kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )
Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...
t_freedom píše: Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...
Ano drahá, máš pravdu, jako vždy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2018 09:59:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: t_freedom> ale za jakou cenu... WSBK měla 180 kobyl, ale spotřeba tak 3 motory na víkend (vtip, ale neřekl bych, že tak daleko od pravdy) v tomhle myslim, že bylo takový SP1 dál, tam ten motor byl stavěnej na daleko vyšší výkon než měl v sérii, u 999 si už tak jistej nejsem...
..a to by mě zajímalo,z čeho vycházíš?
zmulin píše: ..a to by mě zajímalo,z čeho vycházíš?
mám toho hodně načtenýho
e: tak u SP1 jsem to kdysi četl, že je motor předimenzovanej, aby v pohodě zvládnul HRC díly a 180 koní. a u 999 jsem zase četl nějaký příběhy z okruhovýho řádění. Takže tak trochu JPP, je samozřejmě možný, že se pletu. A rozhodně nechci bezdůvodně hanit devítky, je to moje dlouhodobá láska
Naposledy editováno 24.10.2018 10:04:01
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2018 10:07:27
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Podvozek kterym se tu vsichni tak zaklinaji - nechapu v cem je tak lepsi, me se nezda, ze bych diky nemu mohl projet zatáčku rychleji nez na konkurenci a na japonci jsem nikdy nespadl kvuli tomu, ze podvozek nestihal.
A motorka na ktere najezdis stovky km a neni rychlejsi nez druha, pochybuju, ze je to o nejakem “pochopení” - jako, ze pak začne zázračné fungovat.
Jinak ja proti devitkam nic nemam, vzdycky jsem je chtel a proto jsem si je koupil. Jen dávám svuj střízlivý pohled, protoze to co o dukatkach pisou pravoverni mi prijde jako hromada blábolů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: na konci roku 2005 měla 999 SBK výkon 194 koníků
Není to nějak málo? K5 měla min. 215 - 220 koní.
Naposledy editováno 24.10.2018 12:09:40
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
K1 měla max 160Ps/110Nm a 999R 145/116.Suzuki naměřeno max 275,Ducati uvádí u eRka nad 270...Kde sou ty propastný rozdíly?Tady bych to viděl fakt spíš v pilotovi.Samozřejmě na okruhu (a to sem velkej znalec.. ) bude znát každá investice a ve finále bude provoz devítek v konkurenceschopnym stavu prostě dražší a to tak,že se vyplatí spíš koupit málo jetý S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )
Nějakej německej závodník,co se vozil.Sem to napsal možná blbě.Nemyslel sem pod 1:40,ale že se k nim blížil.Rekord je ještě o kus níž ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: už jsem to pochopil, sorry
Naposledy editováno 24.10.2018 10:54:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Těch 140-150BHP se dělalo plnejma vejfukama a otevřeným sáním... Já to tam určitě nemám, neb mám 45ky svody bez katu... Ale dosahovalo se toho výkonu. Bavíme se tu teď o klice.
Jestli mám nebo nemám pravdu, FiZzeRe, na to bys musel víc hledat a ne tu s Assasinem furt pindat o tom co si myslíte a jak se vám to zdá "nereálný" a jak máte střízlivý pohled...
Jako nesnažím se tu tvrdit že to jede jako Japon 4vál, ale ty kecy "že to nejede" bla bla bla... A že SP1, TLR a SP2... SPčka nebyly úplný "sériovky" tam bych srovnával s RKem, kde VTR nemá šanci v ničem a TLR... Tam nechám Assassina, aby nám vysvětlil jak to byl lepší bajk za 1/4...maximálně 1/2 ceny
Naposledy editováno 24.10.2018 11:00:28
zmulin píše: Kucí vy sem dáváte stovky koní twoe už koukam Se nám tu nějak míchaj prodejní verze se speciálama trochu ne?
K1 měla max 160Ps/110Nm a 999R 145/116.Suzuki naměřeno max 275,Ducati uvádí u eRka nad 270...Kde sou ty propastný rozdíly?Tady bych to viděl fakt spíš v pilotovi.Samozřejmě na okruhu (a to sem velkej znalec.. ) bude znát každá investice a ve finále bude provoz devítek v konkurenceschopnym stavu prostě dražší a to tak,že se vyplatí spíš koupit málo jetý S1000RR
za prve je mimo srovnavat Rkovou duc a seriovy GSXR. papir snese kde co, 270max mam v TP i ja na Sku.....
jen ja jsem na obou jezdil a ten rozdil v realu je hodne velkej (gsxr1000 vs 999s - na rku jsem nejel)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin, Johnny83> v Děčíně stojí Rko co má odbržených 155-160BHP na zadním kole a to stále není WSBK level úprav. Plnej ventilovej servis 2500km, klika co 10000km. Bylo to dělaný u někoho v Mannheimu.
Těch 140-150BHP se dělalo plnejma vejfukama a otevřeným sáním... Já to tam určitě nemám, neb mám 45ky svody bez katu... Ale dosahovalo se toho výkonu. Bavíme se tu teď o klice.
Jestli mám nebo nemám pravdu, FiZzeRe, na to bys musel víc hledat a ne tu s Assasinem furt pindat o tom co si myslíte a jak se vám to zdá "nereálný" a jak máte střízlivý pohled...
kdyz napises ze se tam da snadno nahnat 145 vyfukem a mapou... tak to znamena, ze nahodim vyfuk a mapu a mam tam zhruba to same. a ne ze prohledam internet a najdu nakyho nestastnika kterej pise ze to tam ma. ty mas teda full vyfuk, ale malo full, kolik koni to teda udela s malo full vyfukem a mapou?
vim kolik na tehle motorech nameril murkin u ktereho vim jak a na cem meri ...
ta 999R v decine se 160ti na kole, kolik to prosimte toci ? ja tomuhle fakt neverim.
Naposledy editováno 24.10.2018 10:57:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
hledani cisel na netu nic neresi. v realu mam na gsxr pred kazdou zatackou minimalne o 20kmh vic... a to je podle me hodne.
kazdopadne to tu zacalo tim, ze 999 neni nejlepsi volba na rozpoctovej okruhovej bajk.
Naposledy editováno 24.10.2018 11:05:09
Já svýho Monstera na brzdně neměl... Tak nic o něm neříkám... Vršek nepoznám, ale spodek RAZANTNĚ ožil... A jestliže to mělo v základu 130BHP nemyslím si že 10BHP jen s posílením krouťáku, který je sakra znát a posunutím otáček o 1000rpm je nereálný... Ale netvrdím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: kazdopadne to tu zacalo tim, ze 999 neni nejlepsi volba na rozpoctovej okruhovej bajk.
omyl, začalo to tim, že 848 neni nejlepší volba na rozpočtovej okruhovej bajk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No, casu dost, zima bude dlouha...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jo v pohodě jen jsi se ptal na ceny tak jsem ti odpověděl. Já funguju na bázi -pošli výkres o zbytek se postarám o dopravu se postará PPL
Mám dost klientů z oblasti "Praha" a jen si cenově mlaskaj
Pošli mi do PM kontakt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kapota na cestu, palbu kolem komina, lakyrku pred kavarnou a dva az ctyri dny na okruhu za celou sezonu. 😄
Samozrejme pokud ta 848 za 100k ma na chuja (po padu) motor, prevodovku, ram atd tak to asi nebude dobry kup.
Pokud jsou v hajzlu jen kapotaze, tak soupnu laminaty, hodim homemade nastrik, uzpusobim na STK a trada.
Ale jak pisu, nez se rozhoupu, tak uz treba nebude, nebo se objevi neco jeste zajimavejsiho.....
E: Takze ve finale to muze byt klidne i litrovy jap 😂
Naposledy editováno 24.10.2018 11:40:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já taky jezdil všechno možný a každá motorka má svoje kouzlo, určitě i ta posraná Jawa, v nějakým tom pocitu u břicha.
Někomu nevyhovují dvouvály, někomu se nelíbí hladkost 4válů a někdo neví co chce a k čemu se přimknout.
Jen mě nepřijdou Assasinovi soudy po pár metrech moc relevantní. A to že je o 20km všude rychlejší... To nějak taky nechápu. V některých věcech ničemu nevěří "jedna paní povídala" a pak se tu hází podobný hlášky. Já bych to soudil fakt až bych si to vychytal a naučil se. Psát že to je motorka do obýváku mi moc "objektivní a střízlivý" nepřipadá
Naposledy editováno 24.10.2018 11:49:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...
Jenže jízda na okruhu (na čas) vůbec není o číslech. Já mám na motoru nějakých 63 HP a jede mi to o fous líp než kámošovi s nasypanou RMZ, která má na kole asi 72 HP. Navíc to pořád nemění nic na tom, že ta moje motorka prostě funguje jako celek líp a tím pádem je jednodušší jezdit lepší časy. Já snad neznám nikoho, kdo by přesedl z Duc na Japonce a neporychlil.
t_freedom píše: Johnny83> je to jak píšeš.
Já taky jezdil všechno možný a každá motorka má svoje kouzlo, určitě i ta posraná Jawa, v nějakým tom pocitu u břicha.
Někomu nevyhovují dvouvály, někomu se nelíbí hladkost 4válů a někdo neví co chce a k čemu se přimknout.
Jen mě nepřijdou Assasinovi soudy po pár metrech moc relevantní. A to že je o 20km všude rychlejší... To nějak taky nechápu. V některých věcech ničemu nevěří "jedna paní povídala" a pak se tu hází hlášky podobný hlášky. Já bych to soudil fakt až bych si to vychytal a naučil se. Psát že to je motorka do obýváku mi moc "objektivní a střízlivý" nepřipadá
Cemu jinýmu uz mam věřit nez vlastnímu zážitku :D lip uz dve motorky porovnat neumim, nez ze na ne sednu a zajedu si stejnou trasu. Rovinka kde u gsxr brzdim z 220+ tak duc neudela ani 2kila - ale zkusim se naucit lip držet plyn na doraz - je na to taky nakej kurz? :D
Naposledy editováno 24.10.2018 12:01:56
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já snad neznám nikoho, kdo by přesedl z Duc na Japonce a neporychlil.
Jo a chápu to, ten dvouvál není asi úplně nejjednodušší stroj... Nicméně, pokud ten projev někomu vyhovuje a je šikovnej, může bejt smělá konkurence...
Je to asi tak jakože 911 má na okruh oproti konkurenci taky "všechno" špatně... A asi se to za cenu vši možný elektroniky dá postavit k Ferrům a Audi... Má to možná jiný kouzlo než že je to nejrychlejší.
Plete se tu dle mýho názoru moc věcí dohromady... Silnice, fun factor, WSBK, hobby okruh a bůh ví co ještě