kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Mně fungují Micheliny dobře.
Jo tak tyhle mi taky funguji - a to jsou to taky power a dokonce jen jednosmesovy :D
Strakon: neříkám, ze se na tom neda jezdit - ono je to stejne spis o psychice, nez ze to neda starší/touring pneu. Jen ta duc začne fungovat az kdyz tlacis na pilu a tem starejm pneu proste neverim. V lete mi parkrat pri pokusu o sviznejsi jízdu dvakrat piskala přední pneu pri brzdění a od te doby uz to neni ono. Pristi rok tam prezuju neco super racing :D
t_freedom píše: Já si myslím, že ty zklouznutí a různý kopnutí, lousajrdy a hájsajdry jsou spíš daný tím co chytneš na silnici za bordel, prach, loužičku či kapku maziva než tím kterým výrobcem.
Je to hodně o štěstí a o tom jestli se znovu chytí. Podle mě jsou daleko víc čitelnější sport-touring gumy než sport nedej bože race.
Jo je to mozny, asi mi Michelin nejak pritahoval ty louzicky a kapky maziva😀 nevim, od ty doby co je nekupuju se mi to celkem vyhyba...
V cem jsou citelnejsi cestovni gumy? Jestli mluvis o zahrati, tak ok asi, ale jinak mi to tedy neprijde. Ale pravda je, ze s nima nemam zkusenosti delsi, nez par stovek km...
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Já myslím, že 6 let ještě není až taková hrůza
Měl jsem taky Pilot Powery, jak píší přede mnou. Nic moc jistota. A jestli 6 let není moc...Měl jsem je jako funglovky v roce 2012, loni mně při prvním vyjetí zadní praskla. Prostě praskla sama od sebe, díra několik cm...Takže ani 5 let není moc...Ale jak na co
Naposledy editováno 10.10.2018 21:48:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Mně fungují Micheliny dobře.
Není ale u motarda spíš naopak žádoucí, že kloužou?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jestliže chce někdo "ušetřit" na gumě, tak vřele doporučuji Angel ST/GT. Estéčko se dá sehnat v úrovni PP 2CT a mě vydrží kolem 6-7tkm, na silnici zatím nebyla síla která by ji při jízdě utrhla. Na okruh samože není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Nechtěl tu někdo VTR SP-1? Známej prodává
fotku nemáš? a za kolik? jen orientačně, ta moje skončila myslim právě někde na jihu...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: jinak k Pilotům, u ZXR 400 jsem měl na předku asi dot 12, ale vzorek dobrej, takže jsem k nim vzal novej zadek, protože frajer přede mnou tam měl nasoukanou 190 v Sosnový to ze začátku na krajích trochu klouzalo, přecijen jsem je z provozu neměl až do hrany, ale pak už teda držely. Neumim moc vysedávat ani házet kolena, protože mi je malá kombinéza, a přesto jsem si poprví škrtnul... no ale na předek jsem chytil v provozu pěknýho šmejra, navíc asi po 150 km, takže rozhodně nebyl studenej, navíc Kawa fakt nebrzdila. ale to bych přisuzoval spíš tomu stáří, už taky začala pukovatět...
... spoléhám na to, že snad budou lepší rok starý 2CT, než čtyři roky starý rosso 2 A trakci si zvednu z jedné čárky aspoň na pět