kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Prolejt bremzíkem, primer a lepidlo na okna.
Vzlina to uvnitr drátu - tam lepidlo nedostanu, leda neco hodne řídkého
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Vzlina to uvnitr drátu - tam lepidlo nedostanu, leda neco hodne řídkého
Jako skrz licnu pod bužírkou?
Nebo mezi bužírkou a tou gumovou průchodkou? V prvním případě to nepomůže, v druhém jo, to lepidlo nabableš zvenku, díky tomu primeru se na gumu i bužírku chytne jak židák pětistovky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jako skrz licnu pod bužírkou?
Nebo mezi bužírkou a tou gumovou průchodkou? V prvním případě to nepomůže, v druhém jo, to lepidlo nabableš zvenku, díky tomu primeru se na gumu i bužírku chytne jak židák pětistovky.
jo vzlina to kapilarne "lankem" pod buzirkou. nejspis. kdyby to bylo pruchodkou tak to stejka po motoru na zem. takhle je plnej oleje ten zamotek kterymu ital rika elektroinstalace kterej je od motoru asi 10cm a vsude okolo je cisto a sucho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Brýtro
...a popřejme Johnnymu83 k jeho dnešnímu svátku
Naposledy editováno 03.11.2018 07:11:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
7.00 - 10.00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
I kdyžs mi hanil Laverdu
Naposledy editováno 03.11.2018 09:49:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
juraaa píše: Cau. Muzu se zeptat, jak vekej je potreba orech na povoleni zadniho kola na Brutalce 910r ? Je to 55 nebo 56? Diky
55 12-hran. Zapiluj mu okraj, škrábe matku.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: Myslím jako normální auto na normální ježdění
Naposledy editováno 03.11.2018 19:08:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Omlouvám se ještě za jednu otázku. Nemá někdo nějakou zkušenost s úplně novou KIA Sportage 1.6 T-GDI ? Mám slušnou nabídku, ale vůbec o tom nic nevím...
E: Myslím jako normální auto na normální ježdění
je to SUV, teda od všeho trochu a ve všem špatně
Pokud máš super nabídku, tak to klidně vezmi. Záruka je 7let a cenu si ojetiny drží skvěle (teda Diesel, benzíny nesleduji)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D
Tak jsem trochu hledal a našel jsem servisní manuál na generaci 2010-2015. Tam jsem našel viz text. Poslední generace to má opticky stejně, jen co jsem hledal na fóru. Tak údajně po odpojení už hlásí ročníky 2016+ chybu. Modely do 2015 nehlasily po odpojení nic
Air injection.
The air induction system burns unburned exhaust gases by injecting fresh
air (secondary air) into the exhaust port, reducing the emission of
hydrocarbons. When there is negative pressure at the exhaust port,
the reed valve opens, allowing secondary air to flow into the exhaust
port. The required temperature for burning the un- burned exhaust gases
is approximately 600 to 700 °C (1112 to 1292 °F).
Air cut-off valve.
The air cut-off valve is controlled by the signals from the ECU in
accordance with the combustion conditions. Ordinarily, the air cut-off
valve opens to allow the air to flow during idle and closes to cut-off
the flow when the vehicle is being driven. However, if the coolant
temperature is below the specified value, the air cut-off valve remains
open and allows the air to flow into the exhaust pipe until the temperature
becomes higher than the specified value.