kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Předpětí je taky elektronicky ? Měl jsem za to, že elektronicky je damping a rebound, ale předpětí manuálně. Proto semi-aktivní. Jak to teda je ?
nevim jestli se bavime o nejakem konkretnim modelu . Ale jsou jednotky co maji elektronicke i predpeti (na tlumici) tusim ze dakaristova FJR, naky bawa...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Předpětí je taky elektronicky ? Měl jsem za to, že elektronicky je damping a rebound, ale předpětí manuálně. Proto semi-aktivní. Jak to teda je ?
Jak to je nikdo neví. Třeba u MT10 SP se všude v testech mluví o semiaktivním podvozku, ale dealer mi řekl, že žádná Yamaha semiaktivní podvozek nemá. Když to zjednoduším- jedeš po hezký cestě, máčkneš čudl- motorka ztvrdne, jedeš po rozbitý cestě, máčkneš čudl - motorka změkne.
Semiaktivní podvozek je ten, kterej se sám přizpůsobuje za jízdy.
Naposledy editováno 23.05.2019 09:50:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: nevim jestli se bavime o nejakem konkretnim modelu . Ale jsou jednotky co maji elektronicke i predpeti (na tlumici) tusim ze dakaristova FJR, naky bawa...
Řeč byla o Skyshook na MTS, na to jsem mířil dotaz. U Panigale to asi taky bude trochu jinak.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 10:32:36
Attim píše: Řeč byla o Skyshook na MTS, na to jsem mířil dotaz. U Panigale to asi taky bude trochu jinak.
skyhook resi jen tlumeni. rekl bych ze u pani je to stejny. pokud ma tlumic ele predpeti, je tam pomerne velkej nador - je to jako kdyz mas hydraulicky predpeti, jen kroutitkem toci servo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: týýý voe, to je zase, Skyhook, semi, aktiv., pra., tele., ele. pičo, skočím na to, čapnu rydla a hyjéééé koně radši mi najděte nějakýho úplně epes rádes Tuňáka 1.gen., baz jakýchkoliv těhle sraček
vod tebe to sedí ,prej skočím na to , dyk ty nikam nejzdíš -máš to všude daleko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 11:00:21
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prostě při výběru bych sám sebe neopíjel zbytečně rohlíkem...koupil bych buď něco pořádnýho rovnou, nebo něco co fakt má/bude mít hodnotu, nějakou pecku z minulosti (nejspíš). Jinak bych na to buď dlabal, nebo to tak neřešil a neprožíval
Semiaktivni se sam prizpusobuje povrchu. Panigale ma jen elektronickej, co si nacvakas, to tam zustane, jestli jsem to dobre pochopil. Mne by se to libilo, ale otazka je, co to udela, kdyz se to vysere. A servisuje se to asi stejne jako obyc, ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 12:22:50
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 12:27:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Kocandak> já ho nebudu měnit, chci Tuňáka přikoupit a né rozhodně jako nějakou cennost, prostě jen chci ještě jeden dvouvál, takovýho otloukánka, to je tak vše, mám tu dva známé, co jedničkový Tuona maj (jeden mi ho vyfouknul ), tak ho chci prostě taky, nic víc, nic míň Mně se Tuňák líbí pořád, já to mám holt jinak Samo, že kdyby se mi tu válel zbytečnej půlmíč, tak budu koukat jinde
Kdyby jsi si to rozmyslel a napadlo tě Raptora prodat, dej vědět. Já bych ho vzal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 12:43:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: carlos38> asi ne
Já bych na něm taky nejezdil, na to mám Yamahu. Raptor by byl jen na koukání.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 12:49:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Kocandak> mně to dává ten smysl, že mi celkem vyhovuje co mám, jen ho prostě chci ještě tróchen víc pošetřit a proto hledám něco podobného k němu, toď vše, já jsem prostě zamrznul v těl letech 1995-2006, tam mi ty motorky přišly nejhezčí
A co na tom chceš šetřit? Na mechanický opotřebení přece bůhvíjakej nájezd nemáš, a zbytek (různý gumový věci ...) bude stárnout i když jezdit nebude. Občas to nečím napatláš, garážuješ určitě v temnu, tak nevěřím že by se to ježdění nějak projevilo.
Navíc motorka na který se nejezdí je taková trochu na nic, ať je sebevzácnější :)
Jinak tuším že se jenom vymlouváš a prostě to tuono chceš, tomu rozumím
Naposledy editováno 23.05.2019 13:02:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: Hele, další takovej
Nás tu je
Motorky se mi taky líbí ty starý paštiky (od veteránů, 80s a dál...), ale reálně můj ideál by byl sportovní mašina na okruh. A pokud vůbec jezdit po silnici...tak buď něco lehkýho obratnýho, hravýho, nebo právě starýho na pohodu...ale to je hudba budoucnosti.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kocandak, freedom> Pak že lidi nemaji prachy.
Naposledy editováno 23.05.2019 13:22:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 13:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.05.2019 13:26:55