kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Tak to mě ta LP odešla a uživatelem to nebylo, svině jedna
hele mozny to je, uvnitr nejsou tak kvalitni clanky jako dela A123 ... ja uz jich vydel taky par "mrtvejch" ale po tom co ji uzivatel startovanim vybil do bezvedomi .... nasledne ji dal nabijet, jenze prave nektere clanky se prebijely... ten integrovany balancer vybiji opravdu malickymi proudy = dokaze vyrovnat jen opravdu male rozdily....
zkusil bych reklamaci... ikdyz prodejci asi taky nebudou extra spolupracovat... asi bych takovou baterku vzal z velkeo retezce ala elit, kde diky velkym prodejum, nemusi resit kazdej kus....
druha vec je, ze tuhle levnou mas za pulku... a ta drazsi taky neni nesmrtelna .... Jasek uz jich znicil fakt hodne. stev naopak jezdi s tou uplne prvni co jsem vyrobil... a uz to par let bude...
Naposledy editováno 30.10.2018 11:18:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> No custom řešení... je tam problém s prostorem, ta baterka z hodinek s asi 8 Ah / 190A co do toho strkaj je na ten motor prostě malá. Btw proto tam tolik odcházej volnoběžky.
mno jestli je tam origo neco co da teoreticky 190A tak by mozna byl potreba 12ti clanek a ne 8mi co pouzivam... tzn drazsi a vetsi...
ale tezko rict, do MV jsem to nikdy nedaval. Ten 8mi clanek da teoreticky 240A - chvilkove, ale je jasny, ze vybijeni pobliz tech spickovejch hodnot mu nedela uplne dobre :D
bludevil s ni nakej cas jezdil v 1.4 peugeotu 206 :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> Ale Jašek určitě jede bez dobíjení, protože altík hodně váží a žere výkon Vybíjení do mrtva je právě to co tyhle baterky ničí, ne.
jj vybijeni do mrtva je nici. Jasek jezdi s dobijenim, ale ma k elektrice na svem stroji takovej... no specifickej pristup :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2018 11:29:44
strakon píše: Ja jí teda do mrtva vybitou neměl, nabíjel jsem jí poctivě, den před tím startovala naprosto v poho a druhý den total mrtvá, ale jako že ve zkratu, ale měl jsem jí za nákup, tak to tak hrozný nebylo
jak jsem psal ... ono ji obcas odrovna i "prilis" poctive dobijeni. tzn vybijes ji - tim se rozhodi a pak ji natriskas na full ... tzn prebijes nektere clanky. v tom vybitem stavu, by to chtelo nechat nejaky cas byt, nebo jeste lepe ji nabit jen "trochu" a nechat integrovany balancer clanky dorovnat a pak to dobit do full.... ale to uz je pro laika asi jako navod na vyvolavani duchu....
kazdopadne, mohla byt i vadna. o tom zadna.
ze vseho nejradsi ma kdyz je hodne vybita a das ji "cuchnout" pres start kabely z nejake jine :D jaskova specialita
Naposledy editováno 30.10.2018 11:44:39
FiZzeR píše: assassin> Některý ty lifepo baterky maj psaný i 290 A v týhle velikosti... Ale jak moc se tomu dá věřit těžko říct.
mno opisou info ze spec listu od cinskeho dodavatele clanku... a taky si hodne hraji s tzv "ekvivaletni" kapacitou, "ekvivalentnimi" proudy atd....
tzn kdyz da olovena baterka s udajem 190A cca 160A aby nespadla pod 10V tak kdyz to same udela LIION baterka tak napisou za ma 190A, prestoze je tech 160A jeji maximum...
to same jako ty kapacity. treba ta moje baterka na fotce ma realnou kapacitu 5Ah - ale nekteri prodejci (vyrobci) u ni pisou 10-14Ah (akvivalentnich) = motorem toci jako 12Ah olovena baterka
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2018 11:49:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: To jsou samý elektrický auta, motorky, ale v podstatě pořádnou, malou, lehkou a spolehlivou baterku ještě ani vyrobit neumí Tu elektrifikaci vozového parku nevidím jako krok správným směrem, ne a ne a ne
no je to jak rikas. vsechno je to uz na docela vysoke urovni.... krome baterek
z RC modelu uz mam vyzkousene desitky ruznych typu, ruznych technologii a chemii a zivotnost / parametry jsou fakt spatny :( nejlip na tom je ta "zelezna" technologie - LiFePO4. maji ale vyssi cenu a nizsi "hustotu" energie (tzn vyssi hmotnost). Tesla pouziva technologii na bazi manganu - ale to uz zdaleka neni blbuvzdorne, veskere nabijeni, vybijeni atd "musi "hlidat" elektronika.... a taky zadnej zazrak....
Naposledy editováno 30.10.2018 11:58:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> nevím z čeho je to teď, je to magnetické, takže dural to nebude. Hele opírá se to o vnitřní kroužek jehlového ložiska, stažený je to na 200 Nm. A asi je v háji i rozpěrka mezi těma ložiskama, tam už chybí asi desetina. Tady asi 0.8.
Jako všichni tady víme, že to jsou krámy. Ale jsem rád, že to s assassinem potvrzujete a máme to tu opravdu z první ruky... Ale když ji miluješ, není co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jj vybijeni do mrtva je nici. Jasek jezdi s dobijenim, ale ma k elektrice na svem stroji takovej... no specifickej pristup :D
😂😂chápu, ale znova si dovolím připomenout, že většinu těch baterek sežrala Terezina motorka ....to s těma kabelama beru na sebe😂