kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše: Vie niekto zo strííítfajtristov aky hakovy kluc treba na SF 1098 na nastavenie retaze?
Úplně stejnej jako na MV
... ale chápu že ti to asi moc nepomůže
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.10.2018 15:06:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: mam to stejne, nemuzu se na tom svézt, protoze se bojim ze bych to potreboval ... 1300ccm V2 se 180ps, to uz je jinej vesmír.
Disclaimer: ano, vim ze nevyuziju ani 450ccm a jezdil bych jen na volnobeh, ale....
Optikou toho disclaimeru bychom jezdili max na šestikilech, protože to přece stačí. Motorky jsou aspoň pro mě mnohem víc o fun factoru než o prostém vyjádření čísla a umu jezdce. Je mi úplně jedno co si kdo myslí, nebo že mě třeba pojede někdo na slabší motorce.
Zabalit takovej motor do pár trubek je ve výsledku skvělá forma motocyklu, i když dokonalej ten stroj rozhodně není, tak je zábavnej (zejména díky motoru) a použitelnej všude, od horší okresky po okruh.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> já byl taky takovej nějak v útlumu. válel jsem se celý odpoledne Kdyby si Tifáč nepouštěl lodičky, tak to pivo vyšlo úplně přesně akorát
"Pouští" se tak maximálně huba na špacír s lodičkama se chodí jezdit a závodit woe
Jináč mě mrzí že jsem na ty zkurvený závody vůbec jezdil.Kundy německý zasraný zkurvený fašistický........ .
Když viděli že nemaj šanci , aby vyhrál němec ,tak si vymysleli že to mám moc hlučné a dostal jsem stop v závodě dokud to neztiším(jak asi v momentě že???) Zajímavé že v Sobotu jim to nevadilo, když jsem jel "najistotu" aspoň jednoho výsledku a nebyl první. podotýkám že na dotaz o certifikovaném hlukoměru mi nikdo doteď neodpověděl a to už vůbec se nebavím o tom že s tím měřičem nestál podle pravidel tak jak se má. CHjo
Naposledy editováno 08.10.2018 15:43:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.10.2018 15:23:50
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Tifone> to se dnes řeší i u RC modelu?
co myslíš ?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.10.2018 15:24:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.10.2018 20:00:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> ááááá, gumička je dole, tak to už jde do tuhého, ten malinkej soudek je nějakej bezednej
Naposledy editováno 09.10.2018 15:25:41
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale prostě ten převod na startér a výkon startéru je bastl … tak nevím, jestli je hajzlu nabíječka, nebo baterka (po 6měsících)
Krom toho Zajíc ji má nafocenou a na zimní okurkovku se připravuje článek ...na jaře se určitě někde uvidíme...