paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 21:13 | Nahoru | #54151
Objednával jsem nové řemeny a narazil na toto destruktivní video



Vydrží to teda fest. Není to moc objektivní test, ale jde vidět, že to snese fest síly. Navíc, kdyby se to tahalo přes nějaký rádius a ne přes hranu vidlí, sneslo by to ještě více.
CYCLEWORKS. Používáte někdo tyto řemeny?
http://ca-cycleworks...roducts/timing-belts

Naposledy editováno 29.04.2019 21:22:59

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 21:16 | Nahoru | #54152

dakarista píše: Kluci radu. Brzdovka DOT 4 versus DOT 5.1?



je to jedno, koukej na suchej a mokrej bod varu. Ty dobrý brzdovky maj mokrej bod varu vyšší a zůstávaj klidně na specifikaci DOT4 (což se myslím určuje podle suchýho bodu varu). Už zmíněnej Motul RBF je dobrej, kdybys chtěl ušetřit tak já dávám ATE Typ 200 kterej má srovnatelný parametry.
Nevím jestli mám ty termíny správně, v en se používá dry/wet boiling point.

Naposledy editováno 29.04.2019 21:16:46

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 21:58 | Nahoru | #54153
Hae závodníci a když uz řešíte tu kapalinu ke který nevim co říct,bo předepsaná vždycky brzdila,tak me jen napadlo jestli ty “zavodnicky” nevyzadujou častější výměnu,nejsou chemicky agresivnější atd ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:01 | Nahoru | #54154

zmulin píše: Hae závodníci a když uz řešíte tu kapalinu ke který nevim co říct,bo předepsaná vždycky brzdila.....



Asi tak

Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:03 | Nahoru | #54155
U DOT 5.1 jde asi o to že nemá silikon v sobě.
Píšou:
Performance Brake Fluid DOT 5.1,Vysoce výkonná brzdová kapalina bez obsahu silikonu s dlouhou dobou použití (long life). Vhodná pro všechny hydraulicky ovládané brzdové a spojkové systémy vyžadující kapalinu této specifikace.
Mísitelná s kapalinami DOT 3, DOT4 a DOT 5.1 bez obsahu silikonu
Špičková kompatibilita s těsněními.
Vynikající antikorozní vlastnosti.
Suchý bod varu:272°C
Mokrý bod varu:185°C

Naposledy editováno 29.04.2019 22:08:54

Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:07 | Nahoru | #54156
Racing Brake Fluid

Brzdová kapalina s extra vysokým bodem varu přesahující požadavky SAE J1703, SAE J1704 a FMVSS 116 DOT 4 pro závodní brzdové systémy. 

Vhodná pro závodní brzdové systémy vyžadující použití neminerálních kapalin a pracující ve vysokých provozních teplotách. Tato speciální brzdová kapalina je vhodná pouze pro závodní nasazení. 

• Výkonnost přesahující standard DOT 4. 
• Racing Brake Fluid 300 Plus má bod varu přesahující 310°C v porovnání s 230°C, které jsou požadovány u kapalin standardu DOT 4. 
• Kapalina je sestavena k používání v extrémních aplikacích závodního motorsportu, které jsou doprovázeny vysokými provozními teplotami. 
• Vysoká odolnost proti absorpci vody a zplynování - teplotní odolnost.
Suchý bod varu: přes 310°C 
Mokrý bod varu: přes 194°C 

Je pro srovnani DOT4
Suchý bor varu: 260°C

Mokrý bor varu: 165°C

Naposledy editováno 29.04.2019 22:12:29

Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:14 | Nahoru | #54157
Jen doplnim ze ate typ 200 je dot4 a ma 280/198 body varu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:15 | Nahoru | #54158

zmulin píše: Hae závodníci a když uz řešíte tu kapalinu ke který nevim co říct,bo předepsaná vždycky brzdila,tak me jen napadlo jestli ty “zavodnicky” nevyzadujou častější výměnu,nejsou chemicky agresivnější atd ?



měním vždy na jaře každý rok, tak jako olej...

na běžný silnici bych nějaký speciality neřešil, tam člověk nebrzdí nijak razantně a dlouhodobě tak, aby nestačila "předepsaná"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:24 | Nahoru | #54159

Parker1 píše: měním vždy na jaře každý rok, tak jako olej...

na běžný silnici bych nějaký speciality neřešil, tam člověk nebrzdí nijak razantně a dlouhodobě tak, aby nestačila "předepsaná"



Měním dle manuálu jednou za dva roky. A pohoda. A když už jsem to dělal tak jsem dal 5.1 . Čistě proto že zrovna byla po ruce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:45 | Nahoru | #54160

Tifone píše: Měním dle manuálu jednou za dva roky. A pohoda. A když už jsem to dělal tak jsem dal 5.1 . Čistě proto že zrovna byla po ruce.



Jen tak tam stála flaška specialky a čekala až bude po ruce

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 22:50 | Nahoru | #54161

zmulin píše: Jen tak tam stála flaška specialky a čekala až bude po ruce


Tam stojej 'jen tak' úplně jiný flašky. A dlouho čekat nemusej

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 23:14 | Nahoru | #54162

Frennky píše: Tam stojej 'jen tak' úplně jiný flašky. A dlouho čekat nemusej

.



Naposledy editováno 29.04.2019 23:14:51

Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 23:36 | Nahoru | #54163
Tifone: u 5.1 to pisou protize maji lidi si plest s tou dot 5 ktera je na bazi silikonu.

Jinak je to jak pise stev, dulezity je “wet” bod varu. A to maji casto dot4 kapaliny lepsi. Ja treba minuly vikend uvaril motul rbf, protoze neumim brzdit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 23:37 | Nahoru | #54164

dakarista píše: Kluci radu. Brzdovka DOT 4 versus DOT 5.1?



DOT 5.1!!!Proč???Protože jí tam liju cca 8až 9 let a pohoda.A proč jsem začal???Protože čím víc DOT tím víc Addidas

A teď vážně=před lety jsem jezdil hodně ve dvojko a byť Jeseníky nejsou Alpy a určitě by ta DOT4 stačila tak jsem dal tu 5.1 pro fain pocit a aby byla duše v péřuo této změně se s těsněním nic nestalo,funce brzd a spojky je stále stejná a už dávno nad tím nepřemýšlím a kupuju furt tu 5.1.A měním každý rok

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 23:42 | Nahoru | #54165

Tifone píše: dakarista> a to jako proč? Zřejmě odborník.
E: mám v obou motorkach v t5ce a bez problemu. U motorky to mělo efekt že mě nečerná kapalina na spojce



No mě to černění nezmizelo-(Asi kvůli té suché spojce-nevím.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.4.2019 v 23:46 | Nahoru | #54166

GeorgePanek píše: no je peknej..ale pokud ducati tak nejspis cervena..



Koukni na něho live a pak to napiš znovaMyslím že už budeš psát něco jiného:-

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 00:01 | Nahoru | #54167

GeorgePanek píše: no je peknej..ale pokud ducati tak nejspis cervena..



Ty-Džórdžine=a kdyby jsi koupil toho žlutého krasavce,poradil se se Šutym,dal bys suchou spojku+Atrapiče!!! Ty vole to by byla popičovka jak sviňa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 06:54 | Nahoru | #54168

Šuty píše: Objednával jsem nové řemeny a narazil na toto destruktivní video



Vydrží to teda fest. Není to moc objektivní test, ale jde vidět, že to snese fest síly. Navíc, kdyby se to tahalo přes nějaký rádius a ne přes hranu vidlí, sneslo by to ještě více.
CYCLEWORKS. Používáte někdo tyto řemeny?
http://ca-cycleworks...timing-belts [/quote]

Měl jsem je z USA, jednou. Už bych je nedal. Na začátku to byly pružný ohebný řemeny. Po dvou letech to naznalo poměrně zásadní změnu... Ztvrdly a tak jako zesklovatěly... A krásně po sejmutí několik týdnů naznačovaly tvar průchodu mezi kladkami.
Velkej rozdíl je že nemaj žádný průplet vlaknem, je to jen plast(podle toho co jsem koukal)... Možná na dvouventil bych se tolik nebál... Na quattro už bych váhal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 07:28 | Nahoru | #54169
t_freedom> A Dayco?Používáš?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 07:40 | Nahoru | #54170
t_freedom> Takže při větších nájezdech bez problému a jinak je škrtnout pro všechny.Nerek bych,ze sou řemeny nějak zvlášť víc namahany u vodnika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 07:42 | Nahoru | #54171
zmulin> už máš Tuňáka?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 07:57 | Nahoru | #54172
strakon> Dyk včera pršelo.Se chci rovnou projet a ne to cpát do dodávky

Naposledy editováno 30.04.2019 07:58:08

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:01 | Nahoru | #54173
Mmch jak tu proběhlo 24LM,tak z Evropy jediný kdo něco zajel bylo BMW.Ty Ducati a Aprilky asi nikdo nechce používat i kuli většímu nepohodlí.
Kawasaki SRC co vyhrálo ladili v robbymoto a tam sem byl a veškerý zázemí prolez heč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:10 | Nahoru | #54174

zmulin píše: Mmch jak tu proběhlo 24LM,tak z Evropy jediný kdo něco zajel bylo BMW.Ty Ducati a Aprilky asi nikdo nechce používat i kuli většímu nepohodlí.
Kawasaki SRC co vyhrálo ladili v robbymoto a tam sem byl a veškerý zázemí prolez heč



A asi dobře poradil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:12 | Nahoru | #54175

zmulin píše: Jen tak tam stála flaška specialky a čekala až bude po ruce


bys nevěřil co tu mám takových věcí co se jednou budou hodit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:13 | Nahoru | #54176

Frennky píše: Tam stojej 'jen tak' úplně jiný flašky. A dlouho čekat nemusej



myslím že tohle máme společné

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:15 | Nahoru | #54177

zmulin píše: Mmch jak tu proběhlo 24LM,tak z Evropy jediný kdo něco zajel bylo BMW.Ty Ducati a Aprilky asi nikdo nechce používat i kuli většímu nepohodlí.
Kawasaki SRC co vyhrálo ladili v robbymoto a tam sem byl a veškerý zázemí prolez heč



jen bych k tomu BMW podotknul že skončili na 11. místě a nebyla to továrna ale soukromý team a jeli na staré verzi toho nej superbike nasvětě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:16 | Nahoru | #54178

Šuty píše: t_freedom> A Dayco?Používáš?



Ano, ty jsou vpoho... Jak desmodue tak na Quattro

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:19 | Nahoru | #54179

Frennky píše: Tam stojej 'jen tak' úplně jiný flašky. A dlouho čekat nemusej

to je nejakej echt dovoz ne? Se u nas na venkove neprodava...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:22 | Nahoru | #54180

zmulin píše: t_freedom> Takže při větších nájezdech bez problému a jinak je škrtnout pro všechny.Nerek bych,ze sou řemeny nějak zvlášť víc namahany u vodnika



A to jsi vymyslel jak? Chceš říct že když dost podobným řemenem honíš jednu vačku s dvěma vahadlama, nebo dvě vačky se 4vahadlama(ještě o polovinu otáček navrch) , že ty řemeny odvádějí stejnou práci?... Už se těším na tu debatu

Ono to mnoho lidem ani nepřijde na mysl, ale rozvodový mechanismus bere poměrně dost energie z produkovanýho výkonu motoru... Zejména u pružin, ale desmo na tom nebude o moc líp. Takže ty řemeny v těch otáčkách něco odmakají. (a nehádám se že jsou xkrát předimenzovaný)

Naposledy editováno 30.04.2019 08:27:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist