Čau, tak se v tom neustále vrtám a nic moc úspěchy.. Mám simsona s51 enduro teď v létě jsem si udělal go motoru a trochu potunil, mám tam ložiska skf, gufera také kvalitní, nová klika německá žádná čína, válec 60ccm 6 kanálový také německé výroby, pístní sada také německo a k tomu karburátor amal 19T. No a od tohoto go jsem si tak trochu sliboval zaprvé vyřešení přidřeného ložiska na staré klice a zadruhé trochu lepší jízdní vlastnosti a malinko vyšší maximálku, ale víceméně jsem se dočkal pouze bodu 1. Válec už mám 100% zajetý, má asi 1000km a minimálně 500 jsem jezdil fakt do půlky plynu a vůbec netúroval, ale i tak se nějak nemohu dočkat vyšší rychlosti. Je to simson, já od toho nechci aby to valilo 90, rád bych se pouze třeba na příjemných 70 dostal, což by tato úprava měla zvládat. Nyní to jede asi tak, že rovinka tak 55-60 a to to musim fakt drtit na plnej a neni to příjemná jízda. Kontroloval už jsem dost věcí-gufera zda to nepřisává, výfuk jsem čistil, kroužky nové pro jistotu, větší kolečko 16z, seřízení zapalování, nový tyristor, vyčištění karburátoru atd ale nic mi moc nepomáhá, ale dospěl jsem k názoru, že už to snad může být jen tím karburátorem, s tím jsem trochu mimo a nevyznám se pořádně v tom otriskování a tak. Koupil jsem tam amal 19t což jsem dostal prodejcem doporučeno k tomuto válci. A asi není správně nastavený, vypadá to na bohatou směs, protože svíčka je poměrně černá což b značí směs bohatou a tím šroubkem to mám nastavené asi na nějakých 1,5 otáčky povoleno od utažení. A teď nevím jestli bych měl kupovat menší nebo větší trysky, nebo jaká je tam vůbec originál, protože německy neumim a nikde jsem se o tom moc nedočetl o karburátorech této výroby. Budu hrozně vděčný za všechny rady hlavně ke karburátoru, protože ostatní mam celkem přejité a myslím si, že už to bude snad ten karburátor špatně osazenej.