Vačka by se vyřešila,ale zajímala by mně jestli se nějak opačné otáčení rotoru projeví na indukci.Podle mě s tím neměl být problém,Ale rád bych,kdyby se vyjádřil někdo fundovanější...
https://www.motorkar...mp;pgr=2#goto9634017
Pokud se někdo do takovéto akce pustí, měl by o magnetkách něco vědět a dobře zvážit jestli se to vyplatí.
To, že se někomu podaří nacpat magnetku s opačným otáčením do motoru a ono to nějak funguje, lze to považovat spíše za náhodu než za smysluplnou přestavbu.
2 reakcí na tento příspěvek Magneto-opačný smysl otáčení
Ono by bylo nejlepší řešení ponechat původní zapalování,problém je v tom,že zapalovací cívka už je přemotávaná takže nevím s jakou úspěšností a navíc součástí zapalování je "červená krabička" o jejichž funkčnosti taktéž pochybuji.Zapalování z babety mě napadlo,ale to už chce krapet víc přestavby a investice.Nevím nakolik si majitel cení stroje a kolik je ochoten investovat.
kuba350:Vape jsem tento týden nainstaloval do Mustanga.O této možnosti vím,třeba konkrétně to na Pincka umí na obě strany,ale jsou to čtyři litry,pochybuji že bude chtít nasypat takové peníze do stroje který nechal několik let někde hnít.Beztak to chce zprovoznit na ježdění do hospody...
Naposledy editováno 21.11.2018 07:07:16
1 reakcí na tento příspěvek Magneto-opačný smysl otáčení
dakarista píše: A co zapalování nechat převynout?
Cívka je převinutá,ale součástí je ona červená krabička s obsahem zalitým do zalévací hmoty a dále indukční cívka neznámých parametrů.I když to zprovozním,může kleknout další komponent a všechno začíná nanovo...
assassin:Už jsem se na Ebay díval po nějakém univerzálním zapalování,zkusím něco pohledat.Protože ta babeta stojí přes litr jen stator...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Magneto-opačný smysl otáčení
Z původní magnetové zapalovací cívky odmotáte sekundár, primár ponecháte a vytáhnete z něj vývod a napojíte na primár běžné indukční cívky, např. z fichtla nebo ze Š120 s vyřazeným předřadným odporem. Kondenzátor připojíte normálně paralelně s kontakty. Vývod z cívky napojíte na svíčku a jedete. Toto byla běžná úprava v dobách, kdy se cívky magnetek nepřevíjely a náhradní nebyly.
V takovémto případě ale vřele doporučuji použít zapalovací cívku novou, nebo alespoň nejetou. Různé 40 let staré a ojeté "uloženky"co vyhrabete v zásobách nebrat!
Jediné smysluplné řešení je předělávka na nějaký běžný dostupný systém jako je třeba zapalování z babety nebo nějakého číňana.Ale to vše jen za předpokladu že majitel bude ochoten investovat alespoň dva tisíce.Psal jsem mu sice sms,ale nereagoval,tak mu budu muset holt napsat...
hobbyking.com/en_us/replacement-complete-ignition-set-for-single-cylinder-gas-engines.html
Před pár dny tu byl majitel,tak jsem slíbil že na tom zapracuju. Zjistil jsem nemilou věc. Původní zapalování je opravdu dost malé,deska má cca 80 mm což je o 10 mm méně než třeba pionýr nebo Babeta.
To vyřazuje tyto zapalování z možných náhrad a samozřejmě i náhrady které vyrábí Vape.
Takže dá se říct že patová situace. Na ebay jsem našel jeden stator,ale cca 3 litry a bez oné červené krabičky. Další možností je kontaktní zapalování od stejné firmy,ale pochybuji že bude nějaký Ital přeměřovat a odhadovat kužel. Asi budu muset kapitulovat.
Naposledy editováno 30.06.2019 21:34:40