kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja teda vynecham kombu za 60 a radeji pojedu v provozu volnou. Myslim si, ze jsem dostatecnej idiot, ale brousit slajdry a honit náklony v provozu - tim tomu jde clovek fakt dost naproti a supermegagiga vybaveni akorat diky falesnemu pocitu bezpečí svádí k tomu riskovani. Nevim jestli to mam jen ja, ale uz se radeji do jednodilky necpu, jezdím pak jako kokot.
Okay, dyk si jezdi v čem chceš a jak chceš. Dyk i Libor říká, že jel vlastně na pohodu, pomalu, žádný náklony a už vůbec ne slajdry (který ani nemá ). Airbag není všespásnej, nevyřeší všechno, ale je to prostě další prvek, kterej v některých případech pomůže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Attim>Jinak ja mam i strach co udela s gumama nevytapena garaz (taky ji mam, nevim jestli freedom), obavam se ze po zime uz to nejsou uplne stejny pryze.
Zima si myslím nevadí, ani slickům (ty se jen trochu vybarví). Nikdy jsem nepoznal rozdíl a to jsem měl v garáži i víc jak -10°C. Řekl bych, že daleko podstatnější je, že ty gumy jsou většinu času ve tmě (mimo UV).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Zima si myslím nevadí, ani slickům (ty se jen trochu vybarví). Nikdy jsem nepoznal rozdíl a to jsem měl v garáži i víc jak -10°C. Řekl bych, že daleko podstatnější je, že ty gumy jsou většinu času ve tmě (mimo UV).
ja mam info, ze cim vic racing, tim je kriticka teplota vyssi... slicky by nemely byt pod 10C ... kdyz vozej v anglii pneu na zavody tak ve vyhrivane skrini. ze pak popraskaj.
coz by sedelo k tomu memu metzeler slicku, privezli ho v 5-8mi stupnich a je popraskanej.
fsmoula: ja dojel do dejvic, tzn tak 18celkem
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim píše: Okay, dyk si jezdi v čem chceš a jak chceš. Dyk i Libor říká, že jel vlastně na pohodu, pomalu, žádný náklony a už vůbec ne slajdry (který ani nemá ). Airbag není všespásnej, nevyřeší všechno, ale je to prostě další prvek, kterej v některých případech pomůže.
Jako je to teoretizovani,ale na tu pater by třeba zrovna Liborovi asi airbag nepomoh.Zas by mu ochránil ty zebra,tak by se aspoň mohl smát,ze dopadl dobře ale to by mu asi ochránila i mx vesta,kdoví ...zas máme aspoň co řešit
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Každopádně jsem za,ho jet za trest rozesmávat,aby si to jako pamatoval víc,když už to jako dopadlo dobře.Treba Dr Aro ví víc,ale myslim,ze se mu i mohlo stát,ze by měl fakt peska a otok by mu zakázal chodit už touhle dobou,takže super za cokoli,co tomu pomohlo zamezit
Každopádně dal by to lip v kůži,nebo textilu a na turistickejch,nebo sportovních gumach?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Akorat po Praze nejakych 50 kilaku a zjistuji ze mne hypos prestava nejak bavit, asi jsem moc rozmazlenej z gsa
Si zlej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já teda bych na takových šlupkách jel maximálně na dědka na náměstí na kafe. Nic víc. Šetřit na gumách je dle mého zcela mimo. Jo vím, že zase budou argumenty typu kamínek nebo trpaslíci No ale věřím, že mu ta zkušenost něco dá
zmulin píše: Si zlej
Spis nejak po te zime vytuhlej, jsem se nemohl poradne na ni poskladat, jakoby to byl minibike a po 30 km jsem byl vic rozbitej nez na gsu po 660 km co jsem dal den predtim. No, dam mu jeste sanci a kdyz to bude furt blby tak pujde, ja uz asi ohebnejsi nebudu
assassin píše: ja mam info, ze cim vic racing, tim je kriticka teplota vyssi... slicky by nemely byt pod 10C ... kdyz vozej v anglii pneu na zavody tak ve vyhrivane skrini. ze pak popraskaj.
coz by sedelo k tomu memu metzeler slicku, privezli ho v 5-8mi stupnich a je popraskanej.
Ty slicky, co jsem jezdil minulou sezónu, byly celou zimu v nevytápěné garáži (takže i pod bodem mrazu) a fungovaly obstojně :) Letos to nebude jinak, tak to můžeme porovnat s tvými :) Ani na supermekkych gumach na trial jsem nikdy nic nepoznal.
Ty Metze byly podle mě skladovane nekde na sluníčku. Měl jsem v garáži slicky asi 7 let a kromě toho že ztvrdly, jim nic jineho nebylo.
Edit: Tady je info přímo od Michelinu (sice pro auto slicky, ale to zas nebude takový rozdíl) a je tam, že by teploty neměly padnout pod 0°C a u ostatních pod -10°C.
Naposledy editováno 04.04.2019 07:29:44
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ixon vesta celkem ok, fajn je to, že je bez kabelu a je zevnitř. No Vzhledem k tomu, že vím, jaké jsou požadavky na pozici airbagu pod oblekem aby oblek nějak seděl, vypadal, a choval se za jízdy a zároveň byl schopný ten extra objem nafouknutého airbagu pojmout, není to tak easy, jako že tady máte vesti Ixon a mějte to pod bundou...
Další věc, ono to obepne korpus, ale furt trčí celkem nekontrolovatelně ven celé rameno, půl kličky, a bok žeber je bez ochrany, atd.
Korpusu to pomůže, tojo, ale pak hned Vašemu řesvdčení, že je to k něčemu.
S jejich elektronikou a systémem řízení provozu nemám ještě zkušenot, takže tam nejde hodnotit.
Opět tedy platí, lepší, než nic, a kyž člověk nedosáhne k lepším systémům, tak ok, ale to nejlepší je jinde.
Co se týče páteřáku, ty vesty s viscoelastickýma chráničema jsou fajn, ale ani nejlepší "pěňák" nemá čanci oproti nejlevnějšímu čnskému kousku se skořepinou když dojde na obrubníky, patníky, svodidla atp. Ta teroie rozkladu nárazu na velkou plochu padá při konttaktu s jakoukoli hranou, nedejbože řídítkem, stupačkou apod. to pak jde durch. Ani ty T+ nejsou záchrana, když dojde na takový případ. sice neměknou take normně, ale únosnost na pár cm2 je prd.
Nejlíp se dlouhodobě osvědčují páteřáky Ortema, Dainese, alpinestars, Zandona, a samozřejmě i další. Každopádně certifikovaný výrobek a s plastovou skořepinou.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Když se to má sejít, tak se to prostě všechno sejde, teď už se může jenom spekulovat. Je v tom evidentně hodně proměnných, který se daly dohromady... Neprohřátá silnici, obecně nebylo nijak vedro, starý gumy, navíc sportovněji zaměřený Pirellky, který nikdy zimu rády neměly, kór nějaké staré generace... Jediná rada z toho vyplývá asi na jaro a na podzim koupit nějakej šuplík vyloženě na kochačku, kterej bude mít nový touring gumy, který z principu fungujou dobře už od nízkých teplot
Naposledy editováno 04.04.2019 09:48:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: bojs, jen pár komentářů, poznatků
Ixon vesta celkem ok, fajn je to, že je bez kabelu a je zevnitř. No Vzhledem k tomu, že vím, jaké jsou požadavky na pozici airbagu pod oblekem aby oblek nějak seděl, vypadal, a choval se za jízdy a zároveň byl schopný ten extra objem nafouknutého airbagu pojmout, není to tak easy, jako že tady máte vesti Ixon a mějte to pod bundou...
Další věc, ono to obepne korpus, ale furt trčí celkem nekontrolovatelně ven celé rameno, půl kličky, a bok žeber je bez ochrany, atd.
Korpusu to pomůže, tojo, ale pak hned Vašemu řesvdčení, že je to k něčemu.
S jejich elektronikou a systémem řízení provozu nemám ještě zkušenot, takže tam nejde hodnotit.
Opět tedy platí, lepší, než nic, a kyž člověk nedosáhne k lepším systémům, tak ok, ale to nejlepší je jinde.
Co se týče páteřáku, ty vesty s viscoelastickýma chráničema jsou fajn, ale ani nejlepší "pěňák" nemá čanci oproti nejlevnějšímu čnskému kousku se skořepinou když dojde na obrubníky, patníky, svodidla atp. Ta teroie rozkladu nárazu na velkou plochu padá při konttaktu s jakoukoli hranou, nedejbože řídítkem, stupačkou apod. to pak jde durch. Ani ty T+ nejsou záchrana, když dojde na takový případ. sice neměknou take normně, ale únosnost na pár cm2 je prd.
Nejlíp se dlouhodobě osvědčují páteřáky Ortema, Dainese, alpinestars, Zandona, a samozřejmě i další. Každopádně certifikovaný výrobek a s plastovou skořepinou.
Myslim,že stejně jako jsou velký rozdíly mezi airbag systémama,tak jsou i stejně velký rozdíly mezi měkkejma chráničeman a určitě bych nedoporučoval čínskej plasťák,kterej se rozletí dřív,než kapoty z těch jejich skútrů a pod tim je uplná stlačená tma jenom...
D3O matroš je si myslim už taky dost daleko a možná by stálo za to ozkoušet,jestli se náhodou ty airbagy nepropíchnou dřív...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je ta šestka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
D3O jsme tu měli, a neliší se od např. náma používaného Sas-Tecu. Tyto chrániče jsou fajn, ale mají svoje limity.
Pokud jsou v kombinaci s vnější tvrdou ochranou, pak není problém, ale na ty záda..
nakonec, ať si každý koupí, co se mu líbí. ale žádný plusový efekt krom jakéhosi pseudopohodlí měkké chrániče nemají.
e. ta přenesená síla to je strašné zaklínadlo, a tam jak říkám, ty vysco věci celkem fungují. Snažím se tu ale nastínit , že větší problém, než teoretická veličina té přenesené energie jsou mechanické odolnosti cháničů.
A tím tuplem u proděravěných (v rámci ventilace ) měkkých chráničů, např super síťový Forcefield...
Vědět, že budu vždycky padat na záda, dostatečnou plochou, bez překážek atd (což jsou faktory, o kterých vědátoři u měření přenesených sil vůbec nepřemýšlí), tak bych neměl problém. No Neukirchner s propíchlýma zádama od stupačky, nebo třeba Šembera na vozíku, a mnoho dalších by povykládali.
Naposledy editováno 04.04.2019 10:25:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: z.a.j.o.c.h> Neuzavírej nám zajímavý téma jo
To je ta šestka?
Jednou za čas přijde, udělá chytrýho, a zase odejde
JJ 650R.... Nic pro místní
Ne nadarmo používaj D3O i v balistický ochraně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Jednou za čas přijde, udělá chytrýho, a zase odejde
JJ 650R.... Nic pro místní
Takže ve videotestu zazní : je to fortelný,solidní,poslušný,trochu moc hladký,na Hondu i celkem pěknej zvuk,taková kočička co umí vystrčit drápky,vhodná pro začínající a potěší i vyježděný motorkáře,co vědí co chtějí ...
zmulin píše: Takže ve videotestu zazní : je to fortelný,solidní,poslušný,trochu moc hladký,na Hondu i celkem pěknej zvuk,taková kočička co umí vystrčit drápky,vhodná pro začínající a potěší i vyježděný motorkáře,co vědí co chtějí ...
dobre ty!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Takže ve videotestu zazní : je to fortelný,solidní,poslušný,trochu moc hladký,na Hondu i celkem pěknej zvuk,taková kočička co umí vystrčit drápky,vhodná pro začínající a potěší i vyježděný motorkáře,co vědí co chtějí ...
Nechceš k nám nastoupit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Nechceš k nám nastoupit?
Chci