paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:15 | Nahoru | #41851
assassin> No custom řešení... je tam problém s prostorem, ta baterka z hodinek s asi 8 Ah / 190A co do toho strkaj je na ten motor prostě malá. Btw proto tam tolik odcházej volnoběžky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:17 | Nahoru | #41852

strakon píše: assassin> Tak to mě ta LP odešla a uživatelem to nebylo, svině jedna



hele mozny to je, uvnitr nejsou tak kvalitni clanky jako dela A123 ... ja uz jich vydel taky par "mrtvejch" ale po tom co ji uzivatel startovanim vybil do bezvedomi .... nasledne ji dal nabijet, jenze prave nektere clanky se prebijely... ten integrovany balancer vybiji opravdu malickymi proudy = dokaze vyrovnat jen opravdu male rozdily....

zkusil bych reklamaci... ikdyz prodejci asi taky nebudou extra spolupracovat... asi bych takovou baterku vzal z velkeo retezce ala elit, kde diky velkym prodejum, nemusi resit kazdej kus....

druha vec je, ze tuhle levnou mas za pulku... a ta drazsi taky neni nesmrtelna .... Jasek uz jich znicil fakt hodne. stev naopak jezdi s tou uplne prvni co jsem vyrobil... a uz to par let bude...

Naposledy editováno 30.10.2018 11:18:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:19 | Nahoru | #41853
assassin> Ale Jašek určitě jede bez dobíjení, protože altík hodně váží a žere výkon Vybíjení do mrtva je právě to co tyhle baterky ničí, ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:20 | Nahoru | #41854

FiZzeR píše: assassin> No custom řešení... je tam problém s prostorem, ta baterka z hodinek s asi 8 Ah / 190A co do toho strkaj je na ten motor prostě malá. Btw proto tam tolik odcházej volnoběžky.



mno jestli je tam origo neco co da teoreticky 190A tak by mozna byl potreba 12ti clanek a ne 8mi co pouzivam... tzn drazsi a vetsi...
ale tezko rict, do MV jsem to nikdy nedaval. Ten 8mi clanek da teoreticky 240A - chvilkove, ale je jasny, ze vybijeni pobliz tech spickovejch hodnot mu nedela uplne dobre :D

bludevil s ni nakej cas jezdil v 1.4 peugeotu 206 :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:21 | Nahoru | #41855

FiZzeR píše: assassin> Ale Jašek určitě jede bez dobíjení, protože altík hodně váží a žere výkon Vybíjení do mrtva je právě to co tyhle baterky ničí, ne.



jj vybijeni do mrtva je nici. Jasek jezdi s dobijenim, ale ma k elektrice na svem stroji takovej... no specifickej pristup :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:22 | Nahoru | #41856
assassin> Některý ty lifepo baterky maj psaný i 290 A v týhle velikosti... Ale jak moc se tomu dá věřit těžko říct.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:28 | Nahoru | #41857
Ja jí teda do mrtva vybitou neměl, nabíjel jsem jí poctivě, den před tím startovala naprosto v poho a druhý den total mrtvá, ale jako že ve zkratu, ale měl jsem jí za nákup, tak to tak hrozný nebylo

Naposledy editováno 30.10.2018 11:29:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:39 | Nahoru | #41858

strakon píše: Ja jí teda do mrtva vybitou neměl, nabíjel jsem jí poctivě, den před tím startovala naprosto v poho a druhý den total mrtvá, ale jako že ve zkratu, ale měl jsem jí za nákup, tak to tak hrozný nebylo



jak jsem psal ... ono ji obcas odrovna i "prilis" poctive dobijeni. tzn vybijes ji - tim se rozhodi a pak ji natriskas na full ... tzn prebijes nektere clanky. v tom vybitem stavu, by to chtelo nechat nejaky cas byt, nebo jeste lepe ji nabit jen "trochu" a nechat integrovany balancer clanky dorovnat a pak to dobit do full.... ale to uz je pro laika asi jako navod na vyvolavani duchu....

kazdopadne, mohla byt i vadna. o tom zadna.

ze vseho nejradsi ma kdyz je hodne vybita a das ji "cuchnout" pres start kabely z nejake jine :D jaskova specialita

Naposledy editováno 30.10.2018 11:44:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:43 | Nahoru | #41859

FiZzeR píše: assassin> Některý ty lifepo baterky maj psaný i 290 A v týhle velikosti... Ale jak moc se tomu dá věřit těžko říct.



mno opisou info ze spec listu od cinskeho dodavatele clanku... a taky si hodne hraji s tzv "ekvivaletni" kapacitou, "ekvivalentnimi" proudy atd....
tzn kdyz da olovena baterka s udajem 190A cca 160A aby nespadla pod 10V tak kdyz to same udela LIION baterka tak napisou za ma 190A, prestoze je tech 160A jeji maximum...

to same jako ty kapacity. treba ta moje baterka na fotce ma realnou kapacitu 5Ah - ale nekteri prodejci (vyrobci) u ni pisou 10-14Ah (akvivalentnich) = motorem toci jako 12Ah olovena baterka

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:48 | Nahoru | #41860
To jsou samý elektrický auta, motorky, ale v podstatě pořádnou, malou, lehkou a spolehlivou baterku ještě ani vyrobit neumí Tu elektrifikaci vozového parku nevidím jako krok správným směrem, ne a ne a ne

Naposledy editováno 30.10.2018 11:49:55

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:48 | Nahoru | #41861
Fizzer: mam tu pripravene i jedno “custom” reseni pro 328i :) melo by stacit i tech 8clanku, kdyby ne, budu přidávat...
Jeden ten kulatej článek ma 8Ah a max proud 160A - tzn dva paralelne 16Ah a 320A ... tri paralelne 24Ah a 480A ...


Naposledy editováno 30.10.2018 11:50:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 11:57 | Nahoru | #41862

strakon píše: To jsou samý elektrický auta, motorky, ale v podstatě pořádnou, malou, lehkou a spolehlivou baterku ještě ani vyrobit neumí Tu elektrifikaci vozového parku nevidím jako krok správným směrem, ne a ne a ne



no je to jak rikas. vsechno je to uz na docela vysoke urovni.... krome baterek

z RC modelu uz mam vyzkousene desitky ruznych typu, ruznych technologii a chemii a zivotnost / parametry jsou fakt spatny :( nejlip na tom je ta "zelezna" technologie - LiFePO4. maji ale vyssi cenu a nizsi "hustotu" energie (tzn vyssi hmotnost). Tesla pouziva technologii na bazi manganu - ale to uz zdaleka neni blbuvzdorne, veskere nabijeni, vybijeni atd "musi "hlidat" elektronika.... a taky zadnej zazrak....

Naposledy editováno 30.10.2018 11:58:12

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 12:23 | Nahoru | #41863
assassin> jo rc modely se člověk ledacos přiučí

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 12:29 | Nahoru | #41864
Tifone: jeste ze nezavodim / jsem megaloman a tohle “zretezit” do 4kanalu by me vyšlo draho

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 12:34 | Nahoru | #41865
Já mám nějakou tu lehkou baterku od Magneti Marelli už pár let. Lehoučká je parádně, cenu už nevím, ale tipuju, že byla levnější, jak 3300 Kč. Startuje líp, než klasická, co jsem měl předtím. Takže bych se podíval na nabídku, než zbytečně zaměstnávat guru fóra. Ať má čas na moje blbý dotazy...

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 18:17 | Nahoru | #41866
Už mě nebaví mít furt pravdu (©já).
Je to ta mrdka vymezovací.

Assassin: nechtělo by se ti prosímprosím vystrouhnout mi to z něčeho lepšího? Spolu s těma trnama na stojany už by to stálo za převlíkání do montérek, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 18:20 | Nahoru | #41867
No ty trny udelam na pidi soustruhu doma, tohle je ale na velkej soustruh, zvlast jestli to ma byt z neceho lepsiho - pod tim si teda predstavujes co? :) to bych zadal nastrojari...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:09 | Nahoru | #41868
assassin> nevím z čeho je to teď, je to magnetické, takže dural to nebude. Hele opírá se to o vnitřní kroužek jehlového ložiska, stažený je to na 200 Nm. A asi je v háji i rozpěrka mezi těma ložiskama, tam už chybí asi desetina. Tady asi 0.8.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:11 | Nahoru | #41869


Pro urcitou nejmenovanou osobu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:19 | Nahoru | #41870

FiZzeR píše: assassin> nevím z čeho je to teď, je to magnetické, takže dural to nebude. Hele opírá se to o vnitřní kroužek jehlového ložiska, stažený je to na 200 Nm. A asi je v háji i rozpěrka mezi těma ložiskama, tam už chybí asi desetina. Tady asi 0.8.


Jako všichni tady víme, že to jsou krámy. Ale jsem rád, že to s assassinem potvrzujete a máme to tu opravdu z první ruky... Ale když ji miluješ, není co řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:19 | Nahoru | #41871
Tifone> Jestli doma neměl,nemá tak pošťák už je určitě na cestě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:25 | Nahoru | #41872
Ivos> ten už to má dávno i nafocený u trpajzlíka

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:50 | Nahoru | #41873
no on ten nejmenovanej uz na kole asi neco najezdil... takze uz asi tusi, ze kdyz zacne naka firma co dela auta nebo motorky delat kola, stoji to vetsinou za ...

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 19:57 | Nahoru | #41874
A neni to jen nejakej prebrandovanej spesl? Pochybuju, za by se do toho pustili od nuly, minimalne bych si představoval spolupráci s nějakou renomovanou značkou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 20:13 | Nahoru | #41875

assassin píše: jj vybijeni do mrtva je nici. Jasek jezdi s dobijenim, ale ma k elektrice na svem stroji takovej... no specifickej pristup :D



😂😂chápu, ale znova si dovolím připomenout, že většinu těch baterek sežrala Terezina motorka ....to s těma kabelama beru na sebe😂

Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 21:29 | Nahoru | #41876
Tak 848 za kilo uz je pryc. Jsem zase zavahal kuwa

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 21:46 | Nahoru | #41877
Co koupit 1000SS a postavit si svyho zavodaka. Kit se prodava celej..


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 21:48 | Nahoru | #41878
Petta> to je zavodak tak do doby pred 20 lety

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 22:26 | Nahoru | #41879

Petta píše: Co koupit 1000SS a postavit si svyho zavodaka. Kit se prodava celej..




Hezký.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.10.2018 v 22:43 | Nahoru | #41880

Attim píše: Petta> to je zavodak tak do doby pred 20 lety


Beztak to chce jenom pro ten pocit nizkych riditek..😁 a 4x za rok na okruh? To zvladne taky. Je to jen motor a kola, bude to lehoucky a sranda s tim bude. Kdo netrenuje, uz lepsi nebude. Taky jsem to vzdal, neni na to cas..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist