1 reakcí na tento příspěvek Volna plocha pro trenink
Ta plocha v Braniku me nenapadla, tam se asi zajedu podivat.
gugo píše: gymkhanaci trenujou na konci ROzvadovsky spojky (tusim) a na Dzbane. Nedavno jem se ptal.
Ta plocha v Braniku me nenapadla, tam se asi zajedu podivat.
Je to tam využívaný částečně jako parkoviště (nechávaj tam auta lidi co jedou dál tramvají), ale místa je tam pořád hromada. A další taková plocha je kousek nad pivovarem v ulici Údolní parkoviště po pravé straně, když jedeš k Novodvorský - tam je to prázdný ale pouze o víkendu...
1 reakcí na tento příspěvek Volna plocha pro trenink
1 reakcí na tento příspěvek Volna plocha pro trenink
A teď místo - je to u křižovatky ulic Libušská x V Lužích (v těsné blízkosti Viet. tržnice SAPA) - na mapách označeno jako P+R parkoviště...
https://mapy.cz/zakl...C4%9B%20P%C3%ADsnice
Naposledy editováno 30.05.2018 10:31:05
1 reakcí na tento příspěvek Volna plocha pro trenink
(ale sám se asi zajedu podívat na tu spojku, přeci jen utrpět pár dobrých rad se vždycky hodí)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volna plocha pro trenink
LibaMarie píše: helioland> diky za dalsi moznost....k tem radam...😁...vcera na te spojce zrovna vysvetloval instruktor klukovi ze musi vzdy a za vsech okolnosti pouzivat soucasne obe brzdy...70% predni a 30%zadni....coz je tedy fakt asi total out....🙈
Tohle je dost sporný, já osobně někdy brzdím někdy jen zadní (v přímém směru kdy dojíždím třeba na červenou a nedržím se rukama řidítek), nebo naopak jen přední (když jsem v náklonu moc dlouhej do zatáčky)..
Ale je dobrý tu zadní občas použít, dostaneš do ní cit a nezatuhne :)
LibaMarie píše: helioland> diky za dalsi moznost....k tem radam...😁...vcera na te spojce zrovna vysvetloval instruktor klukovi ze musi vzdy a za vsech okolnosti pouzivat soucasne obe brzdy...70% predni a 30%zadni....coz je tedy fakt asi total out....🙈
Tak out to asi je pro lidi, kteří mají Pepu Sršně za boha, ale ne každá motorka má Brembo M50 a ABS dokonce i s čidlem náklonu.
Doporučuju si vyzkoušet zabrzdit ze 100km/h na nulu s SV650 a pak něajkou italskou motorkou s popsanýma brzdama.
U SV toho pouze přední moc neubrzdíš! Ale u Italů si vystačíš...
Jenomže ono hromada lidí by Ti vysvětlila, jak je potřba brzdit tak, že jdeš nejdřív na zadní a pak rovnou na přední, abys neutopila přední vidli a nadbytečně se ti neodlehčilo zadní kolo, což Ti pak dost zhorší ovladatelnost stroje.
Takže předek je hlavní a v krizovce činí 90-100% brzdnýho účinku, ale když budeš brzdit vždycky tak, jakobys měla krizovku, tak se do problémů spíš akorát tak dostaneš.
PS. Jinak nic proti Sršňovu umu. Umí brzdit tak, jak jen asi pár lidí na planetě, ale občas z něho lítaj kraviny!