paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 09:31 | Nahoru | #41221

PetrS píše: Kubák> Jo, na vesnici to tak ještě funguje. V Praze nejvíc bojuji s termínama a s kvalitou.



Tak se vyser na Prahu a poptejto u nás na vesnici

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 09:51 | Nahoru | #41222

PetrS píše: Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )



Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 09:54 | Nahoru | #41223

t_freedom píše: Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...



Ano drahá, máš pravdu, jako vždy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 09:55 | Nahoru | #41224
t_freedom> ale za jakou cenu... WSBK měla 180 kobyl, ale spotřeba tak 3 motory na víkend (vtip, ale neřekl bych, že tak daleko od pravdy) v tomhle myslim, že bylo takový SP1 dál, tam ten motor byl stavěnej na daleko vyšší výkon než měl v sérii, u 999 si už tak jistej nejsem, možná tak eRko...

Naposledy editováno 24.10.2018 09:59:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 09:59 | Nahoru | #41225

Johnny83 píše: t_freedom> ale za jakou cenu... WSBK měla 180 kobyl, ale spotřeba tak 3 motory na víkend (vtip, ale neřekl bych, že tak daleko od pravdy) v tomhle myslim, že bylo takový SP1 dál, tam ten motor byl stavěnej na daleko vyšší výkon než měl v sérii, u 999 si už tak jistej nejsem...



..a to by mě zajímalo,z čeho vycházíš?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:00 | Nahoru | #41226

zmulin píše: ..a to by mě zajímalo,z čeho vycházíš?



mám toho hodně načtenýho

e: tak u SP1 jsem to kdysi četl, že je motor předimenzovanej, aby v pohodě zvládnul HRC díly a 180 koní. a u 999 jsem zase četl nějaký příběhy z okruhovýho řádění. Takže tak trochu JPP, je samozřejmě možný, že se pletu. A rozhodně nechci bezdůvodně hanit devítky, je to moje dlouhodobá láska

Naposledy editováno 24.10.2018 10:04:01

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:05 | Nahoru | #41227
na konci roku 2005 měla 999 SBK výkon 194 koníků

Naposledy editováno 24.10.2018 10:07:27

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:05 | Nahoru | #41228
Freedom: vyfuk, sani(co se tam meni?) a mapa 145ps bez problemu? To tam mas ty? Ja tomu neverim. 160ps uz jsou upravy ala SBK. Kolik ma Rko a co ten motor vydrží a jaky jsou tam zmeny? Kazdopadne k1 mela 164ps a jelo to uplne jinak - vsude, ne jen na dalnici. Devitky na to ztrácejí motorove o velkej kus. Hmotnost bych moc nezminoval tam to opet duc přijíždí o hodne. Ta motorka rozhodne neni lehká. Jo brzdy jsou o level lepsi nez u Japonců.
Podvozek kterym se tu vsichni tak zaklinaji - nechapu v cem je tak lepsi, me se nezda, ze bych diky nemu mohl projet zatáčku rychleji nez na konkurenci a na japonci jsem nikdy nespadl kvuli tomu, ze podvozek nestihal.

A motorka na ktere najezdis stovky km a neni rychlejsi nez druha, pochybuju, ze je to o nejakem “pochopení” - jako, ze pak začne zázračné fungovat.

Jinak ja proti devitkam nic nemam, vzdycky jsem je chtel a proto jsem si je koupil. Jen dávám svuj střízlivý pohled, protoze to co o dukatkach pisou pravoverni mi prijde jako hromada blábolů.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:16 | Nahoru | #41229
assassin> wiki, nějaký změny tam jsou, vrtání x zdvih, kompresní poměr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:23 | Nahoru | #41230

strakon píše: na konci roku 2005 měla 999 SBK výkon 194 koníků


Není to nějak málo? K5 měla min. 215 - 220 koní.

Naposledy editováno 24.10.2018 12:09:40

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:36 | Nahoru | #41231
BlackSabbath> je to tak

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:40 | Nahoru | #41232
Kucí vy sem dáváte stovky koní twoe už koukam Se nám tu nějak míchaj prodejní verze se speciálama trochu ne?
K1 měla max 160Ps/110Nm a 999R 145/116.Suzuki naměřeno max 275,Ducati uvádí u eRka nad 270...Kde sou ty propastný rozdíly?Tady bych to viděl fakt spíš v pilotovi.Samozřejmě na okruhu (a to sem velkej znalec.. ) bude znát každá investice a ve finále bude provoz devítek v konkurenceschopnym stavu prostě dražší a to tak,že se vyplatí spíš koupit málo jetý S1000RR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:42 | Nahoru | #41233

PetrS píše: Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )


Nějakej německej závodník,co se vozil.Sem to napsal možná blbě.Nemyslel sem pod 1:40,ale že se k nim blížil.Rekord je ještě o kus níž ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:46 | Nahoru | #41234
zmulin> to porovnáváš blbý roky, když už tak K5/K6 měla 180 koní a o 15 kilo míň...

e: už jsem to pochopil, sorry

Naposledy editováno 24.10.2018 10:54:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:50 | Nahoru | #41235
assassin, Johnny83> v Děčíně stojí Rko co má odbržených 155-160BHP na zadním kole a to stále není WSBK level úprav. Plnej ventilovej servis 2500km, klika co 10000km. Bylo to dělaný u někoho v Mannheimu.
Těch 140-150BHP se dělalo plnejma vejfukama a otevřeným sáním... Já to tam určitě nemám, neb mám 45ky svody bez katu... Ale dosahovalo se toho výkonu. Bavíme se tu teď o klice.
Jestli mám nebo nemám pravdu, FiZzeRe, na to bys musel víc hledat a ne tu s Assasinem furt pindat o tom co si myslíte a jak se vám to zdá "nereálný" a jak máte střízlivý pohled...

Jako nesnažím se tu tvrdit že to jede jako Japon 4vál, ale ty kecy "že to nejede" bla bla bla... A že SP1, TLR a SP2... SPčka nebyly úplný "sériovky" tam bych srovnával s RKem, kde VTR nemá šanci v ničem a TLR... Tam nechám Assassina, aby nám vysvětlil jak to byl lepší bajk za 1/4...maximálně 1/2 ceny

Naposledy editováno 24.10.2018 11:00:28

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:53 | Nahoru | #41236

zmulin píše: Kucí vy sem dáváte stovky koní twoe už koukam Se nám tu nějak míchaj prodejní verze se speciálama trochu ne?
K1 měla max 160Ps/110Nm a 999R 145/116.Suzuki naměřeno max 275,Ducati uvádí u eRka nad 270...Kde sou ty propastný rozdíly?Tady bych to viděl fakt spíš v pilotovi.Samozřejmě na okruhu (a to sem velkej znalec.. ) bude znát každá investice a ve finále bude provoz devítek v konkurenceschopnym stavu prostě dražší a to tak,že se vyplatí spíš koupit málo jetý S1000RR



za prve je mimo srovnavat Rkovou duc a seriovy GSXR. papir snese kde co, 270max mam v TP i ja na Sku.....

jen ja jsem na obou jezdil a ten rozdil v realu je hodne velkej (gsxr1000 vs 999s - na rku jsem nejel)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 10:56 | Nahoru | #41237

t_freedom píše: assassin, Johnny83> v Děčíně stojí Rko co má odbržených 155-160BHP na zadním kole a to stále není WSBK level úprav. Plnej ventilovej servis 2500km, klika co 10000km. Bylo to dělaný u někoho v Mannheimu.
Těch 140-150BHP se dělalo plnejma vejfukama a otevřeným sáním... Já to tam určitě nemám, neb mám 45ky svody bez katu... Ale dosahovalo se toho výkonu. Bavíme se tu teď o klice.
Jestli mám nebo nemám pravdu, FiZzeRe, na to bys musel víc hledat a ne tu s Assasinem furt pindat o tom co si myslíte a jak se vám to zdá "nereálný" a jak máte střízlivý pohled...



kdyz napises ze se tam da snadno nahnat 145 vyfukem a mapou... tak to znamena, ze nahodim vyfuk a mapu a mam tam zhruba to same. a ne ze prohledam internet a najdu nakyho nestastnika kterej pise ze to tam ma. ty mas teda full vyfuk, ale malo full, kolik koni to teda udela s malo full vyfukem a mapou?
vim kolik na tehle motorech nameril murkin u ktereho vim jak a na cem meri ...

ta 999R v decine se 160ti na kole, kolik to prosimte toci ? ja tomuhle fakt neverim.

Naposledy editováno 24.10.2018 10:57:56

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:04 | Nahoru | #41238
hledat vykony a grafy me bavilo v dobe dy jsem trvdil jak TL motor strci ten duc do kapsy (co v te dobe byla 916/996) a pri stejnem udavanem vykonu 124/125ps proste v realu to ta duc nemela zadna, na TL jim opravdu hodne chybelo a to nesrovnam s R ktere melo 135 a Sko se na ne dostane v podstate jen "dirou" v airboxu.

hledani cisel na netu nic neresi. v realu mam na gsxr pred kazdou zatackou minimalne o 20kmh vic... a to je podle me hodne.

kazdopadne to tu zacalo tim, ze 999 neni nejlepsi volba na rozpoctovej okruhovej bajk.

Naposledy editováno 24.10.2018 11:05:09

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:08 | Nahoru | #41239
assassin> to Rko v Děčíně je Hudyho... Komplet jiný palice, kanály,vačky, ventily jak talíře na polívku, všechno titan. Lehká klika, spojka, setrvák, lehký ojnice a písty. Do motoru bylo danejch dalších cca. 25t€...prostě další motorka v ceně Rka ... A furt to není WSBK level úprav.
Já svýho Monstera na brzdně neměl... Tak nic o něm neříkám... Vršek nepoznám, ale spodek RAZANTNĚ ožil... A jestliže to mělo v základu 130BHP nemyslím si že 10BHP jen s posílením krouťáku, který je sakra znát a posunutím otáček o 1000rpm je nereálný... Ale netvrdím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:11 | Nahoru | #41240

assassin píše: kazdopadne to tu zacalo tim, ze 999 neni nejlepsi volba na rozpoctovej okruhovej bajk.



omyl, začalo to tim, že 848 neni nejlepší volba na rozpočtovej okruhovej bajk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:23 | Nahoru | #41241
Johnny83> Jj, zacalo to tim ze 848 neni na okruh nejvhodnejsi. Ale ja si stejne myslim, ze na moje ucely by mohla byt ta prava 😂😂😂
No, casu dost, zima bude dlouha...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:27 | Nahoru | #41242
zelva0007> hele znáš to, když jí miluješ, není co řešit... je tu asi 8 350 vláken, kde chce zakladatel znát názor na určitý motorky, kterou vybrat, na co si dát pozor a tak, a když je už dávno před tim pro něco rozhodnutej, můžou mu ostatní psát hory doly o tom, že je to blbá volba, a stejně si bude stát za svym, číst jen pozitivní komentáře a ty negativní přehlížet. Jen zlomek se nechal přesvědčit a změnil názor...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:34 | Nahoru | #41243

Tifone píše: Jo v pohodě jen jsi se ptal na ceny tak jsem ti odpověděl. Já funguju na bázi -pošli výkres o zbytek se postarám o dopravu se postará PPL
Mám dost klientů z oblasti "Praha" a jen si cenově mlaskaj


Pošli mi do PM kontakt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:36 | Nahoru | #41244
Johnny83> Mas recht, ale nikdo neber v potaz moje pozadavky komplexne. Napisu je jeste jednou, ale stejne to zase nekdo nepostrehne ucelene.

Kapota na cestu, palbu kolem komina, lakyrku pred kavarnou a dva az ctyri dny na okruhu za celou sezonu. 😄

Samozrejme pokud ta 848 za 100k ma na chuja (po padu) motor, prevodovku, ram atd tak to asi nebude dobry kup.
Pokud jsou v hajzlu jen kapotaze, tak soupnu laminaty, hodim homemade nastrik, uzpusobim na STK a trada.

Ale jak pisu, nez se rozhoupu, tak uz treba nebude, nebo se objevi neco jeste zajimavejsiho.....

E: Takze ve finale to muze byt klidne i litrovy jap 😂

Naposledy editováno 24.10.2018 11:40:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:43 | Nahoru | #41245
Johnny83> je to jak píšeš.
Já taky jezdil všechno možný a každá motorka má svoje kouzlo, určitě i ta posraná Jawa, v nějakým tom pocitu u břicha.
Někomu nevyhovují dvouvály, někomu se nelíbí hladkost 4válů a někdo neví co chce a k čemu se přimknout.

Jen mě nepřijdou Assasinovi soudy po pár metrech moc relevantní. A to že je o 20km všude rychlejší... To nějak taky nechápu. V některých věcech ničemu nevěří "jedna paní povídala" a pak se tu hází podobný hlášky. Já bych to soudil fakt až bych si to vychytal a naučil se. Psát že to je motorka do obýváku mi moc "objektivní a střízlivý" nepřipadá

Naposledy editováno 24.10.2018 11:49:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:44 | Nahoru | #41246

t_freedom píše: Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...


Jenže jízda na okruhu (na čas) vůbec není o číslech. Já mám na motoru nějakých 63 HP a jede mi to o fous líp než kámošovi s nasypanou RMZ, která má na kole asi 72 HP. Navíc to pořád nemění nic na tom, že ta moje motorka prostě funguje jako celek líp a tím pádem je jednodušší jezdit lepší časy. Já snad neznám nikoho, kdo by přesedl z Duc na Japonce a neporychlil.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:44 | Nahoru | #41247
zmulin> Jo, rekord na moto je myslím kolem 1:35.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:49 | Nahoru | #41248

t_freedom píše: Johnny83> je to jak píšeš.
Já taky jezdil všechno možný a každá motorka má svoje kouzlo, určitě i ta posraná Jawa, v nějakým tom pocitu u břicha.
Někomu nevyhovují dvouvály, někomu se nelíbí hladkost 4válů a někdo neví co chce a k čemu se přimknout.

Jen mě nepřijdou Assasinovi soudy po pár metrech moc relevantní. A to že je o 20km všude rychlejší... To nějak taky nechápu. V některých věcech ničemu nevěří "jedna paní povídala" a pak se tu hází hlášky podobný hlášky. Já bych to soudil fakt až bych si to vychytal a naučil se. Psát že to je motorka do obýváku mi moc "objektivní a střízlivý" nepřipadá



Cemu jinýmu uz mam věřit nez vlastnímu zážitku :D lip uz dve motorky porovnat neumim, nez ze na ne sednu a zajedu si stejnou trasu. Rovinka kde u gsxr brzdim z 220+ tak duc neudela ani 2kila - ale zkusim se naucit lip držet plyn na doraz - je na to taky nakej kurz? :D

Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 11:58 | Nahoru | #41249
já byl v provozu taky určitě na SP-1 pomalejší než na ZX-7R... Kawa si nechala líbit cokoliv, u Hondy už se člověk musel víc snažit a přemejšlet. řekneš si litrovej dvouvál, to bude tank, pojede to všude bez ohledu na kvalt a otáčky, a vono hovno, řadit musíš skoro víc než na šestce. na okruhu bych si tipnul opak, přestože s Kawou jsem tam nebyl

Naposledy editováno 24.10.2018 12:01:56

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

24.10.2018 v 12:00 | Nahoru | #41250

Já snad neznám nikoho, kdo by přesedl z Duc na Japonce a neporychlil.



Jo a chápu to, ten dvouvál není asi úplně nejjednodušší stroj... Nicméně, pokud ten projev někomu vyhovuje a je šikovnej, může bejt smělá konkurence...
Je to asi tak jakože 911 má na okruh oproti konkurenci taky "všechno" špatně... A asi se to za cenu vši možný elektroniky dá postavit k Ferrům a Audi... Má to možná jiný kouzlo než že je to nejrychlejší.
Plete se tu dle mýho názoru moc věcí dohromady... Silnice, fun factor, WSBK, hobby okruh a bůh ví co ještě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist