Téma: Hornet 600S předelavka na 600F
Hosi, setkali jste se, nebo už jste někdo předělaval Esko na Efko ? Takže kapota dolu, světlo z nahace, budiky, asi řidítka.
Zajimali by mě jestli to jde, mam možnost koupit Esko, ale chci to jako nahače ( jo muzu koupit rovnou Efko, ale ta nabidka je dobra)
Díky za pozitivní komentare :)
Zajimali by mě jestli to jde, mam možnost koupit Esko, ale chci to jako nahače ( jo muzu koupit rovnou Efko, ale ta nabidka je dobra)
Díky za pozitivní komentare :)
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F
Já si zrovna myslím, že to není špatná kombinace, když je S v cajku a za dobře. Vyzkoušíš si jízdu s kapotou, předěláš na F, ( technicky neporadím, ale podle mě je předělání lehce "vratné"), orig díly budeš mít schované, můžeš vrátit do původního stavu při prodeji, nebo se vrátit ke kapotě dřív. Jo, nějakou kačku to stát bude, s tou výše zmíněnou TK bude asi taky problém ( jednou za 4 roky... . Ale já osobně ( všeobecně,neznám detaily ) bych do toho šel.
GL1> Přesně tak to vidím taky, schovat původní veci a pak při prodeji to dat do původního stavu nebo přidat k motorce.. a ten TP to musím zjistit no.
Vim ze u SV 650 suziny to tak kluci dělají často, ale prave me zajímalo jak s tým hornetem no, zatím nikdo neporadil tak asi se to nedela :D
Naposledy editováno 20.02.2019 07:33:19
Vim ze u SV 650 suziny to tak kluci dělají často, ale prave me zajímalo jak s tým hornetem no, zatím nikdo neporadil tak asi se to nedela :D
Naposledy editováno 20.02.2019 07:33:19
Kámoš má S , posrali to při přepisu z D a v českejch je psáno F. Na STK a úřadě vědí a poznají hovno. Pro ně je to CB600 a hotovo. To předělání není tak jednoduchý, respektive nebude tak levný, takže jsme do toho nešli.
Jen z hlavy - chladiče maj na sobě uchycení pro kapoty, jestli se nemýlím, takže to bys musel pořešit, je tam jiný lešení pro budíky a budíky jsou jiné, tím pádem tam nemáš ani držák pro světlo + nové světlo. Blinkry jsou, pokud se nemýlím, taky v kapotě, to bys taky musel pořešit. Řidítka by mohly bejt stejný. Možná se v nečem pletu, zkoumali jsme to před půl rokem.
Pokud to není extra dobrej kauf, tak bych se na to vysral. Navíc to Fko má na svojí dobu docela moderně vypadající přední světlo, takže to není taková trága.
Jen z hlavy - chladiče maj na sobě uchycení pro kapoty, jestli se nemýlím, takže to bys musel pořešit, je tam jiný lešení pro budíky a budíky jsou jiné, tím pádem tam nemáš ani držák pro světlo + nové světlo. Blinkry jsou, pokud se nemýlím, taky v kapotě, to bys taky musel pořešit. Řidítka by mohly bejt stejný. Možná se v nečem pletu, zkoumali jsme to před půl rokem.
Pokud to není extra dobrej kauf, tak bych se na to vysral. Navíc to Fko má na svojí dobu docela moderně vypadající přední světlo, takže to není taková trága.
teoreticky si tady https://www.partsde...-dily/motorky/Honda/ můžeš podle rozkresů porovnat, co je jinak
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F
Ti prodám efko a esko půsť dál.
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F
Teď budu plácat, protože jsem línej se podívat, ale ono má S jinej výkon než F? Podíval bych se, ale nechce se mi, takže budu spekulovat, že to je rokem výroby a ne S/F. Ty 98 měly jen 70kW a novější už 72kW, ne? Ale jak říkám, jen co mám v hlavě.
3 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F
No ale to řídit stejně nemuzes. 25 x 2 = 50 kW Hornet má 72 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F
Paprik23> trosku jsem zacal cist,
Kdyby byl hornet skrceny na 35kw, tak ho ridit muzu, protoze je skrceny z 70kw podle tp
Kdyz je skrceny na 25kw, tak ho ridit nemuzu, protoze 25x2 je 50 + 25 je 75. coz by byla blbost protoze v tp ma 70 nikoliv 75.
Ale kdyz nema v tp zapsano puvodnich 70kw. ani zadny zazam o skrceni, ale jen 25 kw, tak by to problem byt nemel ne? ( u policajtu) se stk nevím, majitel predemnou stk udelal a nic mu nerekli na to)
tak jak to teda je? jsem zmaten, ja uz pro tu motorku malem jel :D
Kdyby byl hornet skrceny na 35kw, tak ho ridit muzu, protoze je skrceny z 70kw podle tp
Kdyz je skrceny na 25kw, tak ho ridit nemuzu, protoze 25x2 je 50 + 25 je 75. coz by byla blbost protoze v tp ma 70 nikoliv 75.
Ale kdyz nema v tp zapsano puvodnich 70kw. ani zadny zazam o skrceni, ale jen 25 kw, tak by to problem byt nemel ne? ( u policajtu) se stk nevím, majitel predemnou stk udelal a nic mu nerekli na to)
tak jak to teda je? jsem zmaten, ja uz pro tu motorku malem jel :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.