Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Myslím, že to byl Frantův poslední věnec a stupně vítězů. Byl to zřejmě poslední závod roku, podle opadaného listí ze stromů.
V roce 1971 už toho moc nenajezdil ( mám tu jenom VC Itálie a VC Rakouska jako soukromník na Yamaze ) a v červnu v Jičíně definitivně ukončil kariéru.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Tominiho fotka č.17031 , už někdy z éry ME aut se zábranami, prej z vysloužilých důlních lan, aby auta nemohla
při havárii mezi diváky, taky ukazuje, že ve Farince už výhled diváků v dolních částech nejblíž k trati nestál za nic .
Jo, jakmile má být trať i pro závody automobilů, motocykly na to vždycky doplatí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Především Pantherova fotka č.17036 potvrzuje, kolik tam bývalo diváků při nedělních závodech MS motocyklů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Naposledy editováno 20.01.2019 22:10:17
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
11.-12.9.1976 - Hradec Králové:
**********************************
po 11 letech se opět konaly motocyklové závody v Hradci Královém. Trať 15. ročníku „Hradeckého okruhu“ byla vytyčena ve čtvrti Slezského předměstí a její velká část vedla uprostřed sídliště. Na 4 200 metrů dlouhém okruhu se jelo finále M-ČSR, kde se o titul opět utkali jezdci 1. a 2. výkonnostní třídy. V třídě 50 ccm zvítězil Fendrich před domácím Havrdou, ve 125 ccm musel Havrda z vedoucí pozice zastavit a přenechat už třetí titul M - ČSR Z. Židlíkovi. Ve 250 ccm měl smůlu J. Bartůněk, když mu v boji o vedení vytekla voda z chladiče na zadní kolo. Následoval pád, při kterém byl jezdec katapultován mimo trať, přesto o hodinu později nastoupil do závodu 350 ccm a dojel druhý. Oba závody vyhrál B. Staša, první na tovární Jawě a druhý na motocyklu Yamarro. Výsledky:
M-ČSR-finále-50: 1.B.Fendrich, 2.Z.Havrda, 3.J.Vaněček, 4.E.Klimek, 5.O.Krmíček st., 6.M.Štěrbák
M-ČSR-finále-125: 1.Z.Židlík, 2.B.Fendrich, 3.K.Sedláček, 4.K.Hrušecký, 5.Z.Havrda, 6.O.Krmíček st.
M-ČSR-finále-250: 1.B.Staša, 2.O.Kába ml., 3.J.Franc, 4.J.Mrkývka, 5.S.Klátil, 6.Z.Bíma
M-ČSR-finále-350: 1.B.Staša, 2.J.Bartůněk, 3.J.Král, 4.J.Novotný, 5.M.Müller, 6.E.Quirenz
Zdroj: http://www.moto-sve...-a-historie/775-1976
http://www.moto-svet...-a-historie/775-1976
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Už samotný začátek videa člověku připomene tu atmosféru ,
nemluvě o pohledu na start (1 min 45 sec !) tehdejší KRÁLOVSKÉ kubatury s desítkami(!) jezdců
ve startovním poli a osmi(!!) jezdci v první řadě na startovní čáře ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Naposledy editováno 15.02.2019 15:39:21
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
připomíná spíš ten trap v Hořicích ke křížku ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Naposledy editováno 18.02.2019 13:36:22
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
L&B píše: PietroTedesco> Ahoj Pietro, nějaké fotky, kvůli kterým vzniklo toto vlákno by nebyly? po tatínkovi myslím...