes hranu, ale postupně víc a víc cítíš že limity v tvý hlavě, ohledně náklonu, brzdění a akcelerace na výjezdech byly úplně mimo. Že reálně ta motorka snese daleko víc než tvoje hlava. Tohle rozšíření obzoru je potom tvoje rezerva na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Frennky>...
Já to celý vidím trochu jinak... Okruh je hodně o "nabírání zkušeností" za relativně bezpečnejch podmínek. Dostáváš tu motorku daleko víc do ruky. Zpočátku ani nemusíš jet přes hranu, ale postupně víc a víc cítíš že limity v tvý hlavě, ohledně náklonu, brzdění a akcelerace na výjezdech byly úplně mimo. Že reálně ta motorka snese daleko víc než tvoje hlava. Tohle rozšíření obzoru je potom tvoje rezerva na silnici.
Ja to teda mam s okruhem trochu jinak. Zaprve jsem to koleno zkusit musel, a potom jsem taky zjistil co trochu rychlejsi jizda obnasi a ze pokouset se o to na silnici nechci. Az na par zatacek bych byl vsude mnohem rychlejsi nez by bylo rozumny vzhledem k okoli. A taky ty naklony a prace s brzdama a plynem je na okruhu s poradne ohratejma gumama a ono to pak drzi trochu jinak.
Pro me je okruh fajn protoze na silnici mam pak vetsi jistotu, a zaroven jezdim vic v pohode i se silnicnima rychlikama protoze si nemusim nic dokazovat.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Ja to teda mam s okruhem trochu jinak. Zaprve jsem to koleno zkusit musel, a potom jsem taky zjistil co trochu rychlejsi jizda obnasi a ze pokouset se o to na silnici nechci. Az na par zatacek bych byl vsude mnohem rychlejsi nez by bylo rozumny vzhledem k okoli. A taky ty naklony a prace s brzdama a plynem je na okruhu s poradne ohratejma gumama a ono to pak drzi trochu jinak.
Pro me je okruh fajn protoze na silnici mam pak vetsi jistotu, a zaroven jezdim vic v pohode i se silnicnima rychlikama protoze si nemusim nic dokazovat.
nepochopil jsem v čem konkrétně to máš jinak z toho co píšeš Z mýho pohledu jsou tvoje důvody úplně ty samý...vyzkoušet rychleji, najít tvoje limity a mít pak víc rezervy v ježdění mimo...
Nemohl bys napsat " máme to podobně "? ...nééé, frýdomovi se musí neustále hranit
zmulin> tak já tu zkušenost s přemotivovaným debilem mám taky. Psal jsem to jak sejmul idiot,co mě dotahoval dvě kola (tedy jel stejnou tužku a já ho před vracákem raději pustil, protože se snažil 2x předtím jít do něčeho co jsem moc nechápal), kluka na GSu, co jel mimo stopu a vklidu...Těch co to uměj se bát nikdo nemusí, ty zmizej že ani nepostřehneš barvu laminátů... ale tihle amatérští Rossiové s časy 1:58-2:00 jsou nejnebezpečnější...
Naposledy editováno 11.06.2019 08:59:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: ale samo, ze ja ted vo prilisny nadrbanosti na riditka vim svy nejlip, kdyz sem to pri prvni sviznejsi vyjizdce po 3 letech, s pocitem jak to mam porad stejne v ruce, zahodil po deseti minutach. :D
Naposledy editováno 11.06.2019 09:46:44
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Tentokrat sis to s tim forem s tlumicem rizeni trochu nakopnul sam :)
To jako kuwa chcete říct, že tlumič řízení patří jenom na okruh ? Kor u týhle krátký mrchy a na naše silnice se myslím hodí vždycky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele, chybujeme všichni … a na všechny na nás číhaj i věci co jdou ovlivnit jen těžko...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: To jako kuwa chcete říct, že tlumič řízení patří jenom na okruh ? Kor u týhle krátký mrchy a na naše silnice se myslím hodí vždycky...
…kdybys jezdil na okruhu...tak ho na silnici ani nepotřebuješ
t_freedom píše: Frennky>...
Já to celý vidím trochu jinak... Okruh je hodně o "nabírání zkušeností" za relativně bezpečnejch podmínek. Dostáváš tu motorku daleko víc do ruky. Zpočátku ani nemusíš jet přes hranu, ale postupně víc a víc cítíš že limity v tvý hlavě, ohledně náklonu, brzdění a akcelerace na výjezdech byly úplně mimo. Že reálně ta motorka snese daleko víc než tvoje hlava. Tohle rozšíření obzoru je potom tvoje rezerva na silnici.
Tohle se dá podepsat beze zbytku.
Frennky píše: To jako kuwa chcete říct, že tlumič řízení patří jenom na okruh ? Kor u týhle krátký mrchy a na naše silnice se myslím hodí vždycky...
tady ho ma na motorce skoro kazdej, vesmes na vydechlejch krapech a piloti taky zadna extra slava... takze bych se tim nenechaval rozhodit
Frennky píše: To jako kuwa chcete říct, že tlumič řízení patří jenom na okruh ? Kor u týhle krátký mrchy a na naše silnice se myslím hodí vždycky...
ja mit tuhle motorku, tak tam de tlumic driv nez ladak. Je to fakt neklidna mrcha. Naprosto te chapu a nenech si radit od lidi, co jezdej jiny tempo a hlavne treba na tom tvym bajku ani nejeli:) Ono ten fun fucktor kazdej vnima jinak. Me to tak zabavny teda neprislo:) asi sem posera. Ale pocit jistoty, je dulezitejsi.
...a jinak ale malej okruh doporucuju vsema deseti jako ostatni:) V sosne se clovek za par korun vyradi fajn a bezpecne.) A tim, ze je to pomala trat, te ani nebude lekat nakej laminat, co te bude brat velkym rozdilem rychlosti.
Naposledy editováno 11.06.2019 10:21:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dejf.> jako v tvým případě... s fyzickejma možnostma co máš, bych já jinde něž na okruhu už ani nevyjel … anebo " its a chopper baby " !
Hele, chybujeme všichni … a na všechny na nás číhaj i věci co jdou ovlivnit jen těžko...
jo, jo.. its čopr bejby mi ale porad nic nerika, takze je to tezky:D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: jo, jo.. its čopr bejby mi ale porad nic nerika, takze je to tezky:D
airbagova kombi ... a vyreseno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: …
kdybys jezdil na okruhu...tak ho na silnici ani nepotřebuješ
na běžné silnici je tolik různých horizontů a dalších hrbů, kterých si člověk ani nemusí původně všimnout, že ten tlumič při akceleraci je podle mě i na silnici vhodný a důležitý. Zkoušel jsem ten originál z Tuňáka RR (vytažený z moto ven) a ten pístek chodí úplně lehounce, podle mě skoro ani nefunguje Proto bych raději nějaký stavitelný (a hlavně tužší).