paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 17:36 | Nahoru | #53191

NP píše: Ja davam do vsech motoru (mota, auta) Atomium coz je asi jako lejt Millers a funguje to, ty motory jedou tiseji a hladseji, s Tifacem jsme se o tom jiz bavili ze tyhle typy prisad podle vseho funguji. Neni to klasicke aditivum zlepsujici kvalitu oleje, jestli to chapu spravne



přesně o tom to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 18:56 | Nahoru | #53192
Tifone> hele a proč ty pidipotvory nemají všichni, když to tak funguje ? Co je s tím za problém ? Neumí to, nebo patenty, nebo co ? Přece když je to tak pozitivní, tak bych čekal, že to budou mít všichni ... nebo aspoň ti velcí producenti...

Ano, chci vyvolat flame

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:01 | Nahoru | #53193
kokonhead> no flexa lamelák, pískování nebo něco agresivniho by to tím šlo super dolů, asi nechceš
Skalpel a dostat se pod samolepku a pak tahem dolů, nebo něco ostrého plastového či tvrdé dřevo, jinak na to je takový gumo kotouč do brusky, ale ten něco stojí

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:02 | Nahoru | #53194
Tak teď ty gumy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:08 | Nahoru | #53195

Attim píše: Tifone> hele a proč ty pidipotvory nemají všichni, když to tak funguje ? Co je s tím za problém ? Neumí to, nebo patenty, nebo co ? Přece když je to tak pozitivní, tak bych čekal, že to budou mít všichni ... nebo aspoň ti velcí producenti...

Ano, chci vyvolat flame



Kefalín hovorýtě po americky? Tak se zeptejte výrobce . Nejsem děd vševěd

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:13 | Nahoru | #53196
P_B> díky, něco vymyslím, případně kola vyhodím a koupím bez reflexních proužků...:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:19 | Nahoru | #53197
Petta> Hyproš je super hračka. Na to, jak se na tom sedí a jak na tom fouká, je výkonu dostatek. Je to krásný, jede to fakt hezky. Ten den jsem sjel Panigale V4, Tuono V4, Diavela, Multici 1260 a Guzzi Boober Vé-cosi. A toho Hyproše. Bavilo mě to na něm. V porovnání s ostatníma je to koloběžka. Hravá, zábavná, lehce ovladatelná a hezká, to jako jo.. Dovedu si to představit na vyblbnutí za komín. Jet 200km do Jeseníků a 200km zpátky bych na tom ale nechtěl. Je to furt kroska na sedmnáctkách. Nic víc. Když vezmu v potaz pořizovací cenu a užitnou hodnotu motorky, tak je to píčovina. SP úplně a ten normální (319ti.) nebo kolok za to chtějí, asi taky.
Je to asi bajk určený pro srdcaře a nebo pro dravce, kteří mu dají za uši a ocení skvělou ovladatelnost a solidní výkon. Zpracování na jedničku. Funkčnost taky. Beru to, že je to postavený k nějakýmu účelu a to splňuje na 100%. Rozhodně lepší než všechny Dorsodura, Shivery apod. Furt je to skvěle postavená a fungující motorka.

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:25 | Nahoru | #53198
V kostce asi takto..

Hypermotard 950SP. Tvrdá, vysoká a hravá koza. I já z tvrdé pryčny šmátrám špičkama bot ve vzduchu. Nový Hyproš se povedl. Designově je to opravdová lahůdka. První testovaný stroj a kompletní jízda na vodě. Otázkou zůstává, jestli člověk dostane "dost motorky" za oněch 400tis, o kterých si DUCATI za tento kousek říká. Veškerá legrace končí ve 130-140km/h kdy fouká tak, že se jízda stává nepříjemná. Lítání po městě a zakroucených okreskách, žádné jiné využití mě pro tento stroj nenapadá. Cestovat na tom nepůjde, ve dvou na tom nepůjde, po dálnici to bude očistec a starej dobrej HYM 1100evo SP nabídne za poloviční peníz asi ještě o něco víc emocí, než tahle koloběžka. Ale v DUCATI vědí co dělají a tak si tato předražená hračka své příznivce jisto jistě najde.

Panigale V4! O téhle raketě jsem se rozepisoval už v loni. Takže ještě jednou, nic lepšího jsem doposavaď neřídíl. Je to výrobna na adrenalin, husí kůži a neopakovatelné pocity zprostřekované za řidítky opravdové závodní rakety. Projev motoru, hrubiánský dunivý řev vé-čtyřky, excelentní podvozek, brzy, tahle motorka prostě nemá chybu. 200koní v červené minisukni a maximálka tři sta! Jediný problém je cena, za kterou máte
kombi střední třídy! No a co - panigale je jen jedna. Už se nemůžu dočkat, až ji ty kapoty přistřihnou a namontujou tam rovné řidítka.

Třetí stroj v pořadí. Tuono V4! Paramterově to mělo být nejlepší svezení dnešního dne. Absence kapot, silný agregát do V a rovné řidítka! Opak byl ale pravdou. Na místo euforie nastalo totální zklamání. Aprilka neustála přímé srovnání s kokurenční vé-čtyřkou od DUCATI. Ta byla o jeden celý LEVEL dál! V čem? Už jenom prvotní nastartování a hrábnutí plynem. V4 z Noale zněla vedle DUCATI jako vykastrovaný kokršpaněl vedle dobrmana! Tohle že jsou podobné V4? Ani náhodou. Projev DUCATI je úplně jinde. Zní daleko lépe..
Elektronika? Kapitola sama pro sebe. Zásahy asistentů, antiwheelie, protiskluz, řazení dolů a asi i abs, všechno bylo u aprile takové ucukané, nečekané a docela zvláštní. Za to kalibrace u DUC je tak vyladěná, že téměř nejde poznat, že vám do toho "něco" kecá. A to byly na motorkách nastaveny podobné "mokré" režimy. Výkonu je sice dostatek, ovšem celkový dojem z motorky byl nějaký zvláštní. Už jen samotné zpracování, páčky, ovladače, display, zrcátka - prostě víc PIAGGIO než aprilie. A ani celkový design není bohužel dílo hodno mistra..
Věřím, že až Panigale vyslečou, bude mít blíž ke svojí dárkyni, než k Tuonu.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:26 | Nahoru | #53199

DIAVEL! Vítěz kategorie NAKED BIKE 2019 v anketě MOTOCYKL roku 2019! No chápete to někdo? Já tedy ne. O designu, nechť si každý udělá svůj názor sám. A pocit z bajku? Nezlobte se na mě, ale tohle je motorka úplně na píču. :D No ne, vážně. Sedí se na tom jak na hajzlu s předpaženýma rukama. Po celou dobu jízdy v tom podivně ťuká, klepe a prská. Spojka zabírá až na úplném konci dráhy (asi pouze chyba testovaného kusu) a na mašině jsem neobjevil nic, co by stálo za řeč. DIAVEL je bajk pro pupkáče, kteří se budou jezdit vystavovat před zahrádky a balit baby. A to se jim stejně nepodaří, protože je v zatáčkách spráská místní borec na jednobuchu..

Multistara 1260S! Jasný vítěz dnešního dne! Mocný 160HP silný dvouválec. Posez jako na hypermotardu, dokonce podobná hravost. Pocit pěkně na přední kolo a suma sumárum, asi nejrozuměji investovaného půl milionu. Skvělá ovladatelnost, spousta zábavy a obrovský potenciál. Poradí si z jakýmkoliv povrchem a tam kde mi Panigale vyklepala vajca o nádrž, tam přelítla Multoška stejnou rychlostí bez ztráty kytičky. Asi stárnu, ale tahle motorka mi dávala největší smysl. Má charakter, duní, jede, brzdí a odveze manželku i sousedku najednou. Na našich silnicích se s ní dá vyškolit i kdejaký majitel supersportu a umí s obrovským nadhledem i bezpečnou jízdu na kochačku. Tohle je opravdový "všeuměl". Jo.. a je to DUCATI!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:27 | Nahoru | #53200

A to nejlepší na úplný závěr? Ale kde že. Jen zvědavost. Živelný, originální a vohlinsem osazený Boomber, nebo Boober, nebo jak se to vlastně jmenovalo. Excelentní svezení pro pány v letech se škubavým charakterem jako boxer od BMW, s krouťákem jako parní lokomotiva, snadnou ovladatelností a luxusnímy péry na zádi! Tahle motorka dává daleko větší smysl, než všechny DIAVELY dohromady a to se na ní sedí vlastně skoro úplně stejně..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:28 | Nahoru | #53201


Snad jsem vám to tu moc nezajebál..



Naposledy editováno 17.04.2019 19:30:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:33 | Nahoru | #53202
drippera> dobrý čteni jen prosim tě co se ti to vyrazilo na bradě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:37 | Nahoru | #53203

Tifone píše: drippera> dobrý čteni jen prosim tě co se ti to vyrazilo na bradě



Pičo sů hipstrr, néééé voe?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:42 | Nahoru | #53204

drippera píše: Pičo sů hipstrr, néééé voe?


A kostkovanou košily máš?

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:52 | Nahoru | #53205
Já nevim klucí, že si to nenecháte až na důchod k bačkorám a křeslu před televizí . Dyť to musí být i v tý kukle pod helmou nepříjemný...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 19:57 | Nahoru | #53206
Jsem tak trochu tusil, ze ten hypros za ty prachy nestoji. 415 litru je fakt hodne, ale prodavat se bude. Je fajn, ze je mensi a uzsi, ale na cestovani to tedy nebude. 821 byla vetsi a asi tedy i pohodlnejsi. Bohuzel siroka v sedle a podsedlak tlacil do stehen. Videl jsem fotku ve dvou a zenska ma kolena u usi. 1100 byla levna zabava na okresky, 821/939 univerzalni celkem a ted se vratili k zabave, ale za tezky prachy.
Na prvnim Diavelu jsem mel pocit, ze ten posed neni uplnej zlej a mit nizsi riditka a vyssi sedlo, bylo by to fajn. Tenhle jde smerem X diavel a jak rikas, na paprdu, coz je skoda.
V4 jsem zkusil taky, jako jo.. sice plechovej zvuk, jako kazda ducati bez laufu, ale jelo to. Cekal jsem vic od 216 konovy masiny, hlavne dole. Ale kdyz se chces pohybovat ve vysokych otackach, jedes uz na dvojku nesmysl. Nacpal bych na SF V4 vsechen kroutak dolu, ale to se nestane. Asi je pravda, ze mi chybi 1100 vzduchac, kde mi vubec nevadilo, ze to na 8 tis umre.
Multistrada, ac hrava, jak pises, mi pripadla hrozne velka. Jinak souhlas.
No nic, zustanu, kde jsem a uvidime, co prinese budoucnost. Mozna Triumph speed twin a trochu ho poladit?
Jinak dik za recenzi..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:02 | Nahoru | #53207
drippera> super, díky za recenze srdce říká Pani, rozum ho trochu krotí a říká HM, no a peněženka to zařezává úplně. Tak si asi vyhonim péro, dám studenou sprchu a budu snít dál

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:07 | Nahoru | #53208
drippera> tvl. Super recenze. Děkujeme

Vazkůšaj ješče třeba scremblera od Duc a hoď to semka.

Díky předem.

Naposledy editováno 17.04.2019 20:10:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:07 | Nahoru | #53209
Petta> jestli chceš stárnout na Speed Twinu, počkal bych na R verzi. Někde jsem četl, že se chystá. Podvozek tý standardní verze údajně je prostě ... levnej. Ale jasně, vím, že to je úplně fuk, na podvozek se nesahá protože je vždycky z fabriky nastavenej úplně skvělě

Jinak k tomu Tuonu V4 - nejel jsem na Panigale, ale mě osobně se zvuk Aprilie V4 líbí víc, než Ducati V4. Dukna je taková víc uječená, kdežto Aprilie má hlubší tón, pro mě lepší. Vlastnosti a elektroniku nekomentuju, nemám zkušenost, ale mě se na Aprilii jezdilo fakt skvěle a už bych měl Factory, nebýt toho hladu po dvouválci

E: HM939SP má Špája, něco jsem na tom najel. Je to mrštný, dá se na tom fakt vyblbnout, ale chce to bydlet na Korsice nebo v Alpách. Když jsem s tím jezdil tady, za chvíli mě to přestalo bavit, páč jak jedeš chvíli rovně, je to nepohodlný a vlastně trochu protivný. Pořád bych hledal nějaký zakroucený okresky.

Naposledy editováno 17.04.2019 20:13:20

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:27 | Nahoru | #53210
co si myslíte o chipnutí toho Šmoulovo Granpassa za 4500Kč, stojí to za to? Po chipnutí 131 HP, výkon KW 96, +20 Nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:30 | Nahoru | #53211

kokonhead píše: Poradte prosim, cim odstranim reflexni prouzky na kolech? serou me tam, nejsou videt ty fesna modra tezka kola...:)
Drzi to jak zidovska vira...
Ani horkovzdusna pistole nezabira, driv se mi roztecou pneu, blatnik apod.



Ony jsou reflexní? Já měla to, že normální ... Jinak jsou tam od novoty, ty půjdou blbě dolů

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:32 | Nahoru | #53212
ten Tuňák je ale starý 1000,ne? ..to celkem všichni ví, že 1100 je někde jinde...

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:34 | Nahoru | #53213
Klucí mě neděkujte, mě to baví a jen píšu, jak to cítím. Ne každý s tím bude souhlasit. Jsou to čistě subjektivní pocity..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:36 | Nahoru | #53214
Attim> urcite eRko, jestli bude. Ale na to je jeste cas..
Jeste si pockam na masinu, co bych fakt chtel.
Teda jedna by byla, ale nedosazitelna, Arch Method 143. SS motor, asi 2,2 litru a design, no presne pro me..
A mozna uz zustanu, kde jsem. Musim si dat voraz s tema motorkama a kdyz vydrzim, tak uz mi to bude lito prodat. Precejen mam v Brutale nasypanou skoro dalsi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:44 | Nahoru | #53215
Petta> to je ten americkej nesmysl ne?

Naposledy editováno 17.04.2019 20:44:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:44 | Nahoru | #53216
dakarista> aha
no tak uvidím, nechám je svému osudu, zeptám se ještě místního čističe, zda by to uměl bez poškození sundat a jinak na to prdim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:48 | Nahoru | #53217

Tifone píše: Petta> to je ten americkej nesmysl ne?


Ano, spoluzakladatel je Keenu Reeves.. nemuzu si pomoct, strasne se mi libi..

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 20:56 | Nahoru | #53218

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 21:28 | Nahoru | #53219

Petta píše: Attim> urcite eRko, jestli bude. Ale na to je jeste cas..
Jeste si pockam na masinu, co bych fakt chtel.
Teda jedna by byla, ale nedosazitelna, Arch Method 143. SS motor, asi 2,2 litru a design, no presne pro me..
A mozna uz zustanu, kde jsem. Musim si dat voraz s tema motorkama a kdyz vydrzim, tak uz mi to bude lito prodat. Precejen mam v Brutale nasypanou skoro dalsi..


Nevim no. Asi ještě nejsem dostatečně starej. Jako Reeves dobrý, má to myšlenku, komponenty ... jen je to prostě pořád americkej čopr. Ty motory S&S, kolem toho se to všechno točí. Snažej se postavit sportovní motorku na motoru, kterej umírá v 6,5k rpm ... to je sportovní jako paňmáma na elektrokole.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 21:35 | Nahoru | #53220
Attim> Taky tomu nerozumím.Ale jsou lidi co milujou Indany, Harleje tak proč ne toto. Ale osobně pochybuju že budu někdy tak starej aby se mi to líbilo.
Až nezvednu nohu tak radši toho Diavela. Taky nic extra ale alespoň to má MOTOR
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist