kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ja davam do vsech motoru (mota, auta) Atomium coz je asi jako lejt Millers a funguje to, ty motory jedou tiseji a hladseji, s Tifacem jsme se o tom jiz bavili ze tyhle typy prisad podle vseho funguji. Neni to klasicke aditivum zlepsujici kvalitu oleje, jestli to chapu spravne
přesně o tom to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ano, chci vyvolat flame
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skalpel a dostat se pod samolepku a pak tahem dolů, nebo něco ostrého plastového či tvrdé dřevo, jinak na to je takový gumo kotouč do brusky, ale ten něco stojí
Attim píše: Tifone> hele a proč ty pidipotvory nemají všichni, když to tak funguje ? Co je s tím za problém ? Neumí to, nebo patenty, nebo co ? Přece když je to tak pozitivní, tak bych čekal, že to budou mít všichni ... nebo aspoň ti velcí producenti...
Ano, chci vyvolat flame
Kefalín hovorýtě po americky? Tak se zeptejte výrobce . Nejsem děd vševěd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je to asi bajk určený pro srdcaře a nebo pro dravce, kteří mu dají za uši a ocení skvělou ovladatelnost a solidní výkon. Zpracování na jedničku. Funkčnost taky. Beru to, že je to postavený k nějakýmu účelu a to splňuje na 100%. Rozhodně lepší než všechny Dorsodura, Shivery apod. Furt je to skvěle postavená a fungující motorka.
Hypermotard 950SP. Tvrdá, vysoká a hravá koza. I já z tvrdé pryčny šmátrám špičkama bot ve vzduchu. Nový Hyproš se povedl. Designově je to opravdová lahůdka. První testovaný stroj a kompletní jízda na vodě. Otázkou zůstává, jestli člověk dostane "dost motorky" za oněch 400tis, o kterých si DUCATI za tento kousek říká. Veškerá legrace končí ve 130-140km/h kdy fouká tak, že se jízda stává nepříjemná. Lítání po městě a zakroucených okreskách, žádné jiné využití mě pro tento stroj nenapadá. Cestovat na tom nepůjde, ve dvou na tom nepůjde, po dálnici to bude očistec a starej dobrej HYM 1100evo SP nabídne za poloviční peníz asi ještě o něco víc emocí, než tahle koloběžka. Ale v DUCATI vědí co dělají a tak si tato předražená hračka své příznivce jisto jistě najde.
Panigale V4! O téhle raketě jsem se rozepisoval už v loni. Takže ještě jednou, nic lepšího jsem doposavaď neřídíl. Je to výrobna na adrenalin, husí kůži a neopakovatelné pocity zprostřekované za řidítky opravdové závodní rakety. Projev motoru, hrubiánský dunivý řev vé-čtyřky, excelentní podvozek, brzy, tahle motorka prostě nemá chybu. 200koní v červené minisukni a maximálka tři sta! Jediný problém je cena, za kterou máte
kombi střední třídy! No a co - panigale je jen jedna. Už se nemůžu dočkat, až ji ty kapoty přistřihnou a namontujou tam rovné řidítka.
Třetí stroj v pořadí. Tuono V4! Paramterově to mělo být nejlepší svezení dnešního dne. Absence kapot, silný agregát do V a rovné řidítka! Opak byl ale pravdou. Na místo euforie nastalo totální zklamání. Aprilka neustála přímé srovnání s kokurenční vé-čtyřkou od DUCATI. Ta byla o jeden celý LEVEL dál! V čem? Už jenom prvotní nastartování a hrábnutí plynem. V4 z Noale zněla vedle DUCATI jako vykastrovaný kokršpaněl vedle dobrmana! Tohle že jsou podobné V4? Ani náhodou. Projev DUCATI je úplně jinde. Zní daleko lépe..
Elektronika? Kapitola sama pro sebe. Zásahy asistentů, antiwheelie, protiskluz, řazení dolů a asi i abs, všechno bylo u aprile takové ucukané, nečekané a docela zvláštní. Za to kalibrace u DUC je tak vyladěná, že téměř nejde poznat, že vám do toho "něco" kecá. A to byly na motorkách nastaveny podobné "mokré" režimy. Výkonu je sice dostatek, ovšem celkový dojem z motorky byl nějaký zvláštní. Už jen samotné zpracování, páčky, ovladače, display, zrcátka - prostě víc PIAGGIO než aprilie. A ani celkový design není bohužel dílo hodno mistra..
Věřím, že až Panigale vyslečou, bude mít blíž ke svojí dárkyni, než k Tuonu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DIAVEL! Vítěz kategorie NAKED BIKE 2019 v anketě MOTOCYKL roku 2019! No chápete to někdo? Já tedy ne. O designu, nechť si každý udělá svůj názor sám. A pocit z bajku? Nezlobte se na mě, ale tohle je motorka úplně na píču. :D No ne, vážně. Sedí se na tom jak na hajzlu s předpaženýma rukama. Po celou dobu jízdy v tom podivně ťuká, klepe a prská. Spojka zabírá až na úplném konci dráhy (asi pouze chyba testovaného kusu) a na mašině jsem neobjevil nic, co by stálo za řeč. DIAVEL je bajk pro pupkáče, kteří se budou jezdit vystavovat před zahrádky a balit baby. A to se jim stejně nepodaří, protože je v zatáčkách spráská místní borec na jednobuchu..
Multistara 1260S! Jasný vítěz dnešního dne! Mocný 160HP silný dvouválec. Posez jako na hypermotardu, dokonce podobná hravost. Pocit pěkně na přední kolo a suma sumárum, asi nejrozuměji investovaného půl milionu. Skvělá ovladatelnost, spousta zábavy a obrovský potenciál. Poradí si z jakýmkoliv povrchem a tam kde mi Panigale vyklepala vajca o nádrž, tam přelítla Multoška stejnou rychlostí bez ztráty kytičky. Asi stárnu, ale tahle motorka mi dávala největší smysl. Má charakter, duní, jede, brzdí a odveze manželku i sousedku najednou. Na našich silnicích se s ní dá vyškolit i kdejaký majitel supersportu a umí s obrovským nadhledem i bezpečnou jízdu na kochačku. Tohle je opravdový "všeuměl". Jo.. a je to DUCATI!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A to nejlepší na úplný závěr? Ale kde že. Jen zvědavost. Živelný, originální a vohlinsem osazený Boomber, nebo Boober, nebo jak se to vlastně jmenovalo. Excelentní svezení pro pány v letech se škubavým charakterem jako boxer od BMW, s krouťákem jako parní lokomotiva, snadnou ovladatelností a luxusnímy péry na zádi! Tahle motorka dává daleko větší smysl, než všechny DIAVELY dohromady a to se na ní sedí vlastně skoro úplně stejně..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: drippera> dobrý čteni jen prosim tě co se ti to vyrazilo na bradě
Pičo sů hipstrr, néééé voe?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na prvnim Diavelu jsem mel pocit, ze ten posed neni uplnej zlej a mit nizsi riditka a vyssi sedlo, bylo by to fajn. Tenhle jde smerem X diavel a jak rikas, na paprdu, coz je skoda.
V4 jsem zkusil taky, jako jo.. sice plechovej zvuk, jako kazda ducati bez laufu, ale jelo to. Cekal jsem vic od 216 konovy masiny, hlavne dole. Ale kdyz se chces pohybovat ve vysokych otackach, jedes uz na dvojku nesmysl. Nacpal bych na SF V4 vsechen kroutak dolu, ale to se nestane. Asi je pravda, ze mi chybi 1100 vzduchac, kde mi vubec nevadilo, ze to na 8 tis umre.
Multistrada, ac hrava, jak pises, mi pripadla hrozne velka. Jinak souhlas.
No nic, zustanu, kde jsem a uvidime, co prinese budoucnost. Mozna Triumph speed twin a trochu ho poladit?
Jinak dik za recenzi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak k tomu Tuonu V4 - nejel jsem na Panigale, ale mě osobně se zvuk Aprilie V4 líbí víc, než Ducati V4. Dukna je taková víc uječená, kdežto Aprilie má hlubší tón, pro mě lepší. Vlastnosti a elektroniku nekomentuju, nemám zkušenost, ale mě se na Aprilii jezdilo fakt skvěle a už bych měl Factory, nebýt toho hladu po dvouválci
E: HM939SP má Špája, něco jsem na tom najel. Je to mrštný, dá se na tom fakt vyblbnout, ale chce to bydlet na Korsice nebo v Alpách. Když jsem s tím jezdil tady, za chvíli mě to přestalo bavit, páč jak jedeš chvíli rovně, je to nepohodlný a vlastně trochu protivný. Pořád bych hledal nějaký zakroucený okresky.
Naposledy editováno 17.04.2019 20:13:20
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Poradte prosim, cim odstranim reflexni prouzky na kolech? serou me tam, nejsou videt ty fesna modra tezka kola...:)
Drzi to jak zidovska vira...
Ani horkovzdusna pistole nezabira, driv se mi roztecou pneu, blatnik apod.
Ony jsou reflexní? Já měla to, že normální ... Jinak jsou tam od novoty, ty půjdou blbě dolů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jeste si pockam na masinu, co bych fakt chtel.
Teda jedna by byla, ale nedosazitelna, Arch Method 143. SS motor, asi 2,2 litru a design, no presne pro me..
A mozna uz zustanu, kde jsem. Musim si dat voraz s tema motorkama a kdyz vydrzim, tak uz mi to bude lito prodat. Precejen mam v Brutale nasypanou skoro dalsi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.04.2019 20:44:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
no tak uvidím, nechám je svému osudu, zeptám se ještě místního čističe, zda by to uměl bez poškození sundat a jinak na to prdim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Attim> urcite eRko, jestli bude. Ale na to je jeste cas..
Jeste si pockam na masinu, co bych fakt chtel.
Teda jedna by byla, ale nedosazitelna, Arch Method 143. SS motor, asi 2,2 litru a design, no presne pro me..
A mozna uz zustanu, kde jsem. Musim si dat voraz s tema motorkama a kdyz vydrzim, tak uz mi to bude lito prodat. Precejen mam v Brutale nasypanou skoro dalsi..
Nevim no. Asi ještě nejsem dostatečně starej. Jako Reeves dobrý, má to myšlenku, komponenty ... jen je to prostě pořád americkej čopr. Ty motory S&S, kolem toho se to všechno točí. Snažej se postavit sportovní motorku na motoru, kterej umírá v 6,5k rpm ... to je sportovní jako paňmáma na elektrokole.