paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:17 | Nahoru | #55921

Šuty píše: Frennky> A kam dá nohy případný spolupasažér je asi blbý dotaz co?



Trošku blbej je . Případný spolupasažér ať si je dá třeba za krk. NIKOHO nevozim , naposledy instruktora v autoškole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:24 | Nahoru | #55922
Frennky> za mě taky palec nahoru, ale teda od tý brzdy to odskočilo pěkně, to asi bude chtít doladit, jestli jí používáš, takhle si to nějak nedokážu přestavit... to bys musel mít hnátu jak Levák Bob a ještě gymnasta

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:25 | Nahoru | #55923
zmulin> Nepřekvapils !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:28 | Nahoru | #55924

zmulin píše: Frennky> Můj názor tě asi nepřekvapí Fany viď ?Je to cerny a celkem hezky udělaný,to jo.Je to ale i buď vysoko,nebo ještě vejs,má to prehistorický serizovani a jaktoze to teda má páku řazení a brzdu ne?


Co znamena prehistoricky serizovani? Je neco lepsiho pro stelovani ve dvou osach? Je ro vyrobek Valtera, jen s logem Agusta, ktery tu brzdu na b3 nenabizi. Na F3 jde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:28 | Nahoru | #55925
Johnny83> Ještě jí musim pootočit nahoru. Dodělal jsem to v noci a už neměl nějak sílu. Hlavně mi šlo o to, jestli tam pasuje to řazení a QS. A máš pravdu - nepoužívám .

Naposledy editováno 21.05.2019 07:31:10

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:29 | Nahoru | #55926
Frennky> já taky ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:34 | Nahoru | #55927

Frennky píše: Dříve...





Velké díky Pettovi


Nyní Když vidím pravou stupačku a brzdu... Dá se vůbec nohou brzdit?
Edit. Aha, takže brzda na okrasu...

Naposledy editováno 21.05.2019 07:37:26

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:36 | Nahoru | #55928
BlackSabbath> Viz. příspěvek výše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:41 | Nahoru | #55929

Petta píše: Co znamena prehistoricky serizovani? Je neco lepsiho pro stelovani ve dvou osach? Je ro vyrobek Valtera, jen s logem Agusta, ktery tu brzdu na b3 nenabizi. Na F3 jde..



Debilni je to honení sroubku při jakýkoli změně nastaveni. Pak to taky Valterovi nevyšlo s tou vejskou vid..Proč to nemá aspon startovní výšku zhruba kolem originálu a nedá se to jen zvednout?Takhle kdyby to dal max nahoru,tak je to za prvý vzhledem k podvozku zbytečný a za druhy už vypadá jak spolujezdkyne na supersportu.Ze jede MV na design a pak tam svíti ta páka brzdy jak z vystrizenyho plochace je taky divný.
Ad. to nastavování...porovnej si třeba Gilles tooling ,nebo robbymoto s tímhle...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:44 | Nahoru | #55930
Tak jakože asiže je to pěkný, já jsem taky sháněl a nakonec posháněl. Hledal jsem právě komplet co měl vyřešenou i tu brzdu. Ně že bych ji nějak používal, ale jako asi by mě toto sralo.
A Žmuldo, šroubky pohoníš a pak je to cajk ne? Já jsem taky honil až jsem to dohonil.
První jízda byla na GPP a tam jsem řadil nahoru že jsem si dával kolenem dodržky, jak jsem to nastavil vod voka vysoko

A pokud bude chtít Franta brzdit, tak si bude muset pořídit toto:

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:49 | Nahoru | #55931
to je schválně že pravou stranu máš v přední lajně a levou v prostřední? nechceš to dát aspoň nastejno pro začátek? A když tu zadní brzdu pootočíš tak bude stejně hrozně daleko od stupačky bych řekl, tak štěstí že jí nepoužíváš...

Né a už dost, jak jsi psal ty mně, užij si to a nenech si to zkazit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:58 | Nahoru | #55932

Ivos píše: Attim> Tak řadičku může trochu pootočit na horu



myslíš brzdu? na jakou horu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 07:59 | Nahoru | #55933
Johnny83> V poho...nenechám .
Umíte vůbec číst vy volové ? Ještě to není doladěný...a až bude, tak nevím proč bych to Žmuldo zase přenastavoval . Takže je mi šumák jakej systém to má

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:00 | Nahoru | #55934

zmulin píše: Debilni je to honení sroubku při jakýkoli změně nastaveni. Pak to taky Valterovi nevyšlo s tou vejskou vid..Proč to nemá aspon startovní výšku zhruba kolem originálu a nedá se to jen zvednout?Takhle kdyby to dal max nahoru,tak je to za prvý vzhledem k podvozku zbytečný a za druhy už vypadá jak spolujezdkyne na supersportu.Ze jede MV na design a pak tam svíti ta páka brzdy jak z vystrizenyho plochace je taky divný.
Ad. to nastavování...porovnej si třeba Gilles tooling ,nebo robbymoto s tímhle...


Nojo, ale tohle je na F3 puvodne, proto je to vyssi. Ja to mel na Brutale a mel jsem dobrej pocit. Na tyhle to bude asi jeste lepsi, protoze riditka jsou vic dopredu. Gilles to ma sice pekne udelany, ale jak jsem si myslel, neni to ve dvou osach. Jen jakoby excentr. Takze to treba neposunes nahoru a dopredu. Tohle je racing prepacko a Fandovi jsem to poslal na vyzkouseni. Navic cena je pod pulkou puvodni, tak je treba zohlednit i to, co se tyce ty brzdy. Ale od ceho mame Assassina? pres zimu by mohl neco vyjet na masine, cerny elox a bude..

Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:05 | Nahoru | #55935


Robby excentr,Gilles posunes a jeste pootocis.To uz je hodně široký spektrum.Cenu si vyreste sami,to neni moje věc.Kazdopadne gilles i s tou pákou - 522,-Eur.Franta to ma kuli designu,ne proto jestli to je racing

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:07 | Nahoru | #55936
Frennky> No prenastavovat to budes přeci ze spodní polohy,až pojedeš na Dubou,nebo na okruh Tam prijedes a za minutku to mas zvedly

Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:12 | Nahoru | #55937
To posuvny jsem na netu nevidel, snad to drzi dobre. Tam uz se da neco nastavit. Ale jak rikam, jen jsem nabid. Kdyz mas pocit, ze potrebuje neco jinyho, musis se obratit na nej. Ja jen pisu, co to je a proc je to tak. Ma to doma na zkousku, klidne to muze poslat zpet. Zajem je, paradoxne po fotkach Fandy tady..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:15 | Nahoru | #55938

zmulin píše: Frennky> No prenastavovat to budes přeci ze spodní polohy,až pojedeš na Dubou,nebo na okruh Tam prijedes a za minutku to mas zvedly



No vidíš...to mě nenapadlo . Ale zase jsem se dobře nasmál

Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:21 | Nahoru | #55939
Ted jsem si vsiml, ze je to kvuli designu tak nahore, aby to nezakryvalo napis sc project na laufu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 08:51 | Nahoru | #55940

sejrac píše: Tak jakože asiže je to pěkný, já jsem taky sháněl a nakonec posháněl. Hledal jsem právě komplet co měl vyřešenou i tu brzdu. Ně že bych ji nějak používal, ale jako asi by mě toto sralo.
A Žmuldo, šroubky pohoníš a pak je to cajk ne? Já jsem taky honil až jsem to dohonil.
První jízda byla na GPP a tam jsem řadil nahoru že jsem si dával kolenem dodržky, jak jsem to nastavil vod voka vysoko

A pokud bude chtít Franta brzdit, tak si bude muset pořídit toto:


1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 09:09 | Nahoru | #55941
Další ikona motosvěta odešla

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 09:19 | Nahoru | #55942
Frennky> prepacko hezky, ale ja bych si dobrovolne nohy nezalamoval, spich bych dal stupacky co nejniz svetlost dovoli. Relaxovana jizdni pozice dela hodne na kvalite rizeni.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 09:25 | Nahoru | #55943
Stev> Jasný, chápu... Za jízdy budu teprve zkoušet, ale na posez jen v garáži mi to zas tak hrozný nepřipadalo. A jak jsem už psal, nikam daleko nejezdím a jsem na to docela zvyklý.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 09:32 | Nahoru | #55944
Frennky> paráda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 09:55 | Nahoru | #55945

Stev píše: Frennky> prepacko hezky, ale ja bych si dobrovolne nohy nezalamoval, spich bych dal stupacky co nejniz svetlost dovoli. Relaxovana jizdni pozice dela hodne na kvalite rizeni.



Nevím jak e4 verze, ale ta moje je tak na dvoumetrovýho chlapa, protože abych se se sériovejma stupačkama mohl dobře zapřít o to křídlo na nádrži, potřeboval bych toto




Btw kvalitě řízení prospěje i to, když se nemusíš bát že si štrejchneš botou; s baťohem se mi to stává celkem běžně a ňyc moc pocit.

Takže za mě dobrý, to přepáčko má jediný negativum - je na nesprávný motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 10:53 | Nahoru | #55946
FiZzeR> jestli je to moc i na tebe, tak potom verim ze to takhle bude u frennkyho v pohode.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 11:15 | Nahoru | #55947

Stev píše: FiZzeR> jestli je to moc i na tebe, tak potom verim ze to takhle bude u frennkyho v pohode.



Sériové stupačky jsou asi tak o tři až pět cenťáků níž než bych je dal já, čili podle těch obrázků to bude špica.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 13:09 | Nahoru | #55948
Tak páčky namontovány, stejně tak vejfuk a držák SPZ. Teď už jen zrcátka a snad bude chvíli klid. Přepáčko by se mi taky líbilo, ale to bych musel povolovat osu kyvky a do toho se zatim pouštět nechci. I když na okruh by se šiklo. Co se týče páček, vše pasovalo v pohodě, nic jsem upravovat nemusel. Do ruky mi seděj taky dobře, přestože jsou kratší než jsem čekal, tak pak uvidim co při jízdě... Křivě nalepený samolepky na vejfuku jsem si vědom, debil jsem to dělal potmě v garáži, na funkci by to ale snad nemělo mít vliv A až mě to začne srát tak tam dám případně jinou... Vejfuk tam mimochodem šel taky vcelku dobře, nakonec jsem i rád že jsem je v garáži měl, na Monstera by to byla prasárna a navíc se ten styl k tomu vůbec nehodí, sem mi to pasuje, a nebude mě to tak mrzet když to někde sem tam vyválim, což ale samozřejmě nechci nijak přivolávat. Zvuk je i s vložkou super, bez to zatim zkoušet nepotřebuju, hlavně aby se to nepropalovalo, uvidíme no...

Naposledy editováno 21.05.2019 13:12:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 13:11 | Nahoru | #55949

Johnny83 píše: Tak páčky namontovány, stejně tak vejfuk a držák SPZ. Teď už jen zrcátka a snad bude chvíli klid. Přepáčko by se mi taky líbilo, ale to bych musel povolovat osu kyvky a do toho se zatim pouštět nechci. I když na okruh by se šiklo. Co se týče páček, vše pasovalo v pohodě, nic jsem upravovat nemusel. Do ruky mi seděj taky dobře, tak pak uvidim co při jízdě... Křivě nalepený samolepky na vejfuku jsem si vědom, debil jsem to dělal potmě v garáži, na funkci by to ale snad nemělo mít vliv A až mě to začne srát tak tam dám případně jinou... Vejfuk tam mimochodem šel taky vcelku dobře, nakonec jsem i rád že jsem je v garáži měl, na Monstera by to byla prasárna a navíc se ten styl k tomu vůbec nehodí, sem mi to pasuje, a nebude mě to tak mrzet když to někde sem tam vyválim, což ale samozřejmě nechci nijak přivolávat. Zvuk je i s vložkou super, bez to zatim zkoušet nepotřebuju, hlavně aby se to nepropalovalo, uvidíme no...



A co na to záruka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.5.2019 v 13:13 | Nahoru | #55950
z.a.j.o.c.h> na co? na vejfuk? kocovka neva, ta na nic nemá vliv, kdybych vyndal kat tak už by to problém byl, ptal jsem se na to Heiníka minulý pondělí na garančce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist