Téma: Hornet 600S předelavka na 600F
 
19.2.2019 v 21:53
Hosi, setkali jste se, nebo už jste někdo předělaval Esko na Efko ? Takže kapota dolu, světlo z nahace, budiky, asi řidítka.
Zajimali by mě jestli to jde, mam možnost koupit Esko, ale chci to jako nahače ( jo muzu koupit rovnou Efko, ale ta nabidka je dobra)
Díky za pozitivní komentare :)

Hornet 600S předelavka na 600F

19.2.2019 v 21:58 | Nahoru | #1
Hlavne se podiv, jestli to nema v TP psany "kapotovana" nebo tak nejak to tam byva. Pokud to tam je, muzes s tim mit problemy na STK.

Hornet 600S předelavka na 600F

19.2.2019 v 22:26 | Nahoru | #2
Eskových je málo, zachoval bych ho.... vynaložené peníze na přestavbu projezdi, za dva roky budeš přemýšlet nad jinou a originál stav je výhoda. Spousta lidí si bude myslet že byla bouraná i když to tak není...

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F

19.2.2019 v 22:55 | Nahoru | #3
Já si zrovna myslím, že to není špatná kombinace, když je S v cajku a za dobře. Vyzkoušíš si jízdu s kapotou, předěláš na F, ( technicky neporadím, ale podle mě je předělání lehce "vratné"), orig díly budeš mít schované, můžeš vrátit do původního stavu při prodeji, nebo se vrátit ke kapotě dřív. Jo, nějakou kačku to stát bude, s tou výše zmíněnou TK bude asi taky problém ( jednou za 4 roky... . Ale já osobně ( všeobecně,neznám detaily ) bych do toho šel.

Hornet 600S předelavka na 600F

19.2.2019 v 23:04 | Nahoru | #4
ono to motorkaření má svůj vývoj, já třeba koupil VFR v cestovní úpravě ( vyšší plexi, nosič, kufr..) a po dvou letech vrátil do orig stavu

(reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

20.2.2019 v 07:32 | Nahoru | #5
GL1> Přesně tak to vidím taky, schovat původní veci a pak při prodeji to dat do původního stavu nebo přidat k motorce.. a ten TP to musím zjistit no.
Vim ze u SV 650 suziny to tak kluci dělají často, ale prave me zajímalo jak s tým hornetem no, zatím nikdo neporadil tak asi se to nedela :D

Naposledy editováno 20.02.2019 07:33:19

Hornet 600S předelavka na 600F

20.2.2019 v 07:49 | Nahoru | #6
Kámoš má S , posrali to při přepisu z D a v českejch je psáno F. Na STK a úřadě vědí a poznají hovno. Pro ně je to CB600 a hotovo. To předělání není tak jednoduchý, respektive nebude tak levný, takže jsme do toho nešli.

Jen z hlavy - chladiče maj na sobě uchycení pro kapoty, jestli se nemýlím, takže to bys musel pořešit, je tam jiný lešení pro budíky a budíky jsou jiné, tím pádem tam nemáš ani držák pro světlo + nové světlo. Blinkry jsou, pokud se nemýlím, taky v kapotě, to bys taky musel pořešit. Řidítka by mohly bejt stejný. Možná se v nečem pletu, zkoumali jsme to před půl rokem.

Pokud to není extra dobrej kauf, tak bych se na to vysral. Navíc to Fko má na svojí dobu docela moderně vypadající přední světlo, takže to není taková trága.

Hornet 600S předelavka na 600F

20.2.2019 v 08:54 | Nahoru | #7
Pokud na STK nedela motorkar, kterej moc dobre vi co znamena N a S, a pak vysira

Hornet 600S předelavka na 600F

20.2.2019 v 09:31 | Nahoru | #8
teoreticky si tady https://www.partsde...-dily/motorky/Honda/ můžeš podle rozkresů porovnat, co je jinak

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F

21.2.2019 v 07:19 | Nahoru | #9
Ti prodám efko a esko půsť dál.

(reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

21.2.2019 v 17:11 | Nahoru | #10
Paprik23> Sko muzu řídit s A2, proto ho chci

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 08:55 | Nahoru | #11
Teď budu plácat, protože jsem línej se podívat, ale ono má S jinej výkon než F? Podíval bych se, ale nechce se mi, takže budu spekulovat, že to je rokem výroby a ne S/F. Ty 98 měly jen 70kW a novější už 72kW, ne? Ale jak říkám, jen co mám v hlavě.

(reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 12:05 | Nahoru | #12
Animals21> Ten co kupuji je skrceny na 25 kw.

3 reakcí na tento příspěvek Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 13:09 | Nahoru | #13
No ale to řídit stejně nemuzes. 25 x 2 = 50 kW Hornet má 72 kw

Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 13:23 | Nahoru | #14
Hornet rok 2002 ma 70 (aspon podle meho technicaku) a skrti se na 35
edit: kW samozrejme

Naposledy editováno 22.02.2019 13:24:39

(reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 19:01 | Nahoru | #15
Paprik23> co to kratíš dvěma ? duvod? V TP ma 25kw proste tak by to nemel byt problem kdyz mam papiry do 35kw.ne?

Naposledy editováno 22.02.2019 19:12:46

(reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 19:02 | Nahoru | #16
Paprik23> a má 70 KW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 19:23 | Nahoru | #17
Paprik23> trosku jsem zacal cist,
Kdyby byl hornet skrceny na 35kw, tak ho ridit muzu, protoze je skrceny z 70kw podle tp
Kdyz je skrceny na 25kw, tak ho ridit nemuzu, protoze 25x2 je 50 + 25 je 75. coz by byla blbost protoze v tp ma 70 nikoliv 75.
Ale kdyz nema v tp zapsano puvodnich 70kw. ani zadny zazam o skrceni, ale jen 25 kw, tak by to problem byt nemel ne? ( u policajtu) se stk nevím, majitel predemnou stk udelal a nic mu nerekli na to)

tak jak to teda je? jsem zmaten, ja uz pro tu motorku malem jel :D

(reakce na) Hornet 600S předelavka na 600F

22.2.2019 v 22:13 | Nahoru | #18
Domec_11> Pokud je v TP uvedeno jen 25 kW, tak to samozřejmě řídit můžeš.

Hornet 600S předelavka na 600F

25.2.2019 v 06:31 | Nahoru | #19
ano, pokud je uvedeno jen a pouze 25, můžeš řídit, a jen pro zajímavost, někde se tu psalo dokonce i o R1 s 25, to už je drzost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist