kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.02.2019 19:07:57
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.02.2019 19:21:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
vyhozeny penize, chtit hodne muziky za malo penez koukal bych po gsxr1000
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2010, 36tkm, pred koncem sezony udelane rozvody (vcetne kladek), ventilove vule a dalsi drobnosti.
Jo a jsou tam termixy, racing ECU a KNko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Dyt rikam, ze se zatim trapi na SSu, ale koukam po ctyrvalcovych sestkach eventualne triumphu. U ni je jeste problem, ze je prcek a sportovni sestky jsou na ni dlouhy. To SS teda taky - za to jsem dostal vynadano od obou Karlu - Taborkyho a Abrahama, kdyz videli, jak se na tom sponuje na okruhu. Zatim to vypada na toho Fazera. Ale nechci to uspechat a chci, aby si ty motorky letos vsechny osedlala. Kazdopadne pozadavek je do 190 kilo suchy (cim min, tim lip), kolem tech 60-70kW, lehce ovladatelny a musi dobre dosahnout na riditka bez natahovani (takze street triple, fazer6, GSR6). A samozrejme prochazim to a hledam dalsi alternativy. Ale nejdulezitejsi bude, az se na tom sama sklouzne.
JollyJoker - je fakt, ze toho malyho novyho monstra jsem jedne pani/slecne otacel a vyjizdel s nim z polni cesty v Certovine a je to pocitove strasne malicka a lehoucka motorka (oproti tem starym dukatkam).
A vona využije 70kW? Posaď ji na Duke 690 a uvidíš jak bude jezdit
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1000 ss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: strakon> jinak krom s4r od kamaráda doktoraAro, mě zaujalo "ss", nevím proč, ale prostě se mi líbí...polokapota snad víc, páč je lépe vidět motor...tam bych si ale nepolepšil...bych musel zahučet balík v úpravách...
1000 ss
jo tehle stroj se mi taky vzdycky libil Terblanche no
btw. neví někdo, jaký je rozdíl v motorech 1000 (např. právě SS) a 1100 např. multistrada? vím, že se dělají bb kity, ale není jednodušší přehodit palice z jedenáctky...?
nic neplánuji, jen teoretizuji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ty by byly na motardu pekny ale uz mam bohuzel radialy...italsky
Jo na motardu jsem je už taky někde na netu viděl, ale prodám to stejně jen v páru, když je bude někdo chtít, jinak si je nechám a časem k nim dokoupím tu Duc 916 nebo i 748 bude dobrá Spíš je to pro fajnšmekra dobová záležitost...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: strakon> jinak krom s4r od kamaráda doktoraAro, mě zaujalo "ss", nevím proč, ale prostě se mi líbí...polokapota snad víc, páč je lépe vidět motor...tam bych si ale nepolepšil...bych musel zahučet balík v úpravách...
1000 ss
Vypadá moc pěkně. Ta cena ovšem taky... Má už ale všechno, co by člověk "musel" dokoupit, kdyby pořídil třeba běžný 900 SS i.e.
.... Tlustou kyvku, zadního ohlinse, pětipaprsky marchesini...