Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1)
Big - bez krytu retezu, bez krytu kotouce, urezane kulicky na packach spojky a brzdy (pod bastrama), dobastleny drzak na navigaci, drzaky na bocni kufry + plotna na horni kufr, padaky kolem cele motorky - opet nehomo. Jedine co jsem si netroufnul byly ceckove Mitas gumy bez homologace na silnici, misto nich jsem obul 15 let stare Metzeler Tourance .
Prubeh kontroly: jedine nad cim se technik pozastavil byly trny na drzakach kufru, ale to je origo Givi takze mi akorat doporucil priste prijet s kuframa . Jedina zavada - typu A - byla prosla lekarnicka - ja idiot jsem si rano v garazi z tech asi deseti lekarnicek co mam vybral jedinou, ktera byla rok prosla.
2)
VS1400 - nehomo vyfuky, vyparanej celej zadni plastovej podblatnik,misto nej samodomo drzak na svetlo a k nemu chycenej origo drzak RZ, nehomo zadni svetlo v zadnim blatniku, puvodni svetlo - hnusna bradavice - nahore na blatniku vyhozene a misto nej samodomo nosic, vyssi (cca o 20cm) a sirsi (cca o 30cm) riditka, nehomo pancerove hadice brzdy a spojky, rychlostni index na gumach S misto H, vyparana cela "palubka" (velkej budik a 4 kontrolky v hnusne plastove krabici) a misto toho malej tachometr prisroubovanej na boku k brylim, osekane vsechno plastove co jde - je to kurva chopper!.
Prubeh kontroly: bez zavad, lekarnicku jsem mel uz tu spravnou, ale na jeji kontrolu nedoslo.
3)
R80RT - nehomo vyfuky, samodomo riditka, vyhozena cela palubka a misto ni retro tacho a otackomer od Daytony, kontrolky provizorne zasroubovane do trojuhelniku z hlinikoveho plechu, prisroubovaneho mezi budiky, drzaky na kufry, ocesane plasty, sundana kapotaz - v TP je psana celokapotaz, a asi nejhorsi - zalakovane cislo ramu, takze se sice da precist kdyz se na nej sikovne posviti z boku, ale na fotce to moc precist nejde.
Prubeh kontroly: bez zavad, lekarnicku jsem mel uz tu spravnou, ale na jeji kontrolu nedoslo.
Takze ja ty kontroly motorek vidim celkem pozitivne .
Konec emisí nad 400 kg hmotnosti moto.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
mari píše: dnes sem byl na registru kvůli prodloužení TK a donesl tam i TP Simála, bylo mi řečeno, že prý od nového roku Simsoni do 50cm3 STK nepotřebují.Pokud to tak je-super
to by se mně líbilo, ohledně starýho skútra... ale neplatí to jen pro mopedy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 15.11.2018 13:06:22
a); je-li silniční vozidlo kategorie L se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s nejvyšší konstrukční rychlostí nepřevyšující 50 km.h-1 opatřeno šlapadly, nepodléhá pravidelné technické prohlídce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
elevator píše: Akutální znění zákona:
a); je-li silniční vozidlo kategorie L se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s nejvyšší konstrukční rychlostí nepřevyšující 50 km.h -1 opatřeno šlapadly, nepodléhá pravidelné technické prohlídce.
mám pocit je to tu řečeno ,takže pincek i símál musí stále na STK vzhledem k tomu že mají výšší konstrukční rychlost než 50km/h i když objem je do 50cm3 .
i já se mohu mýlit a vykládám si to špatně.
Naposledy editováno 16.11.2018 01:33:12
hagrid.hagrid píše: mari:
mám pocit je to tu řečeno ,takže pincek i símál musí stále na STK vzhledem k tomu že mají výšší konstrukční rychlost než 50km/h i když objem je do 50cm3 .
i já se mohu mýlit a vykládám si to špatně.
Myslím, že si to vykládáš špatně. V zákoně je "nebo", takže stačí, když je to padesátka, nebo to může mít i vyšší objem, ale rychlost do 50 km/h. Ale v obou případech jsou podmínkou šlapadla., což pionýry a Simsony diskvalifikuje a na STK musí.