kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Franco82> Assassin ti to vysvětlí, ten má 30 let starou funglovku
Tady k tomu máš povídání.
Ok, díky. Tak už rozumím tomu, že teoreticky nastane problém s nákupem vehiklu s nájezdem pod 6000km od soukromé osoby
Už jsem skoro zapomněl, jaký martyrium jsem s finančákem řešil při nákupu Corsara (nová, bez DHP, doplatek daně v ČR, kde ani nevěděli jakej na to má být formulář a co do něj napsat....).
_Hans_ píše: FiZzeR> To jsi mi usetril cestu :) Zrovna resim neco nahradniho misto 848 na ktere mi umrel motor a buh vi, kdy bude opraveny. Na tu stejnou Brutale jsem koukal a chtel se na ni zajet podivat. Laka me ta lehka vaha, ale trochu se bojim te spolehlivosti a dostupnosti dilu, tak rozum veli sbehnout k anglanum pro Street Tripla, kteryho se asi bude snazsi se zbavit, kdyby me to nebavilo. Budu si dal lamat hlavu
To jsi ty, ten druhej zájemce? (Nějak od S... ?)
Hlavně mu neříkej že se to prosáklo ode mě, nemyslim si že by byl zmetek, o těch řidítkách asi ani nevěděl... ten chladič teda mohl říct už do telefonu, ale aspoň mě na něj pak upozornil na místě. Btw to je nějakej notorickej error? Mám se jet kouknout na další kamsi do jihovýchodní asie, ten má chladič u úchytů opravovanej taky (ta horní trubka prej zaslepená, ale že se nepřehřívá a nic z toho neteče... a je za míň peněz).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: FiZzeR> A co vlastně hledáš? Brutale vždycky bude jiná, připravená na tvrdé zacházení. Cesťák to není
Co Tato?
Chci nějakýho naháče, s tím že upřednostňuji hmotnost před výkonem (já vim, zrovna corsaro... ), nejlíp V2, R3, V4 a jelikož najezdím tak 5tis ročně, tak si myslím že bych snesl i něco s puncem nějaké té exkluzivity... byť osmikule mv už je taky trochu masovka
Tahle se mi vizuálně tolik nelíbí, navíc je to řadovej čtyřvál, plus ten nájezd - u konfekce bych ho neřešil, ale tady moc nevím co to obnáší (spojka, kotouče, rozvody... třeba u 800 je interval na výměnu rozvodového řetízku 36k km).
E.: A taky už je přes limit, ten jsem ze svých obvyklých 100k nafoukl na 150 (ale znáš to, 175 už je jen kousek )
Naposledy editováno 03.07.2018 09:31:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyz se tu ted resi Brutale 800, tak moje cerny RRo je na prodej. Je tam maly zadrhel, takze cena 9000 euro je vic nez dobra..
Vikous, ja jsem hotovej z Dominatora. Kdyby to nestalo takovou raketu, uz je doma..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Franco82> méně než 6000tis. km a mladší než 6 měsíců !!!
Bohužel tam platí podmínka OR, viz:
pokud budete dovážet automobil nový (tj. vozidlo určené k provozu na pozemních komunikacích s obsahem válců větším než 48 cm3 nebo s výkonem větším než 7,2 kW, pokud bylo dodáno do 6 měsíců ode dne prvního uvedení do provozu nebo má najeto méně než 6000 km), zakoupíte jej v zemi nákupu bez DPH a tuto daň zaplatíte v ČR po dovozu podle sazby platné v ČR
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: FiZzeR> Když ode mně kupoval Jindřej Brutale,tak se mně ptal,jestli nejsi náhodou ty jeden z těch vážných zájemců na její koupi (měl jsem 3)? Že on je vždycky kupním strůjcem TVOJÍ myšlenky...
Ne, jen je hajzl a kupuje si vždycky to co se mi zrovna v tu chvíli líbí, aby mě nasral
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A co to TNT?
TNT CR
JollyJoker píše: Jinak Corsaro je podle mně nejvíc!!! Ale koupil bych ho jen od kámoše,co se o ní staral a kterému se nesypala.
A co to TNT?
TNT CR
Hm, myslím že takhle nějak k němu přišel Jindra
Na TNT jsem se tehdá svezl taky u něj, moc jsem z toho vyndanej nebyl. Proto ho taky pak cestou domů rozbil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> co tahle? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-1090-r/mv-agusta-brutale-1090-r-1293505.html
Taky přes limit Co ten cirkus vpředu, čutan kotouče?
O 1090 zatím nic načtený nemám, akorát je to prej už hodně uhlazený
A když už čtyřvál, tak bych spíš špekulovat o tý co tu někdo dával chvíli nazpět...
motorky.bazos.cz/inzerat/91375802/MV-Agusta-Brutale-910R.php
Naposledy editováno 03.07.2018 10:24:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: FiZzeR> To jsem tady dával já
Už je i TADY
Ale ty nízké kilometry jsou úlet
Celkově mě to fascinuje, i u těch 800, že to někdo koupí, najede na tom hovno (4-5k) a posílá to dál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Celkově mě to fascinuje, i u těch 800, že to někdo koupí, najede na tom hovno (4-5k) a posílá to dál...
Jak dojde na servis a zjisti,ze musi jet tam a tam a jeste musi cekat na termin, tak to radsi prodaji..
Petta píše: Jak dojde na servis a zjisti,ze musi jet tam a tam a jeste musi cekat na termin, tak to radsi prodaji..
Asi blbá otázka, ale co je na tom tak extra? Jako chápu, objednávat díly = megaopruz, ale servis jako takovej bude předpokládám (doufám) jako u všeho, takovej ten běžnej typu olej desky svíce ventily (podložky jsou prej 7.48 jak u japonců)... manuály jsou na webu... Maximálně trochu jiný nářadí, víc hvězdiček, dvanáctihranů...
Nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše:
co je podmínka OR - nechápu1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Ono je totiž několik verzí. Záleží jestli je tam nikasil nebo ocelová vložka. Popřípadě jestli někdo vyndal vyvažovací hřídele.
Mělo by se jednat o základní provedení, vložky, písty, filtr, výfuk a jednotka. Nicméně ty parametry odpovídají spíš něčemu radikálnějšímu. 159PS + 113nm.
Jako čísla jsou to pěkný, ale osobně bych dal spíš přednost motoru v původním stavu. Ten mě ještě přežije.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Co vlastně dneska obnáší dovoz?
dovozovou technickou a přihlášení - vydání velkého TP a následně malého TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: dovozovou technickou a přihlášení - vydání velkého TP a následně malého TP
No já myslel spíš jak moc velkej vopruz je to oběhat, na jakých banálních píčovinách se zmrdiúředník bude točit a jak moc mě okrade za nic. To je fuk, gůgl bude vědět, já jen že se snad nějak poslední dobou měly měnit podmínky té dovozové technické, že by to měl být menší administrativní vojeb, tak jestli to tu někdo v poslední době neřešil...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
910 už bych nekupoval.Je to veterán a v dobrym stavu bych řek téměř nesehnatelná.Beztak je to jen trochu převrtaná 750.Ložisko sme zjistili není moc velkej problém.Tady v Doksanech má jeden maník s ložiskama kšeft a ten nám odhalil,že origo je japonská sračka a to německý,co se dá koupit místo něj asi za 15-1800,-(si nepamatuju) už prej vydrží.
S těma km by u staršího kousku neměl bejt problém.Já taky dovez Amazonku s 2600km.U pětiletý mašiny už to bylo prej fuk.Tam koupeno s daní a tady sem si jí ani nenárokoval.Žádnej úředník z toho divokej nebyl.Jedinej problém byl na technický,kde tady jedny pitomcí neměli ani DEKRA a místo,aby řekli,že sou lůzři,tak machrovali a ty správný byli zrovna o povodně pod vodou,tak sem musel do Roudnice.Do tejdne sem měl značky..