kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: t_freedom> nám zase jedno období srala zásadně jen do čistý plíny, takže jsme furt přebalovali nadvakrát ale jo, hlavně z toho přebalování hoven jsem měl strach a teď už mi to ani nepřijde jako by to bylo moje
Jako to děcko jooooo? ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jj si je daval jak zacatecniky
No vypadalo to tak ale 15sekund na Reu???!!!Jasně že jsem rád a Autistovi to přeju ale prostě si nemůžu pomoct že je něco špatně.Jako nefér.
Může mi někdo vysvětlit jak to že Ducna může točit takové otáčky???Ď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: No vypadalo to tak ale 15sekund na Reu???!!!Jasně že jsem rád a Autistovi to přeju ale prostě si nemůžu pomoct že je něco špatně.Jako nefér.
Může mi někdo vysvětlit jak to že Ducna může točit takové otáčky???Ď.
Dyť už jsme to řešili, vychází to z otáček maximálního výkonu produkční verze, a v4r holt točí o 1500 až 2000 víc než ostatní bajky včetně rsv4. Ale nutno uznat že nebejt Alvára tak se to pole docela srovnalo, teď ještě srovnat i Ducati... Uvidíme další závody a hlavně co Davies, jestli je to spíš motorkou nebo Alvárovejma prackama...
Naposledy editováno 23.02.2019 14:31:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Palomoto> co je na tom černým Gladiusu na tom zadku překopanýho, myslíš ten původní hnusnej držák SPZ?
Jasně, že je hezčí tento držák, ale vypadá to, že to dělal někdo za co nejnižší cenu. Proč má každý blinkry jiný, vždyť dnes sada stojí pár stovek? Ulomena páčka bzdy ....
No a nevím jak jeho paní, ale moje by čelo černou motorku, nebo auto nechtěla
https://motorky.bazo...-SFV-650-Gladius.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Dyť už jsme to řešili, vychází to z otáček maximálního výkonu produkční verze, a v4r holt točí o 1500 až 2000 víc než ostatní bajky včetně rsv4. Ale nutno uznat že nebejt Alvára tak se to pole docela srovnalo, teď ještě srovnat i Ducati... Uvidíme další závody a hlavně co Davies, jestli je to spíš motorkou nebo Alvárovejma prackama...
Nejsem si zcela jistej jak se urcuje pocet otacek u novyho modelu znacky, resp u zmeny konceptu motoru. Ale ostatni musej zacinat ta kde minulej rok byl konec, s tema max otackama nebyl sem linej si stahnout technicky pravidla minulej a letosni rok. V tom je ten nejvetsi rozdil, kawa a dalsi startujou +- tam kde minulej rok, ducati dostala snad absolutni volnost. Navic letos sem tam nenasel limit 15000ot. Jenze kdyz musis zacinat tam kde si koncil, tak ti to je pak k hovnu cim dal tim vic to proste smrdi.
Mimo to si myslim udelala ducati chybu s tim ze si nechala Daviese a ne Melandriho, ten je rychlej na vsem
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.02.2019 17:14:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Jo, slyšel jsem že u motorky která má najeto méně než 6000 se musí doplácet DPH, je jedno odkud je a jaká je to kubatura. Je to pravda?
Jo,naposled znamej na podzim dotacel par set km,aby to moh “bezplatne” prihlasit..