Naposledy editováno 01.05.2019 19:58:34
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
https://rover.ebay.c...2Fitm%2F121754092199
Ale je to zvláštní já oba napinaky měnil někdy v 68t km
Naposledy editováno 01.05.2019 19:01:27
jarak píše: A proč chceš manuální napínáky?Za ty prachy koupíš origo.....
Proč? Protože automatický se serou a už mě to nebaví A i kdybych měl novej za 1500, tak se zase vysere. U toho manuálního bych jen musel cca každejch 10 tisíc kontrolovat dopnutí...
Gahan37 píše: Přesně tak.....
https://rover.ebay.c...2Fitm%2F121754092199
Ale je to zvláštní já oba napinaky měnil někdy v 68t km
Tak jestli dobře vidím., tak je tkak 1800 za jeden + poštovné a clo...
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
jarak píše: A nebo pokud chceš ještě víc ušetřit tak zde:Napínák
To je hnus...
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Ve finále s tím co v posledních tématech píšeš by jsem vtec poslal do světa a koupil Fi..,,,
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Gahan37 píše: No asi Tě z Japan vyjde na cca 2300.- komplet , pořad jsi o 1000.- minimálně méně nez partsdepot....ty mechanicky ...nevím , nikdy jsem do Vfr nedal nic než to co tam z výroby patří ....
Ve finále s tím co v posledních tématech píšeš by jsem vtec poslal do světa a koupil Fi..,,,
Z Fi bych bral jen motor do svýho vtecu (myslím, že nejde zaměnit), protože vzhledově se mi Fi nelíbí. Ovšem Fi mívá problémy s trojkovým kolečkem převodovky nebo se pletu?
2stroke píše: A nebo si ty mechanické napínáky nechat vyrobit, případně si je vyrobit sám - kus silnějšího hliníku, silnějšího železa - aspoň nějakou 20tku (20 mm tlustý matros), orezat do potřebného rozměru, vyříznout závit na šroub s nizkym stoupáním a hotovo...
O ty peníze nejde, chtěl jsem vědět, jestli je tu někdo, kdo vyměnil automatický za manuální...
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
diky..
cuir píše: Jak spravne nastavis silu kterou bude napinak vyvijet na vodici listu ? Je nejaky moment utazeni, ktery je definovan jako spravny? nebo je to jen na cit a podle oka?
diky..
Podle citu. Když prstem zatlačíš dírou napínáku na napínací lištu, tak přesně poznáš kolik se lišta s řetízkem napne a pak už nejde dál. Když si necháš vyndanej napínák vyjet ven, tak poznáš jakou silou tlačí na tvůj prst. Z toho co jsem napsal z praxe vím, že napínák jen na lištu zatlačí tak, jak to já udělám prstem strčeným do díry po vyndaným napínáku. Větší sílu napínák nemá. Taky bych si to pojistil tím, že bych na napínáku před jeho vyndáním spočítal otočky na jeho aretaci a pak dal tak přesně napínák a podle něj nastavil manuální. A taky přepokládám, že šroubem na manuálním napínáku budu točit jen prstama a ucítím tlak na lištu až na úplný napnutí.
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Jakto, ze nikdo nezapochyboval nad tema km?
Ignot píše: Kup si radsi origo.
Jakto, ze nikdo nezapochyboval nad tema km?
Rozvody s napínákama jsem po koupi nechal dělat já na tachometrovejch 50 tisících km a speciálně napínáky sem sám kupoval... Proto už nechci origo, když je to takovej kšunt
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Naposledy editováno 02.05.2019 20:28:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
V_i_c_i píše: Nejdou tam nacpat z neceho jineho? Nebo jim vymenit pruziny? Napinak prece neni soucastka z raketoplanu a treba ja o mem nevim a na tachometru mam cca 60 tisic... Proc teda naVFR nevydrzi?
Podle mě je to tím, že u tohohle véčka je napínací mechanismus více namáhanej a napínáky sou pod větším tlakem...
Mike70 píše: Podle mě je to tím, že u tohohle véčka je napínací mechanismus více namáhanej a napínáky sou pod větším tlakem...
To jako že se ta pružina unaví třeba 2x rychleji? To se mi nezdá. Podle mě tam bude zakopaný pes jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
E: pismenko
Naposledy editováno 03.05.2019 06:44:34
kokonhead píše: Co mate proti manualu? Naopak nekde se "automaty" vyhazovali jako nespolehlive a davali se manualy...napr. dr-z 400, vtr 1000...neni to raketova veda, fakt se to nemusi kontrolovat pred kazdou jizdou a ve vysledku je to prave spolehlivejsi...
E: pismenko
Taky si myslím, že by stačilo kontrolovat tak každejch 10 tisíc. Jen u VFR je to vopruz, protože u zadního je potřeba demontovat držák se stupačkou a krycím plechem a u předního napínáku se musí odmontovat celej airbox a přístup je tam stejně nahovno...
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Gahan37 píše: Jenže když někdo nalita 20+ročně a kontrola 2x ročně mechanických v podobné ceně origo zda se mi pořizovací cena origo lepší protože to ze některý z těch dvou jde do kytek poznám podle ucha aniž by jsem musel do moto hrabnout.
Ty kilometry sem odhad... Jenže tenhle mechanickej napínák bych už měl nafurt.
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Kolik si za ne platil?
1 reakcí na tento příspěvek Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
PS: A to si můj servisák sám vyráběl aretační podložky na vtec ventily.
Naposledy editováno 03.05.2019 19:33:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
Mike70 píše: Já za servis před dvěma lety, kdy sem nechal měnit rozvoďáky, napínáky, štelovat ventily a podtlaky dával vč. matroše, práce a DPH 17 tisíc.
PS: A to si můj servisák sám vyráběl aretační podložky na vtec ventily.
jak vyrabel servisak ty podlozky?to me strasne zajima
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véeferkaři s rozvodama řetězama sem
jungen píše: jak vyrabel servisak ty podlozky?to me strasne zajima
Nemyslím vtecový hrníčky, ale ty aretační bazmeky, ty si vysoustružil z nějaký kulatiny...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |