Předem děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
...a nemyslím SPZku! Bohajeho, dodržujte kurva štábní kulturu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
Naposledy editováno 26.03.2019 20:01:49
1 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
Člověk se tady sere s fórem, zlepšuje, zdokonaluje, napovídá, dokonce na to je i kolonka při zakládání dotazu!
...a pak přiletí nějaký mesršmit a neobtěžuje se ani s offtopicem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
když si koupíš v obchodu typu autokelly a dostaneš 3-letou záruku, můžeš jí za 2.9 roku vyměnit bez keců ti dají jinou za starou
z praktického hlediska je nenáročnější na údržbu baterka do které se musí doplňovat destilka a má odpařovací otvor kam se nasazuje hadička, v létě jezdím do práce černým skútrem který část dne stojí venku a v letních vedrech se ta voda z baterky odpařuje rychleji...stačí občas zkontrolovat a doplnit...tyto baterky jsou nejlevnější ale dle mého názoru vydrží stejně dlouho jako dražší "bezúdržbová", s tou není tolik starostí
Naposledy editováno 27.03.2019 19:23:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
Naposledy editováno 27.03.2019 19:21:59
Líbí se mi, jak má vyřešené připojovací kontakty - že jsou univerzální s vývody seshora i ze strany a že se dá snadnou úpravou předělat akumulátor z levostranného na pravostranný nebo připojit víc vývodů než dva. Že kontakty nejsou z měkkého materiálu který umí potrápit lámáním nebo zborcením. Líbí se mi, že má vyšší maximální proud než konkurence (což je u Viraga které nemá dekompresor dobře poznat) a líbí se mi zanedbatelné samovybíjení. Dneska jsem byl dobíjet baterii která zůstala v motorce neodpojená od konce října a nabíječka byla hotová za půl minuty. Zkusil jsem ťuknout do tlačítka statréru, motor se ochotně protočil a nabíječka to dorovnala za další půlminutu. Možná existují další výrobci, kteří vyrábějí srovnatelné výrobky, ale koupě Motobattu zatím rozhodně nelituju.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
1 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
2 reakcí na tento příspěvek Výměna baterky
GL1 píše: Měl jsem několik Exidek, všechny ok, teď mám druhým rokem Motobatt a neregistruju signály problému, kolega nade mnou to hezky popsal, tak jen doplním fockewulfa, u mojí baterky v požadované konfiguraci byla Mtb dražší o 300 než Ex.
Pokud by byl rozdíl mezi mott.batt a Exd. jen 300, pak bych šel do Motobattu taky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
CRF1000 píše: assassin> ano, podle délky záruky
v mem okoli se nikomu nepodarilo vyreklamovat baterku co umrela v zaruce - vzdy se prodejce hajil, ze to je opotrebeni, spatne pouzivani atd... vada materialu/vyroby se mu nasledne dost spatne prokazuje. viz treba freedom ted v italskem vlakne, vartu mu nevzali, technicky rozbor, ze baterka ma malou kapacitu, velkej vnitrni odpor atd.. ze to je opotrebenim a cau...
Naposledy editováno 28.03.2019 12:47:46
mito7 píše: Já stále koketuju s myšlenkou lithiové baterky. Máte s nimi nějakou zkušenost. Ušetří váhu, ale životnost nevím a většinou prodejci dávají nižší kapacitu než je původní.
Napis uživateli "Krejza", je to muj brácha, má jí v závodním DRZ už nějaký 2 roky. Je neskutečně lehká (kupoval jí právě kvůli odlehčení). Neříkal nic negativního, ale on ti poví víc.
mito7 píše: Já stále koketuju s myšlenkou lithiové baterky. Máte s nimi nějakou zkušenost. Ušetří váhu, ale životnost nevím a většinou prodejci dávají nižší kapacitu než je původní.
kapacita je opravdu nizsi - tzn pokud ti u motorky na kapacite baterie zalezi, ta lithiova baterie neni spravna volba - jen teda jedina aplikace kdy u motorky zalezi na kapacite baterie je podle me motorka ns cestovani, kdy z baterky treba v kempu tahnes dalsi spotrebice bez beziciho motoru - nabijeni navi apod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky
Yura píše: všechno je to loterie v kusech....já si Vartu pochvaluju, držák jak bejk,[quote]v motorce 6 let
, a kdybych jí letos nezkurvil vlastní blbostí, sloužila by dál. Takže za mě Varta (Virago 1100
). Velmi dobrá zkušenost (asi nejlepší vůbec) mám s Yuasou - to byl nezmar, odešla po 8 letech aktivní služby (Jawa 350), ve Viragu 535 je v plné kondici, letos zahajuje 6. sezonu (a to já jsem na baterky ras ) [/quote]No hele ... neznam konkrétní modely XV1100 (ale na moto tohoto typu se nikdy nic extra neinovovalo), ale jednou jsem byl svědkem vyndavání špatný baterky právě z XV1100 (tušim rok 95 - 97, tak nějak) a byl jsem dost překvapen (rozumněj šokován) tím, že tam byla 20Ah baterka. Prostě baterka jako hovado. Ta, pokud jí nějak částečně klesne kapacita, má pořád hodně velkou rezervu. Neshazuju tím tvoje tvrzení, ale za:
a) má obrovskou rezervu, tudíž to oproti běžným bateriím nemá úplně vypovídající hodnotu
b) píšeš "stará" ... tzn. vyšší kvalita olova ve článcích
fockewulf píše: ramlik> k čemu potřebuješ vědět do čeho tu baterku má ty štábní kulturo?
No ono je rozdíl co ta baterka dostává za čoud u litr nizkozdvih dvouválu a na 4inline šestce.
Jako do Tuona bych si s výběrem baterky dal asi záležet víc, než do bandita 600.
Já teď Vartu reklamoval po 15 měsících (7provozu)a dozvěděl jsem se že za všechno můžu já... Mohl to bejt vadnej kus, bůh ví , na svým chování k baterce poměřeno s dvěma dalšími provozovanými motorkami jsem neshledal žádnýho rozdílu. Baterky jsou dnes menší subtilnějsí a dávají o 1/4 větší kapacitu... Někde to znát musí bejt.
Koupil jsem Yuasu... Ještě slýchávám Banner a Exide... Ale je to vždy loterie
CRF1000, díky... Vyzkouším.
Naposledy editováno 29.03.2019 05:11:53