2 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
HornisGSX píše: Co by bylo spousta vyrobcu zrusi prodej nekolika modelu na evropskem trhu pac se jim nevyplati pro eurocuraky vyvijet nove motory.....to co tu zustane doatane katalizatory a dalsi ekopicoviny.....a vsichni se stastne chytime za ruce a budem poskakotat tanec slunka jak jsme zachranili jednu kyticku nebo jednu berusku
... zatímco budeme jezdit brzda plyn kvůli červené vlně a postávat v nekonečnejch kolonách vzniklých "zklidňováním dopravy"
FiZzeR píše: ... zatímco budeme jezdit brzda plyn kvůli červené vlně a postávat v nekonečnejch kolonách vzniklých "zklidňováním dopravy"
Jo přesně, místo dvou pruhů pro auta z jednoho udělaj cyklopruh, kde projede 1 cyklista za den. Nebo kde se dalo objet auta která čekala až projede vlak, tak tam udělaj ostrůvek a daj plastové patníky a tak se tam utvoří kolona která popojíždí, ale hlavně si budeme hrát na to, jak chráníme ovzduší.
1 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
Ale aspoň o 2 roky bude výhodnejší výpredaj moto /ak to ešte niekto bude chcieť, lebo napr. xjr vypredávajú dodnes/.
Naposledy editováno 14.12.2018 14:23:00
nevo7 píše: Dobrá otázka. Snáď to nebude také zlé, už s tým majú výrobcovia skúsenosti. Podľa týchto tabuliek sa budú musieť zas znižovať vypúšťané emisie /možno len postačí úprava výfukov/, ale sú to len stotinky /horší bol asi prechod z euro2 na euro3, kde to išlo na polovicu/: www.transportpolicy.net/standard/eu-motorcycles-emissions/
Ale aspoň o 2 roky bude výhodnejší výpredaj moto /ak to ešte niekto bude chcieť, lebo napr. xjr vypredávajú dodnes/.
Koukám na tu tabulku v odkazu. Takže v pohodě, nic se neděje, žádná zásadní změna proti současnému stavu. Akorát dvoutakty v mopedech dostanou definitivní stopku, čtyřkolky budou muset plnit to samé co motorky a nafťáky budou s filtrem. Obyčejný třícestný kat a stříkačka s lamdou ve výfuku to vyřeší úplně stejně, jako to dělá u aut posledních 25 roků.
budete jezdit pracovními stroji, jí si moto s euro 5 nekjupím
u 1-stopého motocyklu by mohlo jít o odpojování jednoho válce po rozjezdu.....
u 4-válců se mohou odpojit rovnou tři.....
Naposledy editováno 14.12.2018 16:53:14
1 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
2 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
výrobcům hážou klacky pod nohy ve formě šílených norem zvláště pro motorky totálně nesmyslných(které nakonec zaplatíme my-koncoví zákazníci),ale kolik toho vyfouknou lodě,nebo letadla neřeší......a je to sakra hodně.
dokáže si někdo představit,kolik bordelu muselo jít do vzduchu za poslední měsíc nepokojů ve francii?auta tam hoří jako ohníčky v kempu u vody v letní sezóně,dýmovnic a slzáku tam vystříleli kamión,ale tady se řeší výfuky a propagují nesmyslné elektromobily,i když se dopředu ví,že nejsou a nebudou baterky a především dostatek energie v síti na dobíjení.
je to banda šašků.
Hrozný elaboráty tvořej, tady zjednodušená studie z března, raději číst jen závěr: https://eur-lex.eur...ri=CELEX:52018DC0136
Naposledy editováno 14.12.2018 19:45:12
2 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
HornisGSX píše: vsichni vi ze elektromobily ve velkem nejdou a par desitek let jeste nepujdou "
toto bych si netroufl tvrdit.Je to věc politická,najednou ti nahodí EU vyšší daň na palivo+ nějaké další výhody pro elektro a trh půjde takovým směrem ,jak si budou politici přát.Doufám ,že to je na hodně dlouho poslední emisní norma která bude měnit.
Ale kdyžuž mluvíme o těch elektroautomobilech.Zajímali by mě jako naprostého laika 2 věci.V případě ,že by se elektrifikovalo na 100% ,jenom v ČR je přes 5 milionu registrovaných automobilů.Netrofnu si říct kolik je aut po Evropě ,ale když by to bylo 1 auto na 3 obyvatele tak jsme na několika stovkách milionů aut.A ted ten můj dotaz?Kde se vezme elektřina na provoz těch všech aut ,když se ustupuje od jádra a prosazuje se eko energie?To bude mít každý majitel auta 3 soláry na střeše a na zahradě větrnou elektrárnu?
Další věc co by mě zajímala ,jak se bude vybírat silniční daň u elektroaut?Třeba u stojanu bude již elektřina se silniční dani ,ale když si budete dobíjet doma ze síte za 3kč/kw?Jedině že by byla elektřina osvobozena všude od silniční daně a každé elektroauto by mělo nějakou GPS ,na základě které by se pak odváděla daň dle počtu ujetých kilometrů....
Naposledy editováno 14.12.2018 23:59:10
1 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
dave-lister píše: Ta EU bude tak dlouho regulovat až se na to všichni výrobci vys.....Trh v Asii a Jižní Americe jim bude stačit.
Nebude, protoze v Evrope se prodavaji luxusni modely, na kterych maji nejvyssi marze.
A vubec bych se nedivil, kdyby za prisny limity lobovaly samy vyrobci kvuli tomu, aby se sem nedostala levna konkurence, ktera neni technologicky schopna drzet krok. Nebo jak by se evropsky motovyrobci tvarili, kdyby se sem vozily treba Royal Enfieldy z Indie za 60 tisic?
Redguy píše: Nebude, protoze v Evrope se prodavaji luxusni modely, na kterych maji nejvyssi marze.
Pockej, vzdyt vyrobci i dealeri stale knuci, jak nizke marze maji jak pri vyrobe, tak prodeji...
Naposledy editováno 15.12.2018 07:55:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
HornisGSX píše: Me by opravdu zajimalo kdo za tohle lobuje??? Vsichni vi ze je to kundovina vicemene jak psal dolph to potapi evropsky automobilovy prumysl vsichni vi ze to je kundovina vsichni vi ze elektromobily ve velkem nejdou a par desitek let jeste nepujdou ale vsichni hlava nehlava do toho jdou.... Me to opravd pripadne jak rizena polrava evropske ekonomiky....a japonci se na nas taky brzo vyserou pac pro ne evropsky trh bude nerentabilni kvuli vyvoje cim dal"cistsich motoru"
To ze se snazi lidem vnutit novy auto ti prijde, ze potápí trh? Ty si pujdes koupit novy auto, kdyz te k tomu nebude nic nutit? Naopak je to nastroj, jak uměle držet pri zivote vyvoj a prodej stale dalších a dalších aut.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
Vis co je silnicni dan?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
assassin píše: kawasaki-man> Kdyby byly ryby - kdo tu mluvi i elektrifikaci vsech aut?
Vis co je silnicni dan?
To bylo čistě teroreticky k čemu asi stejně nikdy nedojde protože asi budou alternativní motory.Dobře tak daň z pohoných hmot když to potřebuješ vědět přesně jak jsem to myslel...
EU se přetransformovala na Sovětský svaz
www.styx.sk/eshop/yamaha-xjr1300-60th/p-364.xhtml
A ešte poznámka. Staré moto články voľakedy /pri výpredaji predošlého faceliftu/ písali o cene 8000 eur, to by asi skôr niekoho oslovilo /preto im to tam už 3 roky stojí/.
Naposledy editováno 15.12.2018 14:16:14
Redguy píše: Nebude, protoze v Evrope se prodavaji luxusni modely, na kterych maji nejvyssi marze.
A vubec bych se nedivil, kdyby za prisny limity lobovaly samy vyrobci kvuli tomu, aby se sem nedostala levna konkurence, ktera neni technologicky schopna drzet krok. Nebo jak by se evropsky motovyrobci tvarili, kdyby se sem vozily treba Royal Enfieldy z Indie za 60 tisic?
Ale zase těch prskoletů prodají miliony kusů...
2 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
kawasaki-man píše: dneska ty vstřikovací systémy které plní normy Euro4 dokážou udělat i číňani za pár desítek dolarů...Tímto levnější produkci nezastavíš....
Presne jak rikas - dneska uz to dokazou. Proto jdou na vyssi level, kterej dneska jeste nedokazou a kdyz jo, tak ne za par desitek dolaru.
Jak psal i Assassin, je to cesta jak prodavat vic a vic novych vozidel a jak zajistit, aby to byly vyrobky tech "spravnych" firem. Ostatne i kauzu dieselgate v USA povazuju za ochranu tradicni americky trojce, ktera je v hlubokym pruseru.
Naposledy editováno 16.12.2018 01:21:18
2 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
Mimochodem, u aut musel výrobce garantovat funkčnost celého systému řízení motoru a regulace emisí:
Euro 3 = 80.000 km
Euro 4 = 100.000 Km
Euro 5/6 = 160.000 Km
to jenom k těm "kurvítkům" co jsou teď "všude"
Naposledy editováno 16.12.2018 09:19:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
kawasaki-man píše: dneska ty vstřikovací systémy které plní normy Euro4 dokážou udělat i číňani za pár desítek dolarů...Tímto levnější produkci nezastavíš....
To ano, ale motor starší konstrukce nesplní emise ani s kurvítkama. Takže se může stát že ho výrobce stáhne z trhu bez náhrady a nabízí ho na trzích kde emise tolik neřeší.