kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: Suty: kdyby se motorky dimezovali jak praví bezne technicke příručky tak jsou velke a téžke jako nakladak. Treba kdyz se na cvut počítala prevodovka pro 5kW elektromotor v projektu
ty woe, ty dostaneš od Franty!!! ...ještě že jsme to citovali ...
Naposledy editováno 28.01.2019 13:26:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: i kdybych to bral jako životný krásky, tak to máš blbě
ajaj. no maturoval jsem z CJ za 4...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A na co čekáš? Už teď je problém najít hezkej kousek...
na spravny hvezdny usporadani a taky na prachy:D
Hele problem najit hezkej kus bylo uz pred trema rokama, co sem ji navazno shanel. Ikdyz pravda, zas tak horky to nebylo. Fyzicky sem se byl podivat jenom na jednu...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: na spravny hvezdny usporadani a taky na prachy:D
Hele problem najit hezkej kus bylo uz pred trema rokama, co sem ji navazno shanel. Ikdyz pravda, zas tak horky to nebylo. Fyzicky sem se byl podivat jenom na jednu...
Něco vybereme... A když bude něco špatně nebo na výměnu, tak ti dodám moje díly, co už nepotřebuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Něco vybereme... A když bude něco špatně nebo na výměnu, tak ti dodám moje díly, co už nepotřebuju...
supr Tak te mozna zas brzo budu votravovat a posilat ti inzeraty:D...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jedná se o trailové kolo, na kterým se dá i normálně jezdit a díky sadě 1x12 a 29 kolům lze bez větších problémů absolvovat i cyklostezku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: mládenci, nemá tu někdo zkušenost s koly Kineo?
Co bys rad?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: me to vzhledem k litrovymu vykonu a otackam jaky to dosahuje prijde celkem ok. Dan za parametry co to ma...
"rejsink" motory proste zerou oil, vsude se nastavuji vule aby ten motor bezel zlehka...
Já ti nevím, ale Tuono má větší parametry než tenhle motor a bralo to tak 0,7l na 10 000km
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Já ti nevím, ale Tuono má větší parametry než tenhle motor a bralo to tak 0,7l na 10 000km
ja myslel, ze je to seskrcena verze nejakeho ostrejsiho motoru... z nejake sportovni duc.
Šuty píše: Včera jsem si přečetl v právě vyšlém Motocyklu test na 50 tis km malé Multistrady 950.
Motor celkem držák, vačky, hlavy, písty, válce jako nové, ale spotřeba oleje ze startu testu 0,1L / 1000 km. V druhé polovině testu už 0,4L/1000 km. Po rozebrání nepřišli na nic, v čem by to mohlo být. Přičetli to vyšší zátěži na dálnicích, jízdu ve dvou, a hrkačky po městě v parném létě.
Vodítka sacích ventilů byly na jejich koncích sice více opotřebeny, ale uprostřed své délky (kde se to má údajně měřit) byly ještě v toleranci.
Vyjádření továrny na vyšší spotřebu oleje: Je to sice větší hodnota, ale ještě v toleranci
A mě jste se tu tlemili, když jsem řešil Multici 1260 S a spotřebu oleje, kde byla 0,7 až 1l na 1000km
Kdyby to aspoň Ducati uměla vyřešit a chtěla vyřešit....
Hlavní důvod, proč jsem ji nekoupil
Tak tedy - fungl nový karbonový EPIC velikost M. Ideálně pro holčinu a nebo pro prďolu. M - 168-178cm
Najeto cca 60km. Záručák. Původní cena 69.000 prodám za 39tis. Rychlost - dohoda. Je to nové kolo.
A už dám pokoj, slubuju.