Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
plasťák píše: Malp> Jen jsem Tě chtěl pozdravit a potěšit.
Jak jezdíš?
Když už tak píšu, tak bych měl taky problém. S držákem na moto pro Garmin 550. Před časem mě vypadl jeden kontakt (napájecí) tak jsem nahradil celý díl s kontakty z automobilovýho držáku. Asi rok v pohodě. Letos na jarní dovolený se opět přerušilo napájení. Po demontáži jsem zjistil poškozený ohebný kabel mezi kontakty a deskou. Přerušený jeden vodič. Otočením kabelu o 180° jsem napájení sprovoznil. Na podzimní dovolený znovu bez napájení a kontakt je viditelně opálen. Než shořela pojistka bylo znát že stojánek je pod navigací teplý. Zřejmě závada na desce uvnitř. Znechucen jsem do konce sezony jezdil jen na baterii a demontáž bude až teď. Pokud by někdo věděl jestli jde obejít základní deska ve stojánku a jen JAKÝMKOLIV způsobem napájet navigaci, dejte vědět. Nepotřebuju počítání km na nádrž ani výstup na sluchátka. Jen napájení. Dík za nápady.
Resim v soucasnosti stejny problem. Nize uvedeny odkaz uz vzhledem k stari nefunguje, nemate nekdo ulozeny pripadny postup?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
plasťák píše: Honza-1400> Vydrž do zítra, jsem teď velmi ochytralý po několika plzních a nerad bych psal hovadiny. Problém jsem uspokolivě vyřešil, dám vědět.
Myslim, ze by stacilo privest napeti jen na nektere piny u drzaku, ale nevim na ktere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
Nějdřív vypadl ten pohyblivý kontakt v držáku. Použila se na opravu celá kontaktová lišta z automobilového držáku (stejně se nepoužíval). Už zřejmě ale byla poškozena elektronika na desce uvnitř držáku, protože brzo shořel jeden vodič tenkýho plochýho spojovacího kabel mezi deskou a kontaktovou lištou. Otočení pomohlo jen na chvilku a napájení v držáku shořelo úplně. Měřením jsem zjistil že Zumo 550 přepíná na vnitřní baterii při poklesu napětí zhruba mezi 9 - 10V. Tak jsem celou desku elektroniky v držáku vyhodil a nechal si udělat jednoduchý zdroj. Elektronice nerozumim, tak jsem kamarádovi řekl že mám palubní napětí cca 14 V a potřebuju stabilních 10 - 11V Bylo to fakt jednoduchý, jen pár součástek natvrdo naletovaný na přívodní konektor a výstup na lištu kontaktů. Kostra (-) je na prvním kontaktu vpravo přední řady a plus je na třetím kontaktu zleva v zadní řadě. Raději si to zkus na svý navigaci ale mě napájení takhle od tý doby funguje bez problémů. Stabilizace bych řekl že je důležitá, nejsem si jist jestli by si Zumo poradilo rovnou s palubnim napětí. Součástky i s prací stály asi 150 Korun.
Překvapilo mě že funguje i počítání kilometrů na nádrž, domníval jsem se že je to podmíněno nějakým vnitřním propojením kontaktů. Ty kromě dvou napájecích jsou prázdný. Chce to ale důkladně zalepit lištu kontaktů proti vodě. Držim palce

mariano> jestli se mi nepodaří sehnat dotykovou vrstvu, tak jedno skorofunkční mám. Zatím ho mám jako displej a logger. Přes zimu s tím něco musím udělat.
plasťák píše:
mariano> jestli se mi nepodaří sehnat dotykovou vrstvu, tak jedno skorofunkční mám. Zatím ho mám jako displej a logger. Přes zimu s tím něco musím udělat.
vykakal se mi display měsíc poté, co jsem prodal nefunkční zümo za pětikilo na nd

1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo

http://de.rs-online..../p/products/7020323/
2 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo


1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
