kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Vydrží to teda fest. Není to moc objektivní test, ale jde vidět, že to snese fest síly. Navíc, kdyby se to tahalo přes nějaký rádius a ne přes hranu vidlí, sneslo by to ještě více.
CYCLEWORKS. Používáte někdo tyto řemeny?
http://ca-cycleworks...roducts/timing-belts
Naposledy editováno 29.04.2019 21:22:59
dakarista píše: Kluci radu. Brzdovka DOT 4 versus DOT 5.1?
je to jedno, koukej na suchej a mokrej bod varu. Ty dobrý brzdovky maj mokrej bod varu vyšší a zůstávaj klidně na specifikaci DOT4 (což se myslím určuje podle suchýho bodu varu). Už zmíněnej Motul RBF je dobrej, kdybys chtěl ušetřit tak já dávám ATE Typ 200 kterej má srovnatelný parametry.
Nevím jestli mám ty termíny správně, v en se používá dry/wet boiling point.
Naposledy editováno 29.04.2019 21:16:46
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Píšou:
Performance Brake Fluid DOT 5.1,Vysoce výkonná brzdová kapalina bez obsahu silikonu s dlouhou dobou použití (long life). Vhodná pro všechny hydraulicky ovládané brzdové a spojkové systémy vyžadující kapalinu této specifikace.
Mísitelná s kapalinami DOT 3, DOT4 a DOT 5.1 bez obsahu silikonu
Špičková kompatibilita s těsněními.
Vynikající antikorozní vlastnosti.
Suchý bod varu:272°C
Mokrý bod varu:185°C
Naposledy editováno 29.04.2019 22:08:54
Brzdová kapalina s extra vysokým bodem varu přesahující požadavky SAE J1703, SAE J1704 a FMVSS 116 DOT 4 pro závodní brzdové systémy.
Vhodná pro závodní brzdové systémy vyžadující použití neminerálních kapalin a pracující ve vysokých provozních teplotách. Tato speciální brzdová kapalina je vhodná pouze pro závodní nasazení.
• Výkonnost přesahující standard DOT 4.
• Racing Brake Fluid 300 Plus má bod varu přesahující 310°C v porovnání s 230°C, které jsou požadovány u kapalin standardu DOT 4.
• Kapalina je sestavena k používání v extrémních aplikacích závodního motorsportu, které jsou doprovázeny vysokými provozními teplotami.
• Vysoká odolnost proti absorpci vody a zplynování - teplotní odolnost.
Suchý bod varu: přes 310°C
Mokrý bod varu: přes 194°C
Je pro srovnani DOT4
Suchý bor varu: 260°C
Mokrý bor varu: 165°C
Naposledy editováno 29.04.2019 22:12:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Hae závodníci a když uz řešíte tu kapalinu ke který nevim co říct,bo předepsaná vždycky brzdila,tak me jen napadlo jestli ty “zavodnicky” nevyzadujou častější výměnu,nejsou chemicky agresivnější atd ?
měním vždy na jaře každý rok, tak jako olej...
na běžný silnici bych nějaký speciality neřešil, tam člověk nebrzdí nijak razantně a dlouhodobě tak, aby nestačila "předepsaná"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: měním vždy na jaře každý rok, tak jako olej...
na běžný silnici bych nějaký speciality neřešil, tam člověk nebrzdí nijak razantně a dlouhodobě tak, aby nestačila "předepsaná"
Měním dle manuálu jednou za dva roky. A pohoda. A když už jsem to dělal tak jsem dal 5.1 . Čistě proto že zrovna byla po ruce.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Měním dle manuálu jednou za dva roky. A pohoda. A když už jsem to dělal tak jsem dal 5.1 . Čistě proto že zrovna byla po ruce.
Jen tak tam stála flaška specialky a čekala až bude po ruce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak je to jak pise stev, dulezity je “wet” bod varu. A to maji casto dot4 kapaliny lepsi. Ja treba minuly vikend uvaril motul rbf, protoze neumim brzdit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
dakarista píše: Kluci radu. Brzdovka DOT 4 versus DOT 5.1?
DOT 5.1!!!Proč???Protože jí tam liju cca 8až 9 let a pohoda.A proč jsem začal???Protože čím víc DOT tím víc Addidas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A teď vážně=před lety jsem jezdil hodně ve dvojko a byť Jeseníky nejsou Alpy a určitě by ta DOT4 stačila tak jsem dal tu 5.1 pro fain pocit a aby byla duše v péřu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: Objednával jsem nové řemeny a narazil na toto destruktivní video
Vydrží to teda fest. Není to moc objektivní test, ale jde vidět, že to snese fest síly. Navíc, kdyby se to tahalo přes nějaký rádius a ne přes hranu vidlí, sneslo by to ještě více.
CYCLEWORKS. Používáte někdo tyto řemeny?
http://ca-cycleworks...timing-belts [/quote]
Měl jsem je z USA, jednou. Už bych je nedal. Na začátku to byly pružný ohebný řemeny. Po dvou letech to naznalo poměrně zásadní změnu... Ztvrdly a tak jako zesklovatěly... A krásně po sejmutí několik týdnů naznačovaly tvar průchodu mezi kladkami.
Velkej rozdíl je že nemaj žádný průplet vlaknem, je to jen plast(podle toho co jsem koukal)... Možná na dvouventil bych se tolik nebál... Na quattro už bych váhal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kawasaki SRC co vyhrálo ladili v robbymoto a tam sem byl a veškerý zázemí prolez heč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Mmch jak tu proběhlo 24LM,tak z Evropy jediný kdo něco zajel bylo BMW.Ty Ducati a Aprilky asi nikdo nechce používat i kuli většímu nepohodlí.
Kawasaki SRC co vyhrálo ladili v robbymoto a tam sem byl a veškerý zázemí prolez heč
A asi dobře poradil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jen tak tam stála flaška specialky a čekala až bude po ruce
bys nevěřil co tu mám takových věcí co se jednou budou hodit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
zmulin píše: Mmch jak tu proběhlo 24LM,tak z Evropy jediný kdo něco zajel bylo BMW.Ty Ducati a Aprilky asi nikdo nechce používat i kuli většímu nepohodlí.
Kawasaki SRC co vyhrálo ladili v robbymoto a tam sem byl a veškerý zázemí prolez heč
jen bych k tomu BMW podotknul že skončili na 11. místě a nebyla to továrna ale soukromý team a jeli na staré verzi toho nej superbike nasvětě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Takže při větších nájezdech bez problému a jinak je škrtnout pro všechny.Nerek bych,ze sou řemeny nějak zvlášť víc namahany u vodnika
A to jsi vymyslel jak? Chceš říct že když dost podobným řemenem honíš jednu vačku s dvěma vahadlama, nebo dvě vačky se 4vahadlama(ještě o polovinu otáček navrch) , že ty řemeny odvádějí stejnou práci?... Už se těším na tu debatu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
Ono to mnoho lidem ani nepřijde na mysl, ale rozvodový mechanismus bere poměrně dost energie z produkovanýho výkonu motoru... Zejména u pružin, ale desmo na tom nebude o moc líp. Takže ty řemeny v těch otáčkách něco odmakají. (a nehádám se že jsou xkrát předimenzovaný)
Naposledy editováno 30.04.2019 08:27:31