paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:48 | Nahoru | #41101
zelva0007> Sice to není kapota s vlaštovkami,ale Brutale mi přijde na cestu i okruh super. Obsah to má velký, použitelnost otáček je velká tak to průměrní jezdci na okruhu neutahají.
I to Tuono bude super, už se do Brna těším

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:50 | Nahoru | #41102

zelva0007 píše: _Hans_> prave chci taky jednu kapotaz na cestu a pripadne obcas na okruh. Uz jsem koukal po jap 6kach, ale pak mi do oka padlo tohlo. Nechci do toho davat moc penez, byla by to druha masina doma a hlavne, kdybych ji na okruhu zahodil, tak at to penezenku zase tak moc neboli.
Nekde jsem cetl, ze oproti nar cbr 600rr (ale obecne radovemu 4V) to ma maly rozsah otacek a na okruh to neni uplne ono. Jak to ze sve zkusenosti vidis ty?



moje ex ninja (05 zx10r) je na prodej, na kružítko ideál neboť je očesaná o svodidla, tudíž ani nebude drahá Bylo tam race přepáčko, fullfloat kotouče, radiál pumpa, podobný píčoviny...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:50 | Nahoru | #41103

JollyJoker píše: zelva0007> Sice to není kapota s vlaštovkami,ale Brutale mi přijde na cestu i okruh super. Obsah to má velký, použitelnost otáček je velká tak to průměrní jezdci na okruhu neutahají.
I to Tuono bude super, už se do Brna těším



Jo no, akorát až to pošleš do kačera (né jestli, AŽ), bude to na infarkt.

Naposledy editováno 22.10.2018 22:51:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:55 | Nahoru | #41104
FiZzeR> Jo, desítka je pro začátečníka na okruh snad ještě lepší než ta 848 :) Nechci ti kazit kšeft, ale vypadá to pak dost komicky a je to i nebezpečný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:55 | Nahoru | #41105

FiZzeR píše: moje ex ninja (05 zx10r) je na prodej, na kružítko ideál neboť je očesaná o svodidla, tudíž ani nebude drahá Bylo tam race přepáčko, fullfloat kotouče, radiál pumpa, podobný píčoviny...



Tak to dlouho netrvalo :) ne ze bych to necekal :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 23:25 | Nahoru | #41106

PetrS píše: FiZzeR> Jo, desítka je pro začátečníka na okruh snad ještě lepší než ta 848 :) Nechci ti kazit kšeft, ale vypadá to pak dost komicky a je to i nebezpečný.



Asi úplně nechápu, co tím chce básník říci Jakože 848 je vhodnější nářadí na drom? Vysoká koza, dvouvál co nejede, při pádu nejspíš zakuká na klice protože pádový čidlo ital nezná a každá píčovina na to stojí majlant? Jo a jako bonus na tom zdechne špajzka?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 23:27 | Nahoru | #41107

assassin píše: Tak to dlouho netrvalo :) ne ze bych to necekal :D



Jako jo no... Ale aspoň s tím chvíli jezdil tak jak se s tím jezdit má, no

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 00:32 | Nahoru | #41108
zelva0007> Hele pokud uvažuješ o okruhu volil bych určitě šestku japonce, pokud teda chceš volit ekonomickou variantu (pokud se tedy o ekonomický variantě při okruhovým ježdění dá vůbec mluvit ). Dílů je všude hromada za rozumný peníze. Žádný čekačky. To oceníš, až jí potáhneš z kačera a je to jen otázka času, kdy se to stane. Pak cenovou a termínovou dostupnost dílů oceníš. Nebude tolik žrát gumy, udělá z tebe lepšího pilota a nebudeš se s ní tolik prát jako se silnějším strojem. Stačí nenechat spadnou otáčky pod 8tis a rychlá bude dost. Nebude záludná a budeš se moci soustředit na samotnou jízdu a tlačit časy dolů....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 06:06 | Nahoru | #41109
FiZzeR> Myslel jsem, že je z toho mého popisu jasné, že na okruh pro začátečníka není vhodná ani jedna :) 848 viz. příspěvek na předchozí stránce (a teď od Parkera) a desítka je těžký, prekoňovaný nesmysl. V Mýtě jsem podobného závodníka předjel na 250tce a dvě zatáčky na to borec vyletěl za cilovkou skoro až na benzinku.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 06:17 | Nahoru | #41110
R6 od 2008. Mimo prevodu hotova masina na okruh.. nebudes stylovej, ale vyjde te to levne..

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 07:32 | Nahoru | #41111
Je rozdíl agenturní ježdění a příležitostné svezení na okruhu. Tam je R6 ideál, univerzální bike okruh/silnice bude Tuono,Brutale,TNT,S4RS....

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 07:41 | Nahoru | #41112
Ja ten okruh budu mit prilezitostne. Rekne dva az ctyri okruhove dny v roce. Proto me zaujala ta 848. Co se tyce tahu motoru, je to 100% srovnatelne s malym SF? Pokud ano, tak ten jsem jel a jede fajne

Jollyjoker - brutale, tuono, SF, TNT atd jsou mimo vyber. Chci kapotu. Nahatou svini uz domam mam.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 07:52 | Nahoru | #41113
Petta> Znas i jaky rocnik je dobry u kawy? Vim ze 600rr od 2007 a gsxr 600 od 2006. To byly prelomove rocniky.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 08:44 | Nahoru | #41114
Gixxera spis od 2008, sice furt tezkej, ale jede lip a podvozek se mi zdal lepsi. Navic antihop a ukazatel zarazenyho stupne. Ninja spis od 2009. To je dobra masina..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 08:56 | Nahoru | #41115

Petta píše: Gixxera spis od 2008, sice furt tezkej, ale jede lip a podvozek se mi zdal lepsi. Navic antihop a ukazatel zarazenyho stupne. Ninja spis od 2009. To je dobra masina..


zelva0007 to napsal správně. GSXR 600 to má již od roku 2006.

Naposledy editováno 23.10.2018 09:22:03

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:09 | Nahoru | #41116
Mam u tech sestek krapet obavu o pouzitelnost v provozu. Vykon jim chybet nebude, ale pouzitelnost vykonu. Presneji to, ze vykon bude az ve vysokych otackach, coz bude mit za nasledek jezdit neustale 1-3 kvalt
Snad to zprevodovani do sily by mohlo pomoci....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:10 | Nahoru | #41117

zelva0007 píše: Mam u tech sestek krapet obavu o pouzitelnost v provozu. Vykon jim chybet nebude, ale pouzitelnost vykonu. Presneji to, ze vykon bude az ve vysokych otackach, coz bude mit za nasledek jezdit neustale 1-3 kvalt
Snad to zprevodovani do sily by mohlo pomoci....



Laverdu na tebe , ty koumale... ty fakt nevíš co chceš

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:16 | Nahoru | #41118
Zelva: ja jezdil v provozu na cbr600f a gsxr600 k4 a prislo mi to docela v poho, na pohodu se da jezdit i v nizkejch otackach. Kdyz chces jezdit svizne tak tocis nizke kvalty ale to jezdim 1-3,4max i na TL ... Ono je to tak nejak jedno jestli drzis litra 7-10tis nebo sestu 10 a vejs....

Tuono, brutale apod jsou podle me na okruh mimo, drahy motorky s drahyma dilama ktery proste nechces odrit a tim si okruh tolik neuzijes. Nebo aspon ja ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:16 | Nahoru | #41119
t_freedom> Ale vim! Chci vsechno odzkouset 😂😂😂
A hlavne panigala je pryc z domu a skolil me nejaky morybundus, tak spekuluju 👍

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:22 | Nahoru | #41120
zelva0007> 848 na okruh fakt není dobrá volba... ono se tam fakt něco nepovedlo a ty motory kolem 50tkm zakukaj na klice, ne asi všechny, ale v extrémní zátěži to asi tolik nedávají...krom toho je většina dílů opravdu poměrně drahá ( ne nadarmo je to odvozenina 1098čky) …
jestli chceš na okruh sem tam, pak zase nechápu proč sis tedy nenechal malou Pani, 848ma bude stejný prkno, podobnej nekompromisní posez, na spodku sic bude mít trošku víc síly, o to míň bude mít na vrchu výkonu … tohle mi přijde jako zbytečný objevování, ale jak myslíš.

Naposledy editováno 23.10.2018 09:24:09

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:28 | Nahoru | #41121
t_freedom> No abych to jeste jednou ujasnil. Puvodne jsem koukal na 600ccm jap. Pak ale padla do oka ta 848 (nizka cena toho jednoho kusu). Dle recenzi by to mel byt dobry stroj na zbesilosti kolem komina, vylet, kavarnu a obcas na okruh. Jasne, na okruhu se to asi 6ce nevyrovna (nizke spektrum vyuzitelnych otacek), ale na to moje mrcaseni dva krat za rok by to mohlo byt ok.
A debata je o tom, jak to teda vlastne je.

Znovu opakuji: OBCASNE MRCASENI NA OKRUHU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:39 | Nahoru | #41122
zelva0007> ok, beru... jinak řečeno... ta 848 není evo, je poslepovaná je obouchaná… má psanejch 30tkm + ...takže, pokud na okruhu jezdila, máš tak 10-20tkm do repase motoru za min. 30-40tCZK
Pokud hledáš 848 hledej nějakou od pečujícího majitele co na tom jezdil jen pro rohlíky ...myslím že ty obě po Fandovi by byli přesně něco pro tebe

Naposledy editováno 23.10.2018 09:42:15

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:50 | Nahoru | #41123
zelva0007> Jestli netrváš na italským stroji, případně dvouválu, budeš v provozu s japonskou šestkou úplně v pohodě. Nedostatek výkonu jsem v bězným provozu nIkdy nepociťoval (GSX R 600 2006). Když chceš, jede to nesmysl a klidně se s tím dá jet i kochačka. Na okruhu to má ráda a teprve tam začneš objevovat její možnosti. Na to co popisuješ je podle mne japka v 600 cm úplně v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:50 | Nahoru | #41124
t_freedom> Jo, ale taky hledam cenu. Ten jeden kus 848 me zaujal jen z duvodu ceny!!!
Jinak je spatna cesta jit rovnou po okruhovce (s TP) na laminatech a pouze na ni domontovat svetla, blinkry, zrcatka atd a hura na cestu? Nebo je to spatna volba (ze to bude uz okruhem vylitana stara vrana v hroznem stavu)?
A nebo ti japonci zvladnou vse, tak jak s nema machrujou jejich majitele (ze italske se mrdaji, zato jejich jap jsou vecne)? 😂😂😂

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:50 | Nahoru | #41125
Popravde, ciste na okruh bych taky hledal mezi japonskejma sestkama

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:56 | Nahoru | #41126
A proto já říkám GSXR 750

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 09:59 | Nahoru | #41127
No ja moc nevidim duvod tahat okruhovku na silnici. Nebude te to ani bavit. Jestli mas jeste neco jinyho na značkách, tak uz k tomu neni duvod vubec. Ja mimo okruh uz motorku pouzivam jen jako dopravní prostředek (zácpy kolem Prahy) jinak me uz moc nebavi na tom blbnout v provozu - vis, ze limity jsou jinde, ale pritom se k nim nechces kvuli svodidlum, stromům, autům přibližovat .. no kazdej to mame jinak, ale me motorka na laminatech do provozu smysl nedava

Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 10:00 | Nahoru | #41128
Nebo takhle - loni jsem uvazoval stejne jako zelva Tedka se znalosti vsech problemu, co s 848 bylo - mimo toho motoru, jeste odesel regulator dobijeni. A pred 14 dny na Dube borci opravovali na Evu nefunkcni termostat. A tech motoru mrtvych na klice je jen v CR taky celkem dost. Asi bych sel taky do rejze i pro rezim "jezdeni na silnici a obcas okruh" :)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 10:03 | Nahoru | #41129
No na druhou stranu by moh vzít tuhle a s těma 30ti KKč do motoru by měl aspoň jistotu,bo už se to tu řešilo stejně ne,že když vrčí na levym boku,tak je to většinou chycený

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.10.2018 v 10:06 | Nahoru | #41130
zelva0007> Jestli budeš jezdit i v provozu tak čistě okruhovku nebrat. Nevyplatí se to zase přestavovat z okruhovky na silnici a naopak jak cenově, tak to není přehození dílů za 20 min. S civilní motorkou na okruh zajedeš po ose, vyblbneš se a zase tradá domů. Pokud s tím pleskneš, tak je to samo zase dražší, než když je to na laminátech.
Se stavem okruhovek je to stejný jako s normálníma motorkama. Pokud se o to někdo staral tak je to OK. Motor a vše ostatní samo dostává větší kouř a je dost často v mezních otáčkách, což na běžný silnici ne. Podle mne kup civil motorku a jak říkáš občas zajeď na okruh a fertig
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist