kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assasíne na S1000R si nesedej.Taky bych se na něm nestyděl jezdit,ale co sem se vozil na XR se stejnym motorem,tak musíš jet jak píča,aby tě to bavilo.To eRko by mohlo ale bejt aspoň hravější.S tvejma technickejma světonázorama ale stejně potřebuješ GSXS1000
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Zase si říkám že na moji hmotnost je blbost mít slabou mašinu ,protože abych se svezl tak ji budu muset držet pod krkem a tím kurvit. Silnej stroj jen hýčkám lehkým plynem ,čímž ho defakto šetřím a prodlužuju mu život
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Pravda,že jsem těch cca 150koníků použil jen párkrát,ale jsou tak nějak v rezervě.
Zase si říkám že na moji hmotnost je blbost mít slabou mašinu ,protože abych se svezl tak ji budu muset držet pod krkem a tím kurvit. Silnej stroj jen hýčkám lehkým plynem ,čímž ho defakto šetřím a prodlužuju mu život
Takhle to nefunguje Když tomu šlapeš na krk, aspoň to udržuješ čistý, když jen kadláš, máš za chvíli místo ventilů bakule karbonu
Frennky píše: Jezděte a neřešte pitchoviny
Což mi připomíná mou epizodku s "gas position error"
Netuší někdo, na jakým principu funguje ten snímač na heftu? Klasickej poťák s uhlíkovejma cestičkama už je asi ze hry, ne? (doufám )
Jestli tam je něco co by se mohlo dát vyčistit nebo utěsnit, nebo jestli mi neubejvá než objednat novej.
Prostříkal jsem štekry kontaktolem, byly takový ňáký lehce okyslý (ale už jsem viděl horší), ale zatím jsem na tom nejel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Takhle to nefunguje Když tomu šlapeš na krk, aspoň to udržuješ čistý, když jen kadláš, máš za chvíli místo ventilů bakule karbonu
Hmm,já měl krásně světle šedivoučký ventily.....až se jeden utrhnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Petta> Spíš nikdo nechce Italského Horneta a Hondastradu
Ti dam Horneta kdybych nebyl kokot, tak jsem spokojenej s tim, co mam. Kdyz ale chci zkusit jeste nejaky peklo. Ale ono me to prejde za chvili, kdyz nebudu cumet na V4 na youtubu, ale na porno..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ted se zjevila jeste jedna V4S za lidovych 599
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: www.ducati-czech.cz/nabidka-proverenych-ojetych-motocyklu-se-zarukou.html
Ted se zjevila jeste jedna V4S za lidovych 599
Počkej, kouknu jestli po kapsách nemám nějaký drobný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: GeorgePanek> Tuhle frustraci chápu... Já s tím bojoval loni na ninje. Nakonec jsem vyměnil ložisko v krku, zgenerálkoval vidle, vyměnil kotouče, brzdiče a gumu a pak to přestalo.
no loni se zacalo deskama,pak kotouce pak loziska v kolech a pak krk rizeni..a nic..pak se malinko slizla dosedaci plocha na kotouce a prislo mi ze je to lepsi..je pravda ze se ta motorka celkove klepe jak drahej pes ale z ktm tohle neznam..treba zenska kdyz na tom jede prej nic necejti..az na to bude cas musim to odvest opravdu odbornikovi na ducati nemam zadne srovnani s jinou ducati ale myslim ze by se to klepat nemelo prijde mi to jak kdyz se nadnesene..ohybaji vidle..Petta píše: GeorgePanek> pokud je to pri jemnym brzdeni, tak to odhaduju na desky nebo kotouce. Samo to muzou byt vidle, tam se to projevi pri malym kmitani. Ale muze to bejt vlastnost ty vidle, asi to nebude zadny zazrak a nejvetsi problem maji vidle, kdyz kmitaji v malym zdvihu. Ale pokud je to jen pri brzdeni, tipoval bych brzdy..
prave ze brzdy delany kotouce i desky nove..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale zrovna při poslední návštěvě tam jeden zákazník řešil "vlnění" 1200S MTS a je to zkoumání na dlouhý lokte. A tohle bude ten samej případ.
Prostě jednu věc pošťouráš a musíš to jet vozkoušet, pak druhou, třetí atd. atd. dokud na to nepřijdeš. Je to časově náročné, ale zkusit ho může
Tifone píše: GeorgePanek> domluv se s Radkem Krejbichem.
s tim pocitam jen bych mu tu motorku ted musel poslat poštou😂nejak neni cas tohle sem spis pisu jako kdyby nekdo nekdy resil podobny problem..jo s tema slovenskejma loziskama si mel pravdu..nevim kde je mechanik sebral ale najeto par set km a neslo s nima otocit...doufam ze stejneho vyrobce nedaval do krku rizeni..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Tifone> Již jsem u něj byl 3x na servisu na tvoje doporučení a za mě jako dobrý Domluva v pohodě a s prací a termíny jsem taky spokojen.
Ale zrovna při poslední návštěvě tam jeden zákazník řešil "vlnění" 1200S MTS a je to zkoumání na dlouhý lokte. A tohle bude ten samej případ.
Prostě jednu věc pošťouráš a musíš to jet vozkoušet, pak druhou, třetí atd. atd. dokud na to nepřijdeš. Je to časově náročné, ale zkusit ho může