kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.04.2019 18:42:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: na přez zimu se něco ukáže.Teď bych na tom chtěl jezdit,když už se k něčemu dokopu
Naposledy editováno 12.04.2019 18:48:58
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: jelikož Crusty je pořád v mých rukou, tak přemýšlím, že bych jej potunil ... na netu jsem našel plno různých výrobců big bore kitů apod. Má tu někdo s tímto zkušenosti? Jaká je reálná cena vč. práce a namapování např. na 1100(1078) nebo 1200 (1160) ?
Kolik do toho chces vrazit? Jestli jsi pripravenej dat kilo, tak by se dalo..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: andy_xx> Vysoká.Radsi zlevni Crustyho a kup rovnou neco silnějšího.Je to vzduchovka a ne nova.Bys ho zabil
no, jedině udělat i kovaný spodek atd...pak jsem v tom asi víc jak 100, což už je nad limit...ale láká mě, že by to skoro nikdo neměl
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Kolik do toho chces vrazit? Jestli jsi pripravenej dat kilo, tak by se dalo..
100k bych do toho dal, kdyby to pak umělo 140-150 koní (dlouhodobě)
Attim píše: Nebylo by lepší do toho rámu nacpat jinej dukaty motor ? Jestli nejseš zapálenej tuner jako assassin, tak si myslim, že to nakonec stejně neuskutečníš. Budeš muset řešit hromadu kravin a to i ve chvíli, kdy to je "hotovej" kit...
To jsou tu horsi :) ja v tom moc penez nemam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: 100k bych do toho dal, kdyby to pak umělo 140-150 koní (dlouhodobě)
Tak to zase nepujde. Delal se kompresor, tam ta cisla neznam, ale neco kolem 120 koni.
Muzes poslat motor do Kämna, pisty, vacky, jednotka, chladic, kdyz to klapne, 120k/120nm, ale to je na limitu skoro..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ted kdyz je stk jednou za 4 roky, tak to neni tak hrozne prehodit motor jednou za tu dobu....
No i kdyz, hadice, chladice, jednotka, atd... to je jebacka...
Naposledy editováno 13.04.2019 07:21:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: andy_xx> a co dat motor treba z s4r?
Ted kdyz je stk jednou za 4 roky, tak to neni tak hrozne prehodit motor jednou za tu dobu....
No i kdyz, hadice, chladice, jednotka, atd... to je jebacka...
Pak by možná bylo lepší rovnou koupit S4R.....
Naposledy editováno 13.04.2019 08:59:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Frennky> Kolik teď? ?Na poslední foto bylo 43 A kdo je napřed? ?
Franta s Radkem tolik nepijou.Naposled po celým večeru U Houbaře hlásili každej asi 6piv... To tam musej mít nějaký rozchlastany kamarády