paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha XT a yamaha TT
2.11.2006 v 23:51
...YAMAHA XT a YAMAHA TT nesmí chybět *yes*

...napíšeme pár řádků o těchto skvělých motorkách? pokecáme?

...já vlastnil XT 600 E pět let ...XT-čko sloužilo vždy bez jediné závady, cestou i necestou, pro radost a relax *yes* ...stejně si ho ještě někdy zase pořídím


Naposledy editováno 12.06.2009 21:46:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

14.1.2007 v 21:29 | Nahoru | #121
jeankonig> ja ty svody strikal loni a za mesic to bylo zase rezavy jak liska , letos to delam znova ale jen tak z nudy :( jak to drzi tobe? jakou pouzivas barvu?

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

14.1.2007 v 21:39 | Nahoru | #122

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

14.1.2007 v 21:44 | Nahoru | #123
HTB.Stříkám to obyčejným samovypalovacím sprayem letos černá barva.Dělal jsem to taky loni a životnost asi jako ty *no* nechápu nebo nevím jestli tam nemá bejt nějakej podklad ale to je asi blbost když to je na vejfuku.Letos poprvé to dělám ale precizně,několik vrstev a mezi každou vypálit tak uvidíme.Chtěl jsem vzít a dát i ten malej ochranej rám do komaxitu ale asi se na to vyprdnu.Jean

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

14.1.2007 v 23:07 | Nahoru | #124
jeankonig>Láďák docela pěknej odkud jsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

14.1.2007 v 23:55 | Nahoru | #125
jeankonig>tohle me taky nekdo radil , nejdriv udelat slabou vrstvu vypalit a dalsi a zase vypalit ,
ja premejslim o tom ze bych si nechal udelat nerezovy svody , na www.creptus.cz pisou svod 600-800kcs ,zkusim tam zavolat a zjistit kolik by to vyslo na XT, tohle skrabani a strikani je na hovno ,mozna by bylo lepsi se domluvit vic lidi a tech svodu objednat vic treba by byla lepsi cena.
cim to vypalujes? ja to delel horkovzdusnou pistoly a nic moc *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 08:15 | Nahoru | #126
Plexix>Kousek od Mostu,je slušnej hlavně za dobrej peníz ale bacha novej neni!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 08:21 | Nahoru | #127
HTB>Ta cena svodů je úplně super,pravda je že to stříkání a škrábání je na nic.Asi bych do nich šel.Ted mám tyhle stříklý že vypadaj jako nový ale za 14 dní možná změním názor :lol: až se vrstvy začnou loupat.Jenže furt váhám 660R mně bere a jsem krůček od toho koupit nekoupit :rolleyes: Jinak řeším tu Albánii(spíše cestu do Itálie)včas se ozvu at neplácám zbytečně,protože takovejch jako já ti píše asi dost.Časově bych to měl tak na cca 12 dní.Jean

Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 15:21 | Nahoru | #128
No cena svodu je super,ale myslim že tu vznikla drobná mistifikace.Ta cena je 3200kč jen za ten tlumič to znamená jen ten válec a ten svod 600-800kč je vlastně ten kus tý ohybaný roury mezi samotnym tlumičem a puvodnim výfukovym potrubim to znamená,to co se napojuje tam co končí origo výfuk :) což u XT je vlastně u toho Y na rámu před zadní stupačkou.Takže to rozhodně nejsou svody od motoru ;) Navíc je tam jasně napsáno cena za kulatý profil nebo za ovál,carbon atd. ale nikde neni upřesněno na jakou motorku ten tlumič bude a to upřesní právě ten svod.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 16:27 | Nahoru | #129
Já si řikal že to je nějak podezřele levný... no holt někdo si někdo nově nadefinoval výraz svody... sem měl za to, že když mi někdo nabízí nový svody, tak to je až k motoru a vono ejhle :rolleyes:

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 18:39 | Nahoru | #130
Carlos_XT600>No ono tam taky neni napsáno svody ale "nerezový svod" ale je fakt že je to vysvětlitelný vícero způsoby :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 22:05 | Nahoru | #131
...musím to bonznout, bo závidím ;) ...MARA TT-R si pořídil novou krasavici http://moji.motorka...8136&show=5249#1 ...CONGRATULATIONS!!! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 23:29 | Nahoru | #132
jeankonig>No Most to je pro mně celkem z ruky a dneska sem koupil laďák taky IXIL má najeto tak 20km čirou náhodou mi to dohodil kámoš,jeho kolega si ho koupil a máma ho s tim za cca 14dní vyhodila že to dělá děsnej kravál :thmubup: ,tak mi ho nechal za 3000kč a je vlastně novej :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

15.1.2007 v 23:32 | Nahoru | #133
Tak vejfuk už mam,akorát budu muset upravit ten svod páč je to vejfuk na novější XT a to má trochu jinak rám,ale chvilka práce se svářečkou na nerez to vyřeší bez větších problémů :thmubup:

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

16.1.2007 v 10:15 | Nahoru | #134
Plexix>Dobrá cena *yes* dobřes koupil.,tenhle stál novej 5600,ale říkám je olítanej dal jsem ho do bazaru tam je k vidění.jinak doporučuju karbec k ladáku poštelovat.Jinak ted píšu od svého šéfa s PC tak se nelekněte.Jean

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

16.1.2007 v 14:25 | Nahoru | #135
prezi>
Dík :) ještě jsem se nestihl povhlubit :shy: mám na tom ještě nějaký dodělávky, takový blbůstky, jinak je supr *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

16.1.2007 v 14:41 | Nahoru | #136
jeankonig>>
12 by melo stacit ja budu mit 24 ,ale vezmu to asi pres vychod -potrebuju si tam neco zaridit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

18.1.2007 v 09:42 | Nahoru | #137
HTB>My jsme sice držáci,ale ty jsi držák neskutečnej!jen tak napíšeš vezmu to přes východ :lol:Velká důvěra k motorce a sama k sobě.
Jinak vejfuk jsem dodělal,mám ho vypálenej(pálím ho na moto)vypadá jako novej,snad první jízda a vapkování z něj neudělá zrzavou lišku.Zajímá mně jestli motorku využíváš jenom na tyhle cesty o kterých píšeš,nebo taky na ni couráš okolo komína?
Ještě maličkost,jakej je zhruba tvůj finanční rozpočet na Albánii?Když si to laicky sesumíruju tak jsem někde 8-10 tis.,a to počítám spaní pouze ve stanu.Jean

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

18.1.2007 v 12:50 | Nahoru | #138
jeankonig>vychod sem myslel pres Moldavii a Ukrajinu ne Indii nebo Cinu ,takze zadnej zazrak :D
Jo jezdim i kolem baraku ,treba na doupov nebo po Krusnejch horach ,po okoli najezdim tak 3-4t rocne ale kdyz od nekud prijedu ,mam za sebou 4-5 tisic km tak treba 14 dni na motorku nesednu.
Jo 10.000kcs je v pohode ,jen trajekt stoji mam pocit 180€ tam a zpet ,zbytek sou drobny .

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

18.1.2007 v 14:57 | Nahoru | #139
HTB>Stejně :thmubup: Jean

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

21.1.2007 v 19:38 | Nahoru | #140
Tak laďák Ixil už je na motorce.Zvuk super a jinak žádnej problém.Trochu sem musel předělat ten svod ale jinak tam sedí jako brus :thmubup: Jinak nedělá to žádnou neplechu volnoběh to drží super,startuje bez problému,ani to nestřílí.A nemusel sem vůbec štelovat karbec,takže pohoda :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 17:11 | Nahoru | #141
MaraTT-R> mam par dotazu k tomu tvojemu TT - koukal sem na tvoje stranky a zda se me nejaky nizky 89 cm vejska sedacky ,to je jen o 3 vic nez ma XT ,to sem si myslel ze je vyssi.
Taky se me zda podle fotky ze to nema nakopavacku - myslel sem ze to ma starter i nak.
Nevis jestli by pasovaly tlumice z TT na XT a dalsi dily? Motor asi jo ale co zbytek ,premejslim ze si koupim neco na nahradni dily dokud se jeste da koupit XT ,TT v docela slusnym stavu ,za par let uz budou jen vraky.Sice zatim nic nepotrebuju ale za rok budu mit nejaky penize navic tak bych neco prikupil ,.

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 18:04 | Nahoru | #142
HTB>

Ahoj, jo má 89cm. Ale to patí jen pro TT600RE verze se startérem, ta je dělaná víc na silnici, má jinou převodovku, nemá kick ale jen el.startér, a práve tuto potvoru jsem koupil před 2.týdnama :P

Předtím co jsem měl TT600R, tak to bylo vysoký 95cm, fakt koza a měl jsem s tím i já problémy, a to měřím 181cm.

Teď u toho svýho TT600RE mám přitvrděnou centrálu, pružinou, víc na tvrdo, a tím se i jakoby zvednul zadek, není to až tak nizkoučký, ale hlavně, je to krásně ovadlatelný, když je níž sedlo, a zpřevodováni je supr, krásně se s tím jezdí po silnici.

Díly ti z TT nebudou pasovat prakticky žádný.. :| jako motor je téměř ten samej, na pohled, ale uvnitř má jinou ojnici, "ostřejší" vačku, jiný zapalko atd, jako ten zbytek kolem je plno věci schodných s XT. Ale to ostatní na rámu, elektrika atd, jiný než na XT.

Tlumiče by asi šli přehodit, ale zase s nějakou úpravou, páč už nevím jaký uchycení má tlumič na XTku v přepákování. U TT600R je tlumič Ohlins s velkým zdvihem, a u TT600RE je SACHS s "malým" zdvihem. Mezi sebou jdou přehodit a lidi to dělají, koupí TT600Re, a když chtějí mít vysokou kozu, seženou si centrálu a předek z Rka.Ale problém je, sehnat tu centrálu, nová stojí 39t.kč :puke:

V tvém případě by asi bylo zbytečné kupovat TTko, když máš doma XTko. Je plno XT v supr stavu, tak si kup XTko který má co nejméně najeto, seženeš do 10t.km, a s tím můžeš veselé dál řádit, a to tvoje "vojetý" si nechat na ND, nebo naopak, dojezdit XTko, udělat mu za "pár" kaček GO a zas budeš jezdit, a mezitím mít doma druhý XTko, který se ti bude časem hodit *yes*
Ale TTko by bylo fakt zbytečný, se startérem jsou drahý - TT600RE, pak je starší TT, verze TT600E, ty už jsou levnější, kolem 80-90t.kč, ale taky z toho skoro nic nepoužiješ na XTko.

No já jsem zvědavej jak mi bude makat to moje TT :puke: stálo "šílený" peníze a má najeto 5500km, tak snad bude vše OK :)

jo a když už tady tlacháme, máš najeto 63t.km, to vím, ale už si nechal měnit rozvoďák..? Jestli né, tak to ryhle nech udělat.. jinak tě potká velký průser :|

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 22:08 | Nahoru | #143
no me prave zaujalo ze TT se vyrabelo dyl nez XT tak sem si myslel ze by se daly sehnat v lepsim stavu ,taky si myslim ze to ma asi lepsi tlumeni ale kdyz ty soucastky nejsou kompatibilni tak na to ....
taky by se me libilo kdybych mel jeste u XT krome starteru nakopavacku ,zkusim se poptat v servisu na kolik by to vyslo
jak rikas koupil asi jeste jedno XT- dokud se daj sehnat v dobrym stavu a ulozim ho do sklepa na horsi casy .
rozvodak sem jeste nemenil ,kolik to stoji? jak se pozna ze by se mel vymenit ? asi to udelam az se vratim v kvetnu z Albanie -nemel bych si ho vzit sebou jako nahradni dil? :) ikdyz pochybuju ze bych ho vymenil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 22:33 | Nahoru | #144
HTB>
S výrobou se u XT a TT skončilo prakticky nastejno, u TTka 2004/2005 a u XTka 2003/2004

Teď nevím jestli si děláš ze mě srandu či ne,ohledně rozvoďáku =o
Takže: ty máš najeto na rozvoďáku 62t.km, což znamená že si přejel téměř o 25t.km víc než je maximální povolená hranice a můžeš se jen modlit že se ti nic nestalo s motorem, páč ten rozvoďák budeš mit neskutečně vytahanej, taky ti to musí pěkně chrastit(ale i nemusí) může to ýt i takový ťukání, ale na pazvuky teď kašlem, hlavní je, že pokud to opravdu nenecháš vyměnit, tak se ti může , a je to dost pravděpodobný, potkat ventily atd, páč ten rozvoďák bude u tebe na 1000% KO, i když můžeš namítnout že motorka ti jede bez problému, a do tý albánie, no nevím, já bych si nemajznul ani 100km, páč bych na to pořád musel myslet a bá, bych se kdy se mi to vysere.

Ty jsi takový důkaz, co vše vydrží XTka *yes* i rozvoďák po 62t.km *yes* ale teď vážně, nech si to opravdu vyměnit, jinak budeš litovat. Myslím že nějakých 2000kč za rozvoďák a něco za práci tě nezabije, lepší než dolovat z pístu zaseklý ventily...

Mimo jiné, u XTka se musí měnit rozvoďák maximálně po cca 45t.km!!!!!!!!!!!!!
Neušetříš na tom, jen trápíš motor

Na Startér s nakopávačkou zapomeň. Potřebuješ to vůbec..? Kolikrát si zůstal vyset někde na cestě kvůli startéru..?!
A uvědom si, že když se ti posere startér někde na cestě, tak motorku roztlačíš a jedeš, ale když se ti posere nakopávání, tak motorku bohužel neroztlačíš a je to pro tebe konečná *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 22:36 | Nahoru | #145
MaraTT-R>proč motorka se startérem jde roztlačit a s nakopávačkou nejde? To mi nějak neštymuje....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 23:01 | Nahoru | #146
Autor>
No asi takhle... když je někdy problém se startérem, tak z 99% prostě nesepne startér, ať už kvůli někde špatnému kontaktu, nebo je přímo nějaký problém ve startéru, ale prakticky těžko se stane, že by startér zůstal "vysunutej" a pořád byl v záběru, takže pokud mi nefunguje startér, mám smůlu, ale motorku můžu roztlačit. Bavím se teď jen o motorech XT a TT.

Jneže - pokud se mi posere u XTka nebo TTka nakopávání - z 99% praská takový plíšek co odklání od sebe dvě ozubená kola či soukolí , která jsou v sobě, v záběru, když se nakopává, a právě jeden ze 3 plíšku praská, je to zrovna ten, který po nakopnutí má za úkol od sebe tyto ozubená kola odklonit když se nakopávačka vrátí do púvodní polohy. A jakmile tetno plíšek praskne, kola jsou stále v záběru, dělá to neskutečnej rachot a je jen otázka chvilky kdy ulomený plíšek nadělá paseku v motoru *no*

Mě se to bohužel stalo u TT600R, takže vím o co jde. Ulomený plíšek mi naštěstí paseku nenadělal, protože jsem motorku hned odstavil a dal ji do servisu.Plíšek ležel pod kolama na dně, takže pohoda.
Je to závada, která se sem tam u XT a T objeví, a troufám si i říct, že je snad jediná slabina těchto motorek, jsou to držáci jak "sviň", o tom žádná, ale dle mého názoru je tohle jediná slabina. A může se to zapříčinit několika způsoby - špatné - nesprávné startování, což bylo i u mě, ale né že bych byl vocas a neuměl nakopnout, ale měl jsem špatný boty, a když jsem nakopnul, tak se mi tkanička od bot zachytila o nakopávačku, ta se vyklonila do "pracovní" polohy ,a už to šlo jakoby přes "zuby", a nějakým způsobem ten plíšek prostě trpěl. Takhle se mi to povedlo několikrát... no a jednoho dne jsem nakopnul a kola už zůstali v sobě. A ještě další věc, taky za to může(prej) i nesprávně seřízený dekompresor, tuhle závadu měl i jeden kluk co mi spal ve fóru, a u jeho TT-R to bylo taky "nesprávným" nakopáváním, nebo jak bych to nazval, a měl rozladěný dekompresor, tudíš na to šlapal jak vzteklej... Nevím jak tohle mají řešený jiný stroje s KICK. Ale zkrátka, i tak spolehlivej stroj jako XT neb TT vás může nechat ve štychu kvůli takový kravině.

Třeba u mě šlo i o nějakou vadu materiálu, těžko říct, ale spíš si myslím že si za to můžu sám a ty moje "debilní" boty a nesprávný nakopávání ze začátku, a jedno z druhým a průser byl hotovej. TTko bylo skora funglovka, a porucha byla při 5000km...

Jinak oprava se vším všudy mě přišla na 1500kč i s prací, takže to je pohodička. Musely se koupit 3 plíšky, dohromady stály asi 430kč, + těsnění pod víko, už nevím cenu, asi cca kolem 800kč. Jako náhradní díly na tyto stoje jsou docela v pohodě, opravdu levný.

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 23:01 | Nahoru | #147
MaraTT-R>no dobre necham ho vymenit ,neco tam trosku za studena v hlave chrasti ale kdyz se to zahreje tak to prestane ,ale nic drastickyho, chtel sem ho menit po 100.000 km .
nakopavacku sem chtel mit pro jistotu ,ja jeste viset nezustal ale znam lidi co jo

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 23:03 | Nahoru | #148
prezi>peknej stroj. Si tam jeste?

(reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

28.1.2007 v 23:50 | Nahoru | #149
brother> dík ...jsem! ... a pečlivě VÁS VŠECHNY SLEDUJI, jestli mi tu neděláte bor... (velký nepořádek) ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT

30.1.2007 v 12:59 | Nahoru | #150
MaraTT-R>Jo Maro to jsem byl asi já ;) Měl jsem špatně seštelovaný dekompresor a ještě jsem to neuměl pořádně startovat, tak se mi stalo přesně to, co tady píšeš. A to hned druhej den co jsem to koupil. Akorát že to neodnesl jenom ten plíšek, ale rozlomila se volnoběžka, některej z těch úlomků se dostal mezi kolca, takže totálně rozlámanej pravej karter (nesvařitelné) a ještě ke všemu mi startovačka prorazila pravý víko.
Na to že jsem ji měl doma dva dny docela výkon ne? :cool: Oprava a shánění dílů trvalo šest měsíců :marod: Jo a bylo to na XT a ne TT

Teď jsem sehnal druhej karburator, protože se mi zdálo, že to nemá ten výkon co by to mělo mít. Ve středu by mi měl přijít, tak jsem zvědavej jestli to s nim bude rozdíl.
V tom původnim karbcu jsem totiž zjistil, že je v tom klasickym, né v podtlakovym, malá dirka v šoupátku, tak si myslim že je to škrcený a ten zmetek, co mi to prodal mi to neřekl. Mělo to výkon jenom v nízkych otáčkach a vůbec to nešlo ani postavit na zadní.

Jestli víte někdo něco o škrcení karburátoru na XT tak napište jak se to dělá.
Každej koho jsem se ptal mi řekl, že v šoupátku žádnou díru nemá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E XT_600 17 1.6.2024 v 21:05 kawarer
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein


TOPlist