kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Beztak kdyby furt nepičoval a nehanil to, vyjadřoval se s respektem a přirozenou pokorou k italům, nic by se mu nestalo
Respekt a pokora neni na miste, strojarsky je to proste cely spatne. Naštěstí dnes poskladam tele a devitky holt zůstanou pouze jako socha, oni ty italsky díla moc na jezdeni nejsou..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: assassin> mozna blbost. nemas na svazku oba klicky a davas je tam?
Chyba imo to nejspis neni, ten napis code zmizí a nesviti MIL - z hlediska kontrolek se to tvari ze je vse ok, jen na start tlacitko nereaguje - do jednotky uz jsem ho promerit a tam signal jde. Pak to jeste nejak podivné cvičí rucickou. Jednotka je dole v kapotach a nejspis je v ni voda. Hadice s chladicí kapalinou rosi, utazeny jsou dost, asi jsou vymackany nebo co - taky asi italská specialita. Ten zamotek co je v nem jednotka jsem jeste nerozebral, tak uvidim co tam najdu. Kazdopadne jak jsem zapnul klice tak to odtamtud zasycelo jako kdyz hoří ele.
Me bohate staci uz jen to jak jsou vymyšlené ty “srouby” co drzi spinacku/krytku spinacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele, někde asi bude problém, počkáš 10min, trochu vychladne a jde to o poznání lépe
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: t_freedom> to jsem měl s Jawou když zmokla nejela, vyschla a šlapala dál
Tady je jinej problém, Italští inženýři šetřili na váze a velikosti startéru a tak poměrně malej výkon zatížili poměrně přes dlouhej převod. Jak něco při prvním startování zmršíš... Při studeným nemůžeš dát hned sytič jinak to uleleješ, takže třemi prsty spojku, ukazovák na sytiči, pak tlačítko startéru a on cvakne a otočí to do úvraťe, tam se zastaví...znovu a prehoupne se a točí, většinou hned blafá a v tu chvíli sytič a jede.... ... Za tepla, je to dost alchymie.... No a když se to nepovede na podruhý, napotřetí, tak většinou baterka je už grogy a začne problém. Jak říkám, není to moc jednoduchej stroj, ale když pak jede... Je to návykový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše: K čemu všemu je třeba "code karta" u ducati? Bude problém, když ji nedostanu při koupi?
Díky
Predpokladam, ze na Streetfighteru to jeste bude stejne jako na 848. Ja treba kod kartu vubec nedostal. Tak jsem to pak zjistoval a realne je potreba jen k naprogramovani noveho klice a k odblokovani imobilizeru pri selhani "autentizace" klice. Jednou po myti motorky se mi stalo, ze spinacka hlasila chybu imobilizeru a neslo nastartovat. Po chvili googleni jserm zjistil, ze cela rada 848/1098... je hakliva na vodu v oblasti spinaci skrinky. Resenim pak je sundat kryt spinacky a osusit antenu imobilizeru Od te doby, co tohle vim, tak se mi problem neopakoval jde to i bez znalosti toho kodu
Pro pripad ztraty klice existuji firmy, co dokazou klic vyrobit ze stavajiciho vcetne nacipovani, takze nevidim problem
_Hans_ píše: Predpokladam, ze na Streetfighteru to jeste bude stejne jako na 848. Ja treba kod kartu vubec nedostal. Tak jsem to pak zjistoval a realne je potreba jen k naprogramovani noveho klice a k odblokovani imobilizeru pri selhani "autentizace" klice. Jednou po myti motorky se mi stalo, ze spinacka hlasila chybu imobilizeru a neslo nastartovat. Po chvili googleni jserm zjistil, ze cela rada 848/1098... je hakliva na vodu v oblasti spinaci skrinky. Resenim pak je sundat kryt spinacky a osusit antenu imobilizeru Od te doby, co tohle vim, tak se mi problem neopakoval jde to i bez znalosti toho kodu
Pro pripad ztraty klice existuji firmy, co dokazou klic vyrobit ze stavajiciho vcetne nacipovani, takze nevidim problem
Ok díky. Poptám se ještě v Ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Attim> Hele co ten SD je ok? Co servis atd.
Hele nevim😉 zatim je to moc novy, leju tam jen benzin a jezdim. Ale je to TKM, tak se to určitě posere, v zaruce to poresime a jedem dal. Dobry je, ze se da dokoupit prodlouzena zaruka.