PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
napiš email na tomhle webu kupoval jsem tam letos lamely, plechy a těsnění. Těsnění jsem koupil arch 0.3 mm na spojkové víka. Vyjde to levněji než originál a vyrobíš si z toho dvě těsnění ma spojku a ještě spousty jiných. Lamely se tam dají koupit i karbonové. Ale jak píšu, napiš mu email protože v tom webu má bordel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
U nás dopoledne sice jen 12 celsiů, ale jinak docela hezky a tak jsem se jel provětrat. Řádně jsem to mamině, která si mimochodem klepala na čelo že jedu v takové kose, zdůvodnil. Třeba jakože mám prázdnou nádrž a musím dotankovat, že potřebuju vyzkoušet jestli neupadne futrál na telefon z plexiskla, brzdu když jsem měnil hentu onu brzdovou kapalinu, jestli drží zámek na helmu který přišel z Číny a neupadne když to bude drncat ...... no prostě že musím alespoň na chvilku. A náhodou - něco z toho byla i pravda
Dal jsem 60 km a byl jsem ukojenej a spokojenej a s červeným nosem. V podstatě pořád testuju ten diferák a taky ten futrál na mobil, tak jsem to vzal fakt šoustkama aby to pořád drncalo. Všechno v pohodě, tak už se asi nebudu bát vyrazit na delší trasu.
Až někdo bude chtít napsat, že jsem ty šrouby na plexi mohl zkrátit a dát uzavřený matice tak jasně - vím o tom. To plexi jsem si dělal a řezal sám a jsem zatím ve fázi nastavování. Až to doladím, budu řešit estetiku Měnil jsem sklon, ale při jízdě mi pořád cvakaj zuby Mám ale podezření, že to bude spíš přilbou. Musím někde půjčit a zkusit nějakou jinou.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Já bych ten futrál ještě pojistil nějakým lankem či řetízkem ... tak nějak k přísavkám mám obecně nedůvěru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Nějak odpoledne vyrážím směr Bruntál posekat trávník a v pondělí to nadělit realitce. Počasí na vyliž prdel
Bimbo-ze-Žižkova píše: T šrouby na plexi bych zkrátil a dal minimálně kloboukové matice. Kvůli vzhledu
Nějak odpoledne vyrážím směr Bruntál posekat trávník a v pondělí to nadělit realitce.
jsem si říkal kdo se chytí
Když to posekáš, tak to bude dražšší ?
Naposledy editováno 05.05.2019 09:12:10
2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Před pár lety se mi podařilo zadřít motor na Drakoušovi, ten jsem prodal a trvalo mi skoro pět let, než jsem sehnal jiný...(mezitím jsem pořídil rodinu a nebyl čas ani finance se tím zabívat...)
Teď po menších peripetiích mám funkčí motor, ale nesedí mi samozřejmě číslo ani typ, jelikož je to motor z obyč. drakouše ne Clasika a s tím STK jaksi neudělám.
Mám možnost nechat si uděla od jednoho borce kopii čísla motoru, ale má to ten háček, že nevíme, jak má vypadat(původní jsem si blbec nevyfotil, pač jsem to netušil)
Proto se obracím na majitele XVS 650 Drag Star classic s prosbou o pomoc / fotku čísla motoru, aby se měl chlapec čeho chytit.Pokud by se tu někdo našel, budu moc vděčný...
Nejedná se o žádné šméčko, koukněte na profil - nekšeftuju, nešmelím, jen prosím o pomoc.
Děkuji za přečtení a případně za pomoc.
Vojta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
magua píše: Ahoj motorkáři. ...Teď po menších peripetiích mám funkční motor, ale nesedí mi samozřejmě číslo ani typ ...
Jenže typ motoru se pořád uvádí a musí být shodný. Jinak je opravdu motor jako náhradní díl a tedy jeho číslo již dnes není pro nikoho zajímavé. Tedy zde Magua problém skutečně má.
Osobně jsem měl do nyní zato, že motorově a nejen zde je jedno, zda je to classic nebo custom ... asi tedy ne
Bylo mi řečeno, že takhle je to vyskoušené a není s tím problém - možná že když na stk souhlasí číslo motoru s techničákem, tak nemá důvod to víc zkoumat.
Jinak ano - classic a custom jsou jinak značeny a ani v Yamaze si nebyli jistí, jestli mají stejné uchycení...