Téma: Vůle na ojnici a další průsery
26.7.2018 v 10:18
Čau borci, Dt se mi hrozně hřálo, a lítala voda z chladiče při otevřeném víčku- sundal jsem hlavu, že dám nové těsnění, ale protože by bylo už čtvrté, rozhodl jsem se pro výrobu papírového, snad to nebude vadit. No ale teď k tématu, sundal jsem válec a zřejmě z důvodu vysokého přehřátí píst "narostl" a kroužky se opotřebovaly, takže teď netěsní, Stačí vyměnit jen kroužky? Válec je nějakých 1500 km po výbrusu.
Dál jsem si všiml vůle na ojnici, je asi 0.5 mm do stran, to není nějak hrozné ne? Dík za odpovědi
Dál jsem si všiml vůle na ojnici, je asi 0.5 mm do stran, to není nějak hrozné ne? Dík za odpovědi
pokud otevřeš víčko, tak ti poletí vždycky ohřátá voda ven, protože je v soustavě přetlak, kdyby ti to tlakovalo do vody, tak ti letí voda ven z přepadu vyrovnávací nádobky, papírový těsnění pod hlavu, to jako fakt? Jak jsi poznal že netěsní kroužky, měřil jsi kompresy, vůli v zámku? Tvůj důvod nárustu pístu a opotřebení kroužků nedává smysl.. kdyby ti narostl píst, tak to zadrbeš na něm a né kroužky, vůli má ojka na malým oku vždycky nějakou do stran, hlavně aby nebyla nahoru a dolu.
Edit, jak jsi poznal, že se ti to hřálo'? Motor vadnu, ztrácel výkon?
Naposledy editováno 26.07.2018 10:38:08
Edit, jak jsi poznal, že se ti to hřálo'? Motor vadnu, ztrácel výkon?
Naposledy editováno 26.07.2018 10:38:08
Samozřejmě že voda byla studená, lítala ven po přidání plynu
Papírové těsnění myslím vážně, ono není přímo papírové, mělo být okolo vložky nějak oplechované- http://www.kalinata...dukty-tabor/produkty
Ta vůle je na spodním oku, ale nahoru a dolů není nikde
No píst je skoro celý černý, takže ty kroužky netěsní, ale když roste píst, roztáhnou se i kroužky a ty se pak opotřebí? myslím že by to tak být mohlo
Papírové těsnění myslím vážně, ono není přímo papírové, mělo být okolo vložky nějak oplechované- http://www.kalinata...dukty-tabor/produkty
Ta vůle je na spodním oku, ale nahoru a dolů není nikde
No píst je skoro celý černý, takže ty kroužky netěsní, ale když roste píst, roztáhnou se i kroužky a ty se pak opotřebí? myslím že by to tak být mohlo
no jestli lítala ven při otevřenym víčku a přidání plynu, tak to je možný, jelikož ti tam vodu tlačí pumpa, duležitý je, jestli to letělo ven ohřátý nebo ne, jestli máš těsnění opertlovaný, tk to by mělo být ok, vůle do stran je vždy nějaká, to neni problém. Na dvoutaktu je vždycky píst černej, píšeš, že máš motor 1500km po výbrusu, určitě jsi dával i víc oleje na zajetí a kroužky nemusí být ještě úplně sedlý. Kroužky mají na pístu vůli, jde zamáčknout do pístu víc, takže pokud by se ti rostáhl píst, zadřeš ho ve válci, kroužky to ani nepocítí. změř vůli v zámku kroužků když ho vložíš do válce zhruba cenťák pod horní okraj.. Pokud motor nevyhazoval ven vodu při jízdě a mělo to standardní výkon, tk jsi to rozdělal úplně zbytečně.
tak jestli se ti ztrácí chce to řešit, vůle v zámku je v pohodě, po výbrusu bude mít tak 0,2-0,3, určitě to máš napsaný v manuálu, jestli jsi to měl už víckrát dole, tk změř rovinost dosedací plochy hlavy a válce, taky určitě bude v manuálu, pumpa ti nikam neteče? Pokut to žere vodu, většinou se mění i barva svíčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 5 | 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx |
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 0 | 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx |
Jakou hlavu na DT 125r Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 3 | 31.7.2024 v 19:10 kokoška. |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |