Technickou na 4 roky dostanou všechny motorky automaticky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
FJRPEPA píše: Tak proč jsi tenkrát nepřijel do Habří ? Budějce jsou jenom předměstí Habří.
Protoze jsem pokazdy skoncil v Litvinovicich v hospode ... ale to uz jsem ti parkrat vypravel, sklerotiku1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
A mas ještě FJR?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
dakarista píše: FJRPEPA> diky za tip, snad tam nebudou fronty jako v ČB
A mas ještě FJR?
Mají otevřeno již od půl osmé a byl jsem první u okýnka, vyzvedává se tam lístek a už tam můžeš být o čtvrt hodiny dříve před otvíračkou. Zaparkoval jsem i s dodávkou přímo před vchodem.
Jo a mimo jiné motorky, FJR mám pořád, letos něco přes 12 000 km.
1 reakcí na tento příspěvek STK na 4 roky i zpětně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
1 reakcí na tento příspěvek STK na 4 roky i zpětně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
apriliaf1 píše: Tak čerstvé info z magistrátu České Budějovice. Jihočeský kraj jim jako nadřízený orgán nevydal pokyn jak to mají dělat a tak to nedělají. Mám si prý zajet do Prahy.
Opět opakuji v Písku to dělají a je to Jihočeský kraj.
Naposledy editováno 31.10.2018 13:55:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
dakarista píše: Bubrak-ZX10R> mám druhé FJR, předtím druhou generaci a tam vše šlapalo. Teď mám poslední generaci a tam zatím jen 10 000km. Jinak na rozhodně trpěli i RSV/Tuono. Ono záleží, jestli to někdy někdo nevzal vapkou a nenahnal vodu do ložisek.
ok diky, kamos ma tu prvni 2001, tak je mozny ze tim trpela ta prvni generace jen. ja myl Ninju vapkou hodnekrat a nikdy nic a ani me nenapadlo se tim zabyvat, a kamose taky ne, tak nas to dost prekvapilo vsechny co se stalo a pak sem cetl nekde na forech ze se to resilo, ze se to musi pravidelne servisovat (cistit a promazavat asi kazdych 12tis km). je teda mozny ze od te druhe generace tam neco udelali jinak a uz to neni tak velky problem. kazdopadne pri dalsim servisu si necham oservisovat prepakovani i u Ninji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
První FJR jsem měl z roku 2002, celkově když jsem ji prodával, měla najeto 180 000 km a žádný zásadní problém nebyl a údržbě já tedy moc nedávám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
FJRPEPA píše: Bubrak-ZX10R>
První FJR jsem měl z roku 2002, celkově když jsem ji prodával, měla najeto 180 000 km a žádný zásadní problém nebyl a údržbě já tedy moc nedávám.
ok diky za info, zajimavy. ty si ji mel tedy v jakem rozmezi najetych km ?
1 reakcí na tento příspěvek STK na 4 roky i zpětně
Bubrak-ZX10R píše: ok diky za info, zajimavy. ty si ji mel tedy v jakem rozmezi najetych km ?
Kupoval jsem ji z Francie z najetýma 40 000 km. Takže jsem na ní najel 140 000 km.
Nyní mám jinou z roku 2003 koupenou v Německu s najetýma 30 000 km a nyní má stav tachometru 160 000 km a zatím žádný problém, akorát obě měli problém s palivoměrem, ukazuje míň než tam ve skutečnosti je, což je ta lepší možnost.
4 reakcí na tento příspěvek STK na 4 roky i zpětně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK na 4 roky i zpětně
Zwei píše: A proč na ten úřad pro štempl běháte,když je to zbytečné? Jenom kvůli razítku,nerozumím tomu,snad to platí zpětně a je to celkově na 4 roky.
Ale pokud jezdíš do zahraničí, potřebuješ mít tu známku