PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Problém byl v neustálém zakarbonování karburátorů, olej v sání a všudypřítomné sračky.
No a co tedy ty karburátory? Už se nezakarbonovávají? Olej ze sání zmizel? A co všudypřítomné sračky, jsou taky pryč? Pokud na tohle všechno odpovíš ANO, tak úkol byl bezezbytku splněn.Jinak mě to připadalo jako latté od nás z práce z automatu.
Zdar jak sfiňa.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Chenzee> až to rozebereš můžeš 1.změřit délku trubky, 2.změřit vnitřní průměr menší trubky co jí drží spodní šroub, 3.změřit délku spodní pružiny, 4. nafotit všechny díly co z toho vyndáš nějak na jedné fotce pohromadě.????
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Naposledy editováno 31.01.2019 02:42:30
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Jinak snad se k tomu dostanu v sobotu. Uvidím. Těším se, včera mi přišel objednaný spotřebák, takže juchů, dva litry v řiti a to jsem zatím kloudně nezačal ... a bude hůř, až kuchnu vše, co mám v plánu
Ještě dotaz Bimbo - má cenu kupovat budíky na synchro karabmuratátorů nebo si vystačím s hadičkovou metodou případně metodou dvou skleněných lahví? Jaký máš názor? Plánuji karbece celé rozhodit a pustit na ně ultrazvuk ale nevím, jak moc je budu pak schopen přednastavit, aby mi modrá voda hned neprolétla motorem jako Tobě
Lovu za dobrodružstvím 3x zdar
Naposledy editováno 01.02.2019 04:48:56
Mě přijde ultrazvuk jako přepich který tam není cítit. Ale zase jestli ho máš zadarmo tak ok. Spíš bych to přetěsnil oo předchozích zkušenostech. Na ten ultrazvuk je asi ani nemusíš od sebe oddělovat, takže synchro nerozhodiš. A hadičková metoda je podle mě dostačující. Tamto byl špatný technologický postup ale pobavilo mě to.
pokračování v rozborce.
Něco, co tam možná nemá úplně být?
Asi vazelína, kterou byl namazán vypouštěcí šroub
sestava.
Nevím, kde byla ta malá pružinka, vypadla na mě nečekaně nešikovně.
Otázka 1 - o kterém šroubu mluvíš, že kvůli němu potřebuji rázovej utahovák?
Otázka 2 - mám už jen spodek tlumiče (ve tvé terminologii misku tlumiče) a trubku, sérgrovka nad guferem vydělaná - teď mám použít hrubší silu, abych trubku vysunul z misky? Po dobrém to nedělalo nic. A pod trubkou je cosi volného, nevím co, abych něco nezprasil. Jinak ten matroš, co v tom byl, pěkně smrdí a barvou a konzistencí bych to přirovnal k roztaveným holínkám
Naposledy editováno 01.02.2019 19:11:10
Kal a bahno je ok pokud to je rozebrané po delší době. Něco bude z oleje, něco z vydřených součástek. Přeci jen je to slitina hliníku a i když v tom běhá ta trubka s tvrdochromem na které je futro s teflonem tak tam může docházet k vydírání.
Tu malou pružinu si vytáhl z dílu co ti tu přikládám na fotce. Je to úplně první díl dole v tlumiči. Nejspíš ho tam ještě máš zaražený, tak ho opatrně vydloubni. Na posledním obrázku co jsi vložil je to díl č.15. Je to křehký plast. Respektive teď vidím že jsi ještě nevytáhl tu trubku. Takže pokud máš segrovku venku škubni za trubku směrem nahoru. Viz. obrázek.
A ten šroub co se musí občas povolit rázovým utahovákem je ten zespodu M10x1,25 myslím. Je na něm předepsaný moment 30Nm ale s Loctite a většinou to nejde povolit protože se s tím protáčí celý vnitřek tlumiče. Já si na to udělal přípravek z pilníku. Ten vložím vrchem dovnitř a tam se zakousne do té úzké trubky u které změř vnitřní průměr.
Změř i délku trubky a zkontroluj na ní to pouzdro jestli ho nemáš z jedné strany sedřené.
Naposledy editováno 01.02.2019 22:18:51
Kratší pružina - změřím ale v manuálu jsme nezahlédl požadavek na minimální délku.
Měl sej mít dnes celý den "volno" na pokračování, ale děda včera večer hlásil střevní potíže, takže to vypadá, že holky budou muset zůstat doma tedy budu hlídat. Tak uvidím.
2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Délka pružiny krátké cca 6,8cm.
Jinak trubka se zdá být nepodřená. Ale přeci jen, když ji zasunuji do spodku, tak zezačátku, kde tlumič nejezdí, tak jde tíž, v pracovním prosotru jde výrazně lehčeji. Takže něco to již za sebou má. Ty rozříznutý pouzdra jde pořídit nová?
Jirko, tys je kupoval a pak nepoužil, protože jsi pak koupil celé nové vidle nebo se pletu?
H.
Pouzdra jsem teď kupoval Odkaz
Ty tvoje ale nevypadají že mají někde sedřený teflon?