paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 08:04 | Nahoru | #55051
zmulin> to si nemyslím

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 08:49 | Nahoru | #55052

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 08:54 | Nahoru | #55053
strakon> říká se to o ní no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 08:55 | Nahoru | #55054
Johnny83> že bych si to pořídil? Kurva, tomu by ta černá sedla, jak prdle na hrnec

Naposledy editováno 10.05.2019 08:56:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 08:56 | Nahoru | #55055
strakon> zkus

nebo tady jestli někdo nechce za pár šušňů na blbnutí, evidentně to dostalo menší ránu, ale za ty prachy...
https://www.motorkar...permoto-1432408.html

co Strakáči? moc krásy to sice nepobralo, ale prdel by na tom bejt mohla

Naposledy editováno 10.05.2019 08:57:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 08:57 | Nahoru | #55056
Johnny83> když se rozhodnu prodat Raptora, tak už by to chtělo pořádný kladivo a to by ta MV mohla splňovat

Naposledy editováno 10.05.2019 08:58:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:02 | Nahoru | #55057
strakon> počkej počkej, co tak najednou? To tě ani Fízr neodradil od vlastnictví MV jo? a co Kripl z Anglie případně, pravidelně válcuje všechny srovnávací testy, jak Speed, tak Street, ale chce to zkusit ten třívál no, jestli ti sedne...

https://www.motoinze...85-speed-triple.html

Naposledy editováno 10.05.2019 09:06:33

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:11 | Nahoru | #55058
Johnny83> já tomu nechávám volnej průběh, stejně to dopadne nakonec úplně jinak Já v podstatě motorku ani nepotřebuju, na těch pár km stačí i ten Raptor, ale něco jinýho do garáže by se mi líbilo

Naposledy editováno 10.05.2019 09:14:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:18 | Nahoru | #55059

strakon píše: To je tohle takovej zabiják, že to nikdo nechce? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-1078-rr/mv-agusta-brutale-1078rr-1422743.html



... je to škaredý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:19 | Nahoru | #55060

Honzatuu píše: t_freedom> půjdou dolů hlavy a válce. Asi to překroužkuju a kouknu co dál. Když už mám motor venku, tak ho pořádně zkouknu. Podle tacháče by měl mít najeto 36tis tak uvidím až to otevřu.

Jj 750 je docela dost odlišná od 900.
V tom manuálu je to parádně rozepsaný a rozkreslený.



... proč?

A počítáš s tím, že budeš muset přehonovat válce, když budeš dávat nový kroužky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:22 | Nahoru | #55061
FiZzeR> škaredý neškaredý, ale za pazoury už by to potahalo kurevsky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:28 | Nahoru | #55062

strakon píše: FiZzeR> škaredý neškaredý, ale za pazoury už by to potahalo kurevsky



To jo, ale rovně. Je to vysoká, pocitově těžká koza, chybí tomu ta hravá obratnost tříválu a ten pocit sucha a bezpečí v zatáčkách.

Tydle dvě motorky zkřížit, tak už jsem nejspíš mrtvej

Naposledy editováno 10.05.2019 09:28:41

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 09:30 | Nahoru | #55063
FiZzeR> no jo, ale když vidím, jak se v tom porád rácháš, tak bych k tomu moc důvěry neměl, díky tobě jsem přehodnotil pohled na tuhle značku

Naposledy editováno 10.05.2019 09:34:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 10:23 | Nahoru | #55064
FiZzeR> mrknu na to. Ten nájezd by měl sedět tak to určitě není urgentní.
Uvidím až stáhnu válce

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 10:28 | Nahoru | #55065
chlapíci, mám dotaz … jaké jsou servisní intervaly pro kontrolu ventilových vůli na vzducháči S2R 1000? (dvouventil) + jaká je přibližná cena za práci? Ptá se mě na to jeden potencionální kupec a já už si ani přesně nepamatuju kolik mě to stálo, protože jsem v tu dobu toho udělal na moto víc.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 10:44 | Nahoru | #55066

Honzatuu píše: FiZzeR> mrknu na to. Ten nájezd by měl sedět tak to určitě není urgentní.
Uvidím až stáhnu válce



Samotný kruhy jsou vždy trochu ošemetný. Všichni mechanici mě od toho odrazujou. Jak máš trochu ovality, už je to napitchu - dokonce to může začít žrát olej.
Než to otevřeš, zmeř tlaky, pak znovu s trochou oleje nad pist a zjisti jak to těsní. A pak se rozmýšlej. Až otevříeš válce, zmeř ovalitu a podívej se jak vypadá povrch.
Jinak ja teď na 9ku kupoval Dayco řemeny za 350CZK/ks

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 10:46 | Nahoru | #55067
andy_xx> mám za to že 10tkm...
Malej servis v Ducati servisu tak kolem 6ky, velkej tak do osmi. Bavíme se o KOMPLET servisu pro ty co maj levý ruce.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 10:58 | Nahoru | #55068
t_freedom> ty jo tak to mi přišlo že jsem platil míň teda já to měl za 11, v tom byla ale spojka tušim za 6 a řemeny za 2, takže na zbytek vychází trojka s tím, že půlkroužky se mění kus za kus a neúčtujou se. Ale nerad bych kecal, jen to mám takhle nějak uložený v hlavě

e: s tim že olej jsem si měnil sám, takže to byly asi v podstatě jen ventily a řemeny, když nebudu počítat tu spojku

Naposledy editováno 10.05.2019 11:03:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 10:58 | Nahoru | #55069

t_freedom píše: andy_xx> mám za to že 10tkm...
Malej servis v Ducati servisu tak kolem 6ky, velkej tak do osmi. Bavíme se o KOMPLET servisu pro ty co maj levý ruce.



Ňák málo hele... Co tak pamatuju, tak za dvouventil se platilo kolem desítky už před desíti rokama, když jsem koukal po monstru/hyproušovi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:00 | Nahoru | #55070
FiZzeR> Jj, Papi taky platil v Budějkách určo víc, páč tenkrát pobrekával, co to stálo

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:05 | Nahoru | #55071
Mě stál teď servis tohle
2x řemeny - 4006 Kč
8x půl kroužky - 784 Kč
4x svíčky - 880 Kč
práce 10 hodin - 5000 Kč

edit: filtr vzduch vlastní - 600 Kč

Velký servis, výměna brzdovka, přední, zadní + spojka, výměna oleje přední tlumiče,

Olej v motoru si dělám sám.

Naposledy editováno 10.05.2019 11:52:46

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:08 | Nahoru | #55072

carlos38 píše: Jo, já zrovna. Co budeš obouvat?



Jsem věrný značce, takže AngelGT II

Ty BT023 mi nějak neseděly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:09 | Nahoru | #55073
dakarista> kolik na nich najedeš? kupuješ nějaký index (větší zatížení, vyztužená kostra?)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:16 | Nahoru | #55074

FiZzeR píše: Ňák málo hele... Co tak pamatuju, tak za dvouventil se platilo kolem desítky už před desíti rokama, když jsem koukal po monstru/hyproušovi



Ale jo, ten velkej jsem asi trochu podstřelil.
Tak tedy 'pro ty co si něco umějí udělat'... Andy-xx stejně potřebuje cifru pro potenciálního kupce, to je lepší říct míň...

Naposledy editováno 10.05.2019 11:24:45

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:24 | Nahoru | #55075

P_B píše: dakarista> kolik na nich najedeš? kupuješ nějaký index (větší zatížení, vyztužená kostra?)



Tyhle vydržely 12000km, ale předek šel do kytek, jsou tam vlny po vzorku ...

Předtím jsem měl na FJR Metzeler Roadtec 01 a ty byly hodně dobrý. Ale vždy dávám na FJR se zesílenou kostrou. U jiných moto jsem vždy dával standartní na Future jsem jezdil angelGT a spokojenost. Ale po letech jsem se přeorientival jen na Pirelli / Metzeler

Edit: na předchozím FJR jsem sjel dvě sady Roadtec 01. První sada byla předek normální a zadek zesílená kostra. Byla to novinka a předky ještě neměly všechny verze. Tam rychle odešla přední guma, cca to vydrželo 14 tkm, ale už byla z boků hladká. Druhá sada už byla se zesílenou kostrou obě a tam těm předek vydržel déle, také jsem najel cca 14tkm, ale předek ještě nějaký vzorek měl..

A tyhle dopadly takhle na předku



Naposledy editováno 10.05.2019 11:29:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:29 | Nahoru | #55076

FiZzeR píše: ... je to škaredý?


a nebo někdo čte tvoje "zážitky" s údržbou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:31 | Nahoru | #55077

strakon píše: Honzatuu> nedělej Zagorku a kápni, co chceš kupovat místo Raptora?



Když jsem u něj byl, ukazoval ženě to křeslo na FJR a říkal, jak by se na tom jezdilo ve dvou. Třeba se nakazil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:33 | Nahoru | #55078
dakarista> to by tady musel složit funkci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:33 | Nahoru | #55079

dakarista píše: Jsem věrný značce, takže AngelGT II

Ty BT023 mi nějak neseděly



tak to jsem zvědavej co na ně řekneš, až je pořádně vyzkoušíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2019 v 11:36 | Nahoru | #55080
Tifone> zatím na cestování a jízda na vodě vedou Roadtec 01 nad AngelGT...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist