Jinač jedná se o Yamaha XT660
RadoTP>nebo bych mohl jít na garančku tak po 900km. Tak co je lepší? Přetáhnout nebo jít dřív? :o
Asi jít dřív.Mě bylo řečeno v Suzuki, že ten první olej, co je v motorce je "zajížděcí" a prý nic moc.Proto se prý musí motorka šetřit, aby bylo vše, co nejméně namáháno a aby si vše sedlo, jak má.Takže pokud vyměníš olej a dáš jiný, tak můžeš klidně najet 300km ještě v klidu, ale na nový olej.
Naposledy editováno 29.04.2008 18:08:11
RadoTP>2LEKO> Chtel jsem slyset, jestli se motorce nestane neco vyrazne spatneho, pokud to trochu pretahnu. Nevim cemu na tom nerozumis :o .. Precti si jeste jednou prvni prispevek
RadoTP>Zajed na servis, ono se to lehko rekne. Ale mam to tam 2 hodky cesty k dealerovi, 2 hodky u nej a 2 hodky zpatky a tolik casu prave ze nemam kazdej den
Jestli nemáš čas vyměnit olej,což je skoro nejdůležitější věc u nové motorky po 1000 km,tak nevim ,co chceš potom slyšet !??Mě to je fuk,dělej si co chceš!
Mam nejake sve duvody, proc to nestihnu. Budu muset na masine nekam dal a servis predtim proste zrejme nestihnu.
RadoTP>2LEKO> Chtel jsem slyset, jestli se masine nestane neco vyrazneho, kdyz to o par stovek km pretahnu... Nevim co na tom nechapes???
Mam nejake sve duvody, proc to nestihnu. Budu muset na masine nekam dal a servis predtim proste zrejme nestihnu.
Olej je opotřebovaný,ale hlavně "znečištěný"!!Mohou být v něm "špony"!A olej na "zajiždění" je většinou na kratkodobé použití.A "pozdější" výměna může mít výrazný vliv na "opotřebení" motoru!!A 300 km navíc je "prostě" hodně!!Ale jak říkám,záleži to na tobě!!!
RadoTP>Protože vím, co mi řeknou . I když píchneš, tak ti řeknou, že je nejlepší rovnou vyměnit celou pneu i s duší a že záplata na duši je jen na "dojetí" do servisu... lol
A mají pravdu!!Tobě se nedá poradit! Tak jezdi a na ten olej se vyser,a vyměň ho,až budeš mít čas!!Vždyť o nic nejde,ten motor to snad "přežije"!!
RadoTP>Tak těm, co tu měli něco k tématu, díky za rady , radši to tedy přetahovat nebudu ...
2leko> takže ty po každém defektu měníš gumu jo? I na KTMku?
Mám najeto na motorkách asi 180.000 km a píchl jsem jednou!A gumu jsem vyměnil /CBR 600 F/!A na "enduro" dávám zasílené duše a drží to ,a preventivně je měním 2x za rok!!
Ale zeptej se v Yamaze, předpokládám, že Ti řeknou to samý. Těch 300 km je navíc minimální rozdíl. Občas se dokonce v manuálech pro USA uvádí zajíždění 1000 mil (1600 km) a pro Evropu 1000 km. Viz. Yamaha Virago 535, Yamaha Dragstar 1100 atd.
Kamil_DragStar>Lépe později. Pokud přijedeš dřív, motor nemůsí být úplně zajetej a další "špony" se dostanou do nového oleje se kterým pak budeš jezdit 9000 km.
S tímot bych si dovolil nesouhlasit. Největší "bordel" se ti v novém motoru tvoří během cca 500 km, někdy 700 km - záleží na tom, jak moc motor šetříš.. Při 900 km se ti prakticky tvoří stejný "bordel", jako při 1000 km, při 2000km a i při dalších 10 000 km..
RadoTP>Kamil_DragStar> Toho jsem si také všiml, že mají zajíždění na 1000mil, každopádně tam je větička, že by se po 600 mílích měl vyměnit olej.
Zájíždění a výměna oleje jsou různé věci!Po výměně oleje na 1000 km se u "některých" motorů zajíždí dle otáček dalších 500 km.Prostě olej je důležitý,a včasná výměna slouží pro životnost motoru!!