Je tento predpis CESKOU RARITOU nebo podobnou chujovinu maji i jinde v Evrope
Fakt by mne zajimalo, kdyz si dovezu nejakou raritku bez papiru, na kterou tady nehrozi koupit papiry
a do veteranskych cisel má daleko
je nejaka - byt drazsi cesta jak individualne zlegalizovat
Já si osobne myslim ze je to pozustatek komunistickych "pravidel"
ktere se zatim nikdo nenamáhal menit
NEVITE?
Dekuji predem
DeCarli píše: ale ten hejsek assain me teda zvedl mandle, to si muze dovlit nejvetsi ceskej moto server zamestnavat takovyhle nehorazný h....a?
jj, assassin je tim znamej, ..vecne tu vsem nadava, urazi je, a jeste za to bere od mcz nekrestansky penize
BTW ano, ano, prihlasovat tohle jako stavbu, je opravdu .....totalni picovina
2 reakcí na tento příspěvek Jak prihlásit odhlásene moto
Já nemyslel prihlasvat jako stavbu, ale treba znaji klicky
Je to sance na cestu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak prihlásit odhlásene moto
DeCarli píše: Fakt netusim jak takovyho debila muze tak solidni web zamestnavat
Já nemyslel prihlasvat jako stavbu, ale treba znaji klicky
Je to sance na cestu....
Já si myslím že takovýmu týpkovi v humusce který o tom ví v podstatě kulový krom nadávky na komunistické zákony to Assassin vysvětlil velice jemně
Dekra? Dnes musí motorka splnit emisní normu EURO 4
Jaká klička? Úřad nebude nic prověřovat, podle zákona pouze vyzve žadatele aby doložil doklad o schválení technické způsobilosti....bez dokladů nelze ani na technickou prohlídku...
Takže vyráběli motorky o zdvihovém objemu 400ccm jen pro Japonský trh, tedy se nikdy do Evropy nevyvážely, tedy neměly ani evropskou homologaci... (třeba Transalp 400 atd...)
Nebude ten Hornet 250 taky jedna z kategorií japonských řidičáků, které se do Evropy nedovážely...?
DeCarli píše: Fakt netusim jak takovyho debila muze tak solidni web zamestnavat
Já nemyslel prihlasvat jako stavbu, ale treba znaji klicky
Je to sance na cestu....
1) nikdo me nezamestnava.
2) ja napsal jen, ze motorka bez papiru "smrdi", taky to, ze z toho kouka snaha prijit levne k motorce a jeste, ze brecis na nesmyslne zakony, pritom davaji vetsi smysl nez tva snaha - ty jsi zacal s hovadama a debilama - takze si promysli kdo se tu jak chova...
A v neposledni rade, finty jak obejit zakony ti urcite nekdo napise verejne na forum...
Naposledy editováno 05.05.2019 22:05:50
2 reakcí na tento příspěvek Jak prihlásit odhlásene moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak prihlásit odhlásene moto
kuzmič píše: No, to mě právě díky těm japonským 400-vkám napadlo, jestli tam nemají taky kategorii 250, což by vysvětlovalo absenci Evropského TP...?
Je to model prodavanej jen v japonsku, do sveta se to tahalo max jako sedej import - tudiz to nejspis neni ani schvalene pro evropsky trh, bude to mit i japonsky speciality ala jine svetlo. Legalne tohle u nas jezdit nemuze. A v nemecku taky motorka bez papiru prihlasit nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak prihlásit odhlásene moto
Ale vím 100% o jedné 400, která u nás jezdí legálně, i když se k nám (ani do Evropy) nedovážely, ovšem majitel už to koupil na českém TP.....
kuzmič píše: assassin> Jo, takhle nějak jsem to myslel...
Ale vím 100% o jedné 400, která u nás jezdí legálně, i když se k nám (ani do Evropy) nedovážely, ovšem majitel už to koupil na českém TP.....
nejake 400 se dovazely do DE a i jinam do evropy - vfr400, cb400, gsx400 - tu posledni ma muj otec, dovoz z de .. zcela legalni TP.
z tech 250 uz toho bude mene....
Naposledy editováno 05.05.2019 22:44:03
1 reakcí na tento příspěvek Jak prihlásit odhlásene moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak prihlásit odhlásene moto
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak prihlásit odhlásene moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak prihlásit odhlásene moto
CRF1000 píše: 2stroke> na stránkách firmy motoscoot je informace že podobné "raritky" vydraží přímo v Japonsku na místní burze a dopraví do ČR, bohužel bez EU homologace motocykl starší 8 let z nečlenského státu nelze do běžného registru přihlásit ani s platnými japonskými doklady
Takže do 8mi let stáří bez EU homologace by to tedy šlo..? Nebo jak to dělají?
Naposledy editováno 06.05.2019 12:07:33
Samozřejmě ty 25 let staré motorky neevropského provedení co se dají vydražit přes motoscoot se nedají v ČR, pouze do registru historických vozidel, ale až po 30 letech od 1. registrace
Naposledy editováno 06.05.2019 14:58:25
jinac treba ta VFR/RVF (NC30 ci NC35) se jako da poridit v UK i se znackou, ale pocitejte tak 2,5k GBP spis vic,... a stav vetsinou "tak akorat k renovaci" (rozumej, nalesteny aftermarket laminatovy kapoty, a pod nima metrak leta neudrzovany spiny s vycvachtanejma loziskama a omletejma sroubama).. no nebudu sem psat za kolik jsem koupil tenkrat svoji, bylo to podstatne min a to byl presnej opak, totalne dootlucena okruhovka (ale s papirama, a je pane Ťok zajimavy ze v UK to normalne NAPROSTO LEGALNE jezdilo v provozu bez zrcatek a jen se zadnim svetlem, inu což se zamyslet hlavou.. ) ale pod nasracku rozpadlejma laminatama docela slusnej stroj, se servisnim sesitem!.. ale to byla fakt nahoda za peckovou cenu, takova vyjimka potvrzujici pravidlo...
CRF1000 píše: 2stroke> na stránkách firmy motoscoot je informace že podobné "raritky" vydraží přímo v Japonsku na místní burze a dopraví do ČR, bohužel bez EU homologace motocykl starší 8 let z nečlenského státu nelze do běžného registru přihlásit ani s platnými japonskými doklady
tak zrovna na motoscoot p.Brídy bych si dal pozor ( osobní zkušenost , ale tím se nezříkám svojí viny na mém ojebání z mé neznalosti )
http://www.motocyklo.../kralovska-kategorie
Naposledy editováno 20.08.2019 18:07:40