K tématu: bez dokladu záleží čistě na jeho vůli a svědomí, jak se k tomu postaví. Jinak jsi nahranej.
Generiq>Já jenom nechápu, proč si lidi (v podstatě na 2 roky) kupujou ty 2T šroty - sice to jede, ale kua ty opravy a starosti, spotřeba... Jestli to vůbec stojí za to.
K tématu: bez dokladu záleží čistě na jeho vůli a svědomí, jak se k tomu postaví. Jinak jsi nahranej.
Generiq>Já jenom nechápu, proč si lidi (v podstatě na 2 roky) kupujou ty 2T šroty - sice to jede, ale kua ty opravy a starosti, spotřeba... Jestli to vůbec stojí za to.
K tématu: bez dokladu záleží čistě na jeho vůli a svědomí, jak se k tomu postaví. Jinak jsi nahranej.
bo 4T hodně brzo omrzí, 2T je o tom jakej chytneš kus, já najel 35tis bez problemu a před prodejem jsem dělal go takže kupec pokud se k tomu bude chovat trosku slusne najede to same
alikade>Zkus se zeptat na kolik ti brousil tu vložku.. Pokud tam nenechal nabrousit dostatečnou vůli,tak bys to musel zajíždět ještě dalších 5000km.. Vůle by měla být cca 6-8 stovek.. Podle materiálu vložky a pístu..
ja si myslim, ze jak to otevre, tak uvidi, ale kamosi(automechanici )rikali, ze to je pridrene podle tech rh na valciGeneriq>DRN_> Já jen soudím, co jsem tady za ty roky četl. U 2T pořád někdo shání nějaké opravy, údržbu. U 4T řeší laďáky, nízkou spotřebu apod.
Mě by v 16 letech těch +-110 km/h (bo kolik to jezdí) bohatě stačilo .
nejde o tu rychlost..těžko se to vysvětluje..ted už se tomu taky spiš "směju"...al prostě ten 2T ma charakter...je to hodně o emocich..ja třebas naštěsti neměl s 2T za 2sezony žadny problem-Yamaha TZR 125,jen olej a benzin..
Mě by v 16 letech těch +-110 km/h (bo kolik to jezdí) bohatě stačilo .
nejde o tu rychlost..těžko se to vysvětluje..ted už se tomu taky spiš "směju"...al prostě ten 2T ma charakter...je to hodně o emocich..ja třebas naštěsti neměl s 2T za 2sezony žadny problem-Yamaha TZR 125,jen olej a benzin..
Jo, tak zábava určitě větší na 2T. ale vše ostatní spíše horší. Je to individuální názor každého z nás, ale já bych v 16 do toho nešel, protože bych na ty opravy a benál a olej a servis neměl prachy. Leda do novoty a to by byla finanční sebevražda.
Generiq>DRN_> Já jen soudím, co jsem tady za ty roky četl. U 2T pořád někdo shání nějaké opravy, údržbu. U 4T řeší laďáky, nízkou spotřebu apod.
Mě by v 16 letech těch +-110 km/h (bo kolik to jezdí) bohatě stačilo .
čet a strašně se tomu divim, ale všechno je o tom jaky kus koupíš, jak se o něj kdo staral a tak, jinak 2T mam porad nejradsi, spaleny olej, zvuk, vibrace, super
Lumberjack>No vidiš! Sem ti to řikal vod začátku, ať to vomrkneš (zkrz to koleno) dřív než to přidřeš eště víc!!! Vopravdu, a tys na tom točil max viď!
tehdy jsem na ni jel k tomu mechanikovi a kdyz jsem mu rekl, jestli to nemuze byt pridrene, tak se jen usmal a ze at jezdim, ze se to rozjezdialikade>Uvidí,protože pokud jsi zajížděl poctivě 1000km,tak jakmile jsi za to pořádně vzal tak se to taky pořádně roztočilo,ohřálo a přidřelo,protože se teplem nafoukl píst a nebyla dostatečná vůle.. Taky bych řekl že to asi na to zajetí neobohatil na trysce nebo ano??
no on mi rikal, ze pocasi ma na zestelovani karburatoru velky vliv, tak mi to steloval az tak po 1500km a to uz jsem to vytacel, ale netahal jsem to do cerveneho, max do 9500otacek a v cervenym jsem myslim az v 11tis, no a pak to posteloval a rikal, at dal jezdim, tak jsem jezdil