Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46
Z vlastní zkušenosti - měl jsem konektor mezi regulátorem a alternátorem úplně na uhel. Po výměně jsem si kontakty pěkně najustoval, a jednou za čas prostříknu něčim. zatím to drží a nevidím žádnou známku přehřátí od roku 2013.
Je-li to v ukostření světlometu a při předchozím měření byla v obvodu 4W obrysovka s odporem 36 ohm, tak 0,6V úbytek odpovídá přechodovému odporu 3 ohmy, což je taky trochu moc.
Přechodový odpor by měl být do 0,1 ohmu, a pak je ztrátový výkon při hlavním světle do 2W, s úbytkem napětí těch 0,5V (svítí 50W žárovka!).
Naposledy editováno 09.12.2020 13:25:18
OldCrow píše: na baterii 12.2 V
při rozsvícení světla, na žárovce 8,5 V
Počkej, v úvodním příspěvku jsi psal, že je rozdíl 0,6 V. Teď jsi naměřil 8,5 V, což je skoro 4 V mínus. Nemáš jen KO baterku, která ti po rozsvícení sama klesne na 9 V, takže na žárovce naměříš 8,5 V.
Předpokládám, že NTV bude mít podobnou elektroinstalaci jako brantranci TA a TA. Takže se podívej na konektor u hlavní pojistky nad startovacím relé i kontakty pojistky, funkčnost přepínače dálkových na řídítku, resp. relátka a otažení kostry u startéru.
Naposledy editováno 09.12.2020 13:25:12
Podle fotek vidím, že GO moto a šikovnost Ti není cizi.
Naposledy editováno 10.12.2018 19:43:49
OldCrow píše: vilemx> 0,6 V to bylo na volných koncích mezi + a - na patici přední žárovky
8,5 V to je při rozsvícených světlech, měřeno na stejném místě
na baterce neklesá napětí pod 12,2 V i při rozsvícených světlech
Při 8,5 V ta žárovka bude už jen žlutá bludička.
Naposledy editováno 09.12.2020 13:24:19
OldCrow píše: Jaké napětí teda mám správně na přední žárovce při svitu naměřit? Stejné jako na baterce to být nemůže, jaká je tolerance úbytku napětí, aby to bylo v normě?
Taď jsi mě dostal, ale mám za to, že když montuji voltmetry a člobrda nechce extra dvojlinku z baterky, ale musím to zapojit "někam" pod přístrojovku, tak obvykle ukazijí o pár desetinek, tak do půl Voltu méně, než je na baterce.
vilemx píše: Taď jsi mě dostal, ale mám za to, že když montuji voltmetry a člobrda nechce extra dvojlinku z baterky, ale musím to zapojit "někam" pod přístrojovku, tak obvykle ukazijí o pár desetinek, tak do půl Voltu méně, než je na baterce.
Prd tomu rozumim, ale jsem presvedceny, ze nemas pravdu. Pokud mi rozsviceni zarovek shodi napeti baterky treba z 12,4V na 12V (mekky zdroj), tak 55W zarovce potece proud 4,6A. Jeji odpor bude teda neco kolem 2,6 ohmu. Pokud s takovou zarovnkou zapojis paralelne voltmeter, tak by mel ukazat neco kolem 2,6V.
(Samozrejme mekost baterky jen odhaduju a nezapocitavam ztraty ani treba na meraku, nebo teplem zvyseny odpory konektoru..)
Zaver: Proste si myslim, ze merit paralelne k zarovce je blbost. Zatim mi nikdo nerekl kloudny duvod.
DrDNA01 píše: Prd tomu rozumim, ale jsem presvedceny, ze nemas pravdu. Pokud mi rozsviceni zarovek shodi napeti baterky treba z 12,4V na 12V (mekky zdroj), tak 55W zarovce potece proud 4,6A. Jeji odpor bude teda neco kolem 2,6 ohmu. Pokud s takovou zarovnkou zapojis paralelne voltmeter, tak by mel ukazat neco kolem 2,6V.
(Samozrejme mekost baterky jen odhaduju a nezapocitavam ztraty ani treba na meraku, nebo teplem zvyseny odpory konektoru..)
Zaver: Proste si myslim, ze merit paralelne k zarovce je blbost. Zatim mi nikdo nerekl kloudny duvod.
hele a jak jinak bys to meril, aby to nebyla blbost?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |