paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)
28.5.2019 v 11:10
Chtěl sem se zeptat všeobecně na vliv paliva u čtyřtaktních skutru , jestly s tim má někdo zkušenost co se změní jestly je to pro motor dobré či nikoliv atd... Do auta leju V-Power 95 a ano vliv to má viditelně asi na spotřebu, je krapet menší ale to hlavní je že to čistí a asi i snižuje tření ve válcích,ve vejfuku bejvaly saze než sem začal používat a asi po dvou měsících co jsem jezdil na tento benzín tak je vejfuk čistej.....nějakou změnu ve výkonu sice neregistruji ale myslím že motoru to prospívá....případně by mě zajímalo co by udělal benzín s vyšším oktan číslem 98 má to smysl nebo ne u skutra?????? Dík za názory a poznatky

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 14:45 | Nahoru | #1
hlavne tankuj a jezdi dat ho tam klidne mozes

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 15:04 | Nahoru | #2
Tahle diskuze je tu nonstop zahledej a najdeš ...

Shrnutí toho co tu věčně čtu je asi takový, že nemá smysl lejt 98 kam nepatří, taky do litra nemám potřebu a ani důvod dávat 98/100 a stroj šlape jak má ...často ti k tomu hoďej připomínku o detonačním hoření a propalených pístech aby lidé pochopili k čemu oktanové číslo vůbec je u motorů kam patří 98

Někteří tvrdí že jen občas nalejou plnou vervou 100 nebo co to říkali a že máj pocit že jim to trošku protáhne motor ....

Do dváci 4T jsem občas lil V-power a šel z toho trošku lepší pocit, pak jsem vzal něco podobnýho u OMW a měl jsem pocit že mám místo benzínu bláto... Nicméně 50tis měla najeto na víceméně normální 95 a nebudeš tomu věřit ale motor šlapal pořád dobře a bez sebemenší opravy

Každopádně odpověď na tvoji otázku je z většiny a i za mě, ne nemá to smysl ...neřeš to a lej tam to na co výrobce ten motor postavil, jen nejezdí na pochybný benzínky a život bude fajn, občas to můžeš prolejt nějakým aditivem

Naposledy editováno 28.05.2019 16:13:53

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 15:06 | Nahoru | #3
nemá smysl jít pod 110 oktanů, vejfuck bude bez sazí. jen časem asi ukápne, pokud vyjedeš nádrž najednou s gazem nadoraz
ELF PERFO 105, jdi do něj!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 15:08 | Nahoru | #4
Slavan> Jo nóó, já jezdím jedině na letište a kradu jim z nádrže letecky palivo ...jinak bych na to ani nesedl občas promíchám s kapalným dusíkem a všechno to to tam tlačím za pomocí turba z plechovky od párků a vstřiků vyrobenych z brček na shake v McDonaldu, do pístů klikovky a ojnice jsem vyvrtal díry ale pozor, pouze 1mm vrtákem na dřevo ! pro menší váhu a lepší chlazení , místo výfuku mám osm lešenářských trubek, zakončených okapovkama aby to mělo zvuk, kola nasazují jedině z Boeingu presne zajeté po jednom přistání a rám motorky jsem nechal postavit z hliníkových plátů, místo řidítek mám volant od Sparco, tlumiče jsem nechal přestavět na hydroplynové a všude jsem místo zarovek dál bi-xenony abych mohl mít diskotéku všude kde chci, sedačku jsem vyměnil za tu z kamionu pro pohodlí a místo stupaček mám popruhy na koně ...kabely jsme odstranil všechny součástky jedou na bluetooth a místo zrcátek mám promitačku na silnici před sebou jo a už to není Yamaha přestavěl jsem značky na Teslu a přední kolo pohanim elektromotorem z 20 tunový ještěrky a musím uznat že rozdíl je neuvěřitelnej ...když jedu padesát ve městě tak mi i Rossi radši uvolní pruh, protože ví že na tohle nemá Jo a málem bych zapomněl, SPZ jsem si nechal vytetovat na záda aby ten stroj vypadal líp

A nakonec hrůza jel sem dneska v dešti a mám ve výfuku kapky vody, asi to rozprodam na díly protože už to asi nikdy nepojede protože nerezový výfuk zrezne a upadne, odrazí se od díry v silnici a zabije dítě co si šlo koupit lízátko do prodejny motodilů přes internet



Naposledy editováno 28.05.2019 15:49:52

(reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 15:35 | Nahoru | #5

Lam. píše: Slavan> Jo nóó, já jezdím jedině na letište a kradu jim z nádrže letecky palivo ...jinak bych na to ani nesedl občas promíchám s kapalným dusíkem a všechno to to tam tlačím za pomocí turba z plechovky od párků a vstřiků vyrobenych z brček na shake v McDonaldu, do pístů klikovky a ojnice jsem vyvrtal díry pro menší váhu a lepší chlazení , místo výfuku mám osm lešenářských trubek, zakončených okapovkama aby to mělo zvuk, kola nasazují jedině z Boeingu presne zajeté po jednom přistání a rám motorky jsem nechal postavit z hliníkových plátů, místo řidítek mám volant od Sparco, tlumiče jsem nechal přestavět na hydroplynové a všude jsem místo zarovek dál bi-xenony abych mohl mít diskotéku všude kde chci, sedačku jsem vyměnil za tu z kamionu pro pohodlí a místo stupaček mám popruhy na koně ...kabely jsme odstranil všechny součástky jedou na bluetooth a místo zrcátek mám promitačku na silnici před sebou jo a už to není Yamaha přestavěl jsem značky na Teslu a přední kolo pohanim elektromotorem z 20 tunový ještěrky [lol] [lol] [lol]



Teda, že s ti to chcelo písať, hahahaha, pre zakladateľa fóra, robil som skútre, a benzín zapchával karburátory, teda, keď sa jazdilo menej. V benzíne sú totiž prísady na mazanie vstrekov a tie upchávajú trisky, hlavne voľnobežné . tie prísady sú tam preto, aby eliminovali pôsobenie bioetanolu v palive. Zákazníkom som doporučoval pridávať do paliva čistič karburátorov, keď sa jazdilo malo. Kto jazdí často tak OK. Ja tam ten čistič karbcov lejem do svojich mašín na jeseň.

(reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 15:52 | Nahoru | #6
Lam.>
slušný

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 16:34 | Nahoru | #7


Jinak krokoš má asi přesnou odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 19:28 | Nahoru | #8
Tak šlo mi spíš, o vstřiky ,ventily prostě celé spalovací ustrojí a jeho čistotu, tudíš případně čistější chod a zvuk......pro to se ptám na premiové benzíny rozhodně jsem neřešil výkon..... A to sem myslel že je možné z toho příspěvku co jsem ze začátku vznesl jesné vyčíst Kdybych chtěl lítat na skutru 150 tak si nekupuju 125 a utíkal bych hned dělat řidičák na A a koupil bych hned normální motorku ale to ani nechci..nepotřebuju, na to mám dost silné auto abych si užil rychlosti kolem 240km/h samosebou v NDR prostě jde mi o poznatky lidí kteří na motorce přešly z normálního paliva na premiové....protože skoro jistě nějaké rozdíly tam jsou...čistota..chod případně zvuk motoru. Nebo se pletu a je to uplně stejné a všechny ty velké benzinové společnosti prodávaj dražší benzín jen tak aby jen vytáhly víc peněz z lidí, to asi není uě reálné že

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 23:45 | Nahoru | #9
víceoktanový benzín, většinou top té konkrétní značky, nemá bioethanol (ale nějakou jinou srajdu) a neucpává trysky/vstřikovače při delší odstávce.
jinak je jedno, jestli motoru s předepsaným oč 95 naleješ 95 nebo vyšší - výkon tomu zvedneš natolik nepatrně (pakliže vůbec, páč je většina motorů - zvlášť v posledních létech honu na emise - optimalizována na předepsané oč), že to rozezná jen motorová brzda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

28.5.2019 v 23:55 | Nahoru | #10
)

Naposledy editováno 04.12.2020 12:50:47

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 00:19 | Nahoru | #11
Já jsem dneska paradoxně řešil opačný problém

Přijedu si takle dofouknout kola po knotu, a symbolicky ať nejsem za debila, že teda koupím i nějaký ten benzín.

Tak pravím "dobrý den pane stojan jeden benzín".
A stojan povídá "a přál by jste si s aditivem A nebo aditivem B ?"
A já řikám "Sakra, pane ja jsem chtěl JENOM BENZÍN"
A ostatní stojany se na mě tak podívají a jenom slyším "Cože ?, Jenom benzín ?, Jenom Naftu? Co to je ?"

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 00:36 | Nahoru | #12
liat do skutru cokolvek co nie je z najlacnejsej benzinky po ceste z/do prace hovori o totalnom nepochopeni konceptu skutra. takze asi tak ;)

(reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 00:48 | Nahoru | #13
HMS> nn zatím jen BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 00:53 | Nahoru | #14
Komorerth> možná jen nepochopení proč tam chci lejt lepší benzín rozhodně ne kvůli výkonu, Možná jen proto že jsem zvyklý to lejt do auta možná proto že si říkám že to motoru jen prospěje.

(reakce na) Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 08:04 | Nahoru | #15
Hokke> neprospeje. zalezi samozrejme kolko km rocne stym najazdis. ak malo, tak tam mozes pokojne tankovat vervu 100 a financny rozdiel nepocitis. druha vec je ak to odstavis na napr 4 mesiace v zime lebo ti fuka na kolena, tak je lepsie natankovat benal bez biozlozky. ale to tu uz bolo popisane milionkrrat. na bezne jazdenie tankovat premiovy benzin je fakt skoda penazi.su to vsak tvoje prachy, rob s nimi co chces

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 08:22 | Nahoru | #16
Tankuješ to do auta, tak to tankuj i do skútru a neřeš. Motoru to neublíží. "Mnoho odborníků se shodlo, že to neuškodí".

Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti)

29.5.2019 v 09:40 | Nahoru | #17
Nejlépe odpověděl mariano...

Naposledy editováno 29.05.2019 09:41:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybové kódy Kymco Dink 125, Kymco Downtown 125 mechanik 6 19.4.2024 v 19:48 mirahnath
Kymco Downtown 125 nebo Piaggio Xev... Suzuki AN 125 Burgman, Kymco Downtown 125, Piaggio X... Kobera13 21 13.8.2023 v 14:36 datima
Zámek sedla Kymco Downtown 125 Kymco Downtown 125 Holoubek007 2 19.4.2023 v 13:16 Holoubek007
Motorový olej pro 4T skutr (rozdíl) Kymco Downtown 125 Hokke 12 5.2.2023 v 11:26 CRF1000
Vyndaváte na zimu baterku ano/ne/zk... Kymco Downtown 125 Hokke 9 12.5.2021 v 22:36 mirsil


TOPlist