kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: žmulda je dneska ňákej vostrej
Nešikovnej spíš.Mi spadly etiketovací kleště a sou v hajzlu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Nešikovnej spíš.Mi spadly etiketovací kleště a sou v hajzlu..
Tak je z něj vyndej, ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: z.a.j.o.c.h> no a jako první testovací stroj mu dejte novou Hondu Monkey
Náhodou, to je pecka stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.04.2019 11:09:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.04.2019 11:20:55
Lazyfucker píše: zmulin> no počkej, já nedoporučuju čínský plasťák, ale o pár řádků níž certifikovaný páteřák s lamelama, resp. tvrdou skořepinou.
D3O jsme tu měli, a neliší se od např. náma používaného Sas-Tecu. Tyto chrániče jsou fajn, ale mají svoje limity.
Pokud jsou v kombinaci s vnější tvrdou ochranou, pak není problém, ale na ty záda..
nakonec, ať si každý koupí, co se mu líbí. ale žádný plusový efekt krom jakéhosi pseudopohodlí měkké chrániče nemají.
e. ta přenesená síla to je strašné zaklínadlo, a tam jak říkám, ty vysco věci celkem fungují. Snažím se tu ale nastínit , že větší problém, než teoretická veličina té přenesené energie jsou mechanické odolnosti cháničů.
A tím tuplem u proděravěných (v rámci ventilace ) měkkých chráničů, např super síťový Forcefield...
Vědět, že budu vždycky padat na záda, dostatečnou plochou, bez překážek atd (což jsou faktory, o kterých vědátoři u měření přenesených sil vůbec nepřemýšlí), tak bych neměl problém. No Neukirchner s propíchlýma zádama od stupačky, nebo třeba Šembera na vozíku, a mnoho dalších by povykládali.
Forcefield sub4 jsem kupoval kvuli okruhu - to kontrolovane prostredi a vetsina padu na relativne rovnou podlozku by na to mela byt jako stavena.
Uprimne jsme zkouseli klasicky baseballovou palku a oproti konvencnimu pateraku se skorepinou si vedl minimalne stejne. Ta teorie o penetraci peny predmetem typu trubka neverim re by to nepenetrovalo ani skorepinu ...
Nicmene samozrejme si Psicko zase koupim a urcite uz s aurbagem ... Kdybych vydelaval kazdy mesic nemecky love, tak nepremyslim a kombu uz mam. I tak tech 38 tycek za minulou kombu bylo dobre vyuzitych. Kdyby byla kolem 40 i ted tak bych do nisel tez. Koukal sem ze Dainesse s airbagem na fc motu je kolem 45 ale na miru je na miru
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Až někdy zhubnu, tak si taky možná koupím páteřák
tak stačí prostě napsat že si ho nekoupíš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: z.a.j.o.c.h> hele a nemáte tam na to už nějakou AI ? Zadáš jí jen název motorky a zbytek už napíše či namluví podle předem definovaných scénářů ?
Zatím ne, ale tvl, vzhledem k tomu jak se ty motorky k sobě přibližujou, to klidně přijde
Nejdál v tomhle byl prej Karas z Motohousu, kterej letěl na zahraniční premiéru právě nějakýho CBčka a skoro celý to měl napsaný ještě než tam doletěl
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Nechceš k nám nastoupit?
Co je potřeba splnit? By se mi to i líbilo najedu do dvaceti za rok
Johnny83 píše: strakon> pro Žmuldu je holt každej bajk minibajk ale s Ivoškem jsme mu vybrali multistradu, tam by to nemuselo bejt tak hrozný... Já teda navrhoval ještě 1290 sadv, ale byl jsem rázně umlčen
To je vždy, když by měl někdo zkusit něco lepšího co funguje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...u-po-krku-37042.html
Naposledy editováno 04.04.2019 15:17:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: NP> ty mas esko? taky jsem se po dlouhy dobe zase svezl na hym1100 a prekvapilo me, jak je to mala motorka..
Nemam S-ko, jenom standard. Pokud se jezdi jen na ni, da se na velikost zvyknout ale po presednuti z “normalne velike” je ten rozdil hned poznat a najednou je vse “spatne”, velikost, tvrdost podvozku i sedla a pocit sezeni nad prednim kolem. Mit italskou konfekcni postavu ala Capirossi by asi vse bylo ok