Poradite co a proč?
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Na druhou stranu - na cestu kolem světa přes všelijaké prdele bych bral karburátor (a nejlépe ještě přímotah, ne rovnotlaký), protože na něm závady vidíš okem a spravíš v ruce. U stříkačky se při problémech často bez diagnostiky a dílny neobejdeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
1100Virago píše: ThePauli: Motorky přímý vstřik nemají Ale v dnešní době nemá cenu uvažovat o karburátorovce, pokud nejsi veteránista. Je to prostě překonaná technologie.
Na druhou stranu - na cestu kolem světa přes všelijaké prdele bych bral karburátor (a nejlépe ještě přímotah, ne rovnotlaký), protože na něm závady vidíš okem a spravíš v ruce. U stříkačky se při problémech často bez diagnostiky a dílny neobejdeš.
prekonana technologie je to jen z toho duvodu, ze by to neplnilo emisni normy. Jinak vyhod ma karburator pomerne dost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Pro mě je výhoda stříkačky opravdu jen v pojebaných emisních normách a v bezstarostných studených startech! Na seřizování podtlaků stříkačka musí taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
neznamyScooterD píše: KubaLC8> co bys tak vypíchl? 2-3 takový main výhody?
tak nabízí se spolehlivost, možnost opravy "u silnice"
navíc případná závada většinou přichází postupně a varuje, nezastaví se to naráz z rozsvícenou kontrolkou..
i když je na tom karbec špatně, většinou to nějak jede i když třeba blbě..
pro někoho to jsou pádné argumenty...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Z hlediska opravitelnosti uprostřed divočiny bych sedlal radši starou Afriku, než novou vyčistit trysku, seřídit hladinu, nebo vyhnat svinstvo z jehly je vždycky snazší, než na koleni pájet spečený kabely. Ostatní závady vstřiků jsou na koleni prakticky neřešitelný, pokud teda nejsi mekányk od Bosche s dílnou v kufru...
A ohledně spotřeby - ta stará mrcha se seřízeným karbecem si vezme při velmi podobném výkonu i objemu o litr na sto méně...
Resumé:
Na každodenní spolehlivé cestování po asfaltu v ČR, nebo v Evropě raději stříkačku
Na offroad výpravu do Ruska, Afriky, Asie a jižní Ameriky raději karbec
Na hodinové okruhové zápolení v Brně, Mostě, atd. starou karbecovou mrchu (nepočítám, že si zakladatel hned pořídí Panigale)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Jinak jak to je? Kdyz to ma strikacku znamena to automaticky ze to ma lambda sondu, ruzny klapky apod., nebo napr. ty starsi meli jenom nejaky zakladni jedno nastaveni podobne jako karbec bez dalsich serepeticek?
neznamyScooterD píše: Wenca24> nějakej tip jak se opravuje třeba prasklá membrána "u silnice"?
Stalo se mi to v Rumunsku a normalne jsem na jeden a pul valce tech skoro tisic km dojel. Akorat jsem musel hodne premyslet pri kazdem predjizdeni, ze tam tech koni uz moc neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
vilemx> na dvouválu s malou dirkou možná okej... na jednoválu s velkou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
1100Virago píše: ThePauli: Motorky přímý vstřik nemají .
Až na jednu: Ditech a to je ta největší pomsta mechanika
2 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
Zrovna jsem kupoval něco za moji R6 2001. Chtěl jsem GSX-R 750 K8 ale když jsem to byl projet tak mi přišlo že to uspod nejede oproti R6. Jelo to až ve 12 tis. A to už bylo zas hodně, a taky všem ( byl jsem na 3) vybroval při brzdění předek. Nakonec jsem vybral Ducnu 1098
Naposledy editováno 24.07.2018 07:02:37
a to s tím cukáním mi asi nikdy nedocvaklo, ale je to tak :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Stana.k. píše: Karbec jede líp. Má lepší přuběh výkonu. Hlavně ta první reakce... Stříkačka cukne a pak se dlouho rozmotava. Ale karbec se musí občas seřídit, a tady v Česku to pořádně umí málo kdo. Aspoň moje zkušenost.
Zrovna jsem kupoval něco za moji R6 2001. Chtěl jsem GSX-R 750 K8 ale když jsem to byl projet tak mi přišlo že to uspod nejede oproti R6. Jelo to až ve 12 tis. A to už bylo zas hodně, a taky všem ( byl jsem na 3) vybroval při brzdění předek. Nakonec jsem vybral Ducnu 1098
a jsi si jistej ze gsxr proti R6dole nejede kvuli strikacce? :D taky duc dole nejede, kdyz je to strikacka? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Stana.k. píše: Karbec jede líp. Má lepší přuběh výkonu. Hlavně ta první reakce... Stříkačka cukne a pak se dlouho rozmotava. Ale karbec se musí občas seřídit, a tady v Česku to pořádně umí málo kdo. Aspoň moje zkušenost.
Zrovna jsem kupoval něco za moji R6 2001. Chtěl jsem GSX-R 750 K8 ale když jsem to byl projet tak mi přišlo že to uspod nejede oproti R6. Jelo to až ve 12 tis. A to už bylo zas hodně, a taky všem ( byl jsem na 3) vybroval při brzdění předek. Nakonec jsem vybral Ducnu 1098
No tvl... Hlavně ty vibrující předky na stříkačkách jsou průser
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
neznamyScooterD píše: KubaLC8> co bys tak vypíchl? 2-3 takový main výhody?
Dost bude zalezet na konkretnim motoru a motorce
davkovani plynu
reakce na plyn
zdanliva "jednoduchost"
Naposledy editováno 24.07.2018 08:09:17
Co se těch oprav týče...přijde mi lepší u starý vrány se stříkačkou třeba převentivně dát nový čidlo polohy klapky a servo a užívat si snadné starty. Ono to stejně nezdechce najednou. U V-stroma jsem několik měsíců jezdil s vadným čidlem zařazený rychlosti, což se projevovalo občas a postupně mírným cukání na vyšší kvalty a na kolísání volnoběhu při zařazení neutrálu. Ale pořád se s tím dalo jet.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
KubaLC8 píše: Dost bude zalezet na konkretnim motoru a motorce
davkovani plynu
reakce na plyn
zdanliva "jednoduchost"
zdanliva jednoduchost = pokud se plka na foru, je karbec jednoduchej, pokud na nem neco nefunguje, tak clovek zjisti, ze je to tak slozity, ze to ani neslozi to je dobra vyhoda