Zváni jsou všichni majitelé Bonnevillů, Street Twinů, Street Cupů, Scramblerů, Thruxtonů, Thunderbirdů, Bobberů a Speedmasterů, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
www.triumph-moto.cz/cl/sraz2018/sraz2018.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
MilanTST píše:
Víkend a 300 km s Boníkem
ses jako poflakoval krajinou jo?
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Díky za radu
Petak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Petak76 píše: Zdravim všechny přiznivce Triumphů. Mam dotaz. Je možné někde sehnat jedno sedlo na triumpha thunerbirda 1600.(r.v.11) resp. Je možné to dvojsedlo zaměnit např. za gelové jednosedlo z commandera?....:)
Díky za radu
Petak
Na tomhle? Tady je dělené.
Třeba na Commandera mi nepasuje kvůli jinému sedlu proti Stormovi vzduchový KN filtr. Takže to sedlo asi trochu jiné bude, leda bys to vyzkoušel.
boneshaker píše: Ač jsem teď na starým GoldWingu, dost mě oslovil Bobber od Triumphu a potažmo nový Speedmaster ještě víc. Celá nová řada retro biků od Triumph jsou naprosto krásné mašiny s neodolatelným charisma. Ten správný závan starých časů tam je vidět. Navíc na zvuk paralelního Twinu nějaké přihlouplé Véčko nemá. Asi tak.
ty jo nevim, me to prijdejak triapule, a ze by na triapuli vesko nemelo zvukem, si tak uplne nemyslim.. ale tisic lidi tisic chuti...
Pro toho Birda si teprve pojedu.....asi zítra....okouknout a tak...ale ano...má dvojsedlo...což bude dobrý, když povezu batůžek, ale sám bych tam chtěl mít jednosedlo s nosičem.
Díkes za radu:)
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
dík za rady
Naposledy editováno 18.04.2018 12:10:00
Petak76 píše: Ahoj...tak mi ještě napadlo.....co ta přední maska....nemyslim ted plexi, ale pravdu tu masku pto to 1 světlo(TBr.v.11)....má to někdo?...dělá se i v čevené?....je problem to namontovat?...drží to při např 150km/h?....vim jsem votravnej.....ale to se mi stává:)
dík za rady
Myslíš tohle?
Proč by neměl jít namontovat a držet na motorce při 150 km/h originální doplněk? Toho bych se nebál.
Zrovna tady ho má namontovaný, zkus se domluvit s ním.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
- finanční rozdíl nějakých 60 tisíc,
- váhový rozdíl 11 kg (213 kg vs 224 kg) - to je jak plná nádrž,
- o třetinu menší výkon,
- 5 rychlostí namísto 6,
- a přesto těch malých jezdí mnohokrát víc.
Možná je tu ještě něco, o čem nevíme ...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Bonnerider píše: Ať každý, kdo má T100 nebo jiné devítikilo, zkusí napsat, proč mu dal přednost před T120 nebo jiným dvanáctikilem.
protože mám Scramblera, a pro něj mi přijde devítikilo tak akorát. Na silnici a ježdění na delší vzdálenosti mám Bestii Thunderbirda. Když bych volil mezi T100 a T120, tak bych si vybral T120 kvůli motoru a převodovce. S tím devítikilem se dá krásně jezdit v jednom do 120 - max 130 km/hod. Cokoliv víc a nějaký přesun po dálnici je už tak trochu trápení motoru i jezdce, ale to už jsem ti říkal. S baťůžkem jsem na tom ještě nejel.2 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Bonnerider píše: Rád bych ale přišel na to, proč těch "malých" Bonnevillů, T100, u nás jezdí mnohem víc než těch velkých, T120 (soudě podle profilů na mcz - 23 aktivních T100, 1 aktivní T120). Máme tu:
- finanční rozdíl nějakých 60 tisíc,
- váhový rozdíl 11 kg (213 kg vs 224 kg) - to je jak plná nádrž,
- o třetinu menší výkon,
- 5 rychlostí namísto 6,
- a přesto těch malých jezdí mnohokrát víc.
Možná je tu ještě něco, o čem nevíme ...
Neznalost - lidi řeší vzhled a peníze?
Způsob využití ?
Je potřeba se projet aspoň 100km a potom řešit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
kratkej01 píše: Neznalost - lidi řeší vzhled a peníze?
Způsob využití ?
Je potřeba se projet aspoň 100km a potom řešit
Já si taky už myslím, že na to jde až příliš vědecky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
nepojedeš se podívat v sobotu do Hradce
2 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Už jsem si na něm odje asi 1000km a měl bych takový dotázek.
Při jízdě po nějaké době mi vzadu něco začne vrzat, jakoby skřípat nebo pískat. myslel jsem si, že to jsou tlumiče, ale zdá se, že ne. Že by to byl řemen, to se mi nezdá, protože to je dost nepravidelné a zdá se mi v poho. Nevíte co by to mohlo být?
Dále pak po nějaké chvíli jízdy a brždění mi začnou pískat...při brždění přední brzdy...na předchozím moto se mi to taky stávalo, ale až tak po 300km. Destičky jsou jako nový.....jsou tam nejmíň 2mm do výměny.
Díky za každou radu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Co zavolat do značkového servisu? ptáků moc na silnici nepotkáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Petak76 píše: zdravím ještě jednou .....tak koukám, že se zde pořád komunikuje.....už mám doma toho hromovýho ptáka(thunderbird 1600 r.v.11) jak jsem o něm psal o pár řádek výš:).
Už jsem si na něm odje asi 1000km a měl bych takový dotázek.
Při jízdě po nějaké době mi vzadu něco začne vrzat, jakoby skřípat nebo pískat. myslel jsem si, že to jsou tlumiče, ale zdá se, že ne. Že by to byl řemen, to se mi nezdá, protože to je dost nepravidelné a zdá se mi v poho. Nevíte co by to mohlo být?
Dále pak po nějaké chvíli jízdy a brždění mi začnou pískat...při brždění přední brzdy...na předchozím moto se mi to taky stávalo, ale až tak po 300km. Destičky jsou jako nový.....jsou tam nejmíň 2mm do výměny.
Díky za každou radu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Petak76 píše: splasenytrubky> no je fakt, že je spíš k vnější straně řemenice....koukal jsem na rady to natřít mýdlem......ale možná máš pravdu, že to bude ono...zkusím se na to kouknout....může být šejdrem i kolo, ale když jsme na moto jel a pustil řídítka, tak to jede rovně a nechtěl bych si to rozesrat:)
co jsem se bavil s pár klukama, co mají naše stroje, tak řemen vrzal snad úplně každému. Ale seřídit se to určitě dá, ten můj je už zticha. Zkus ho máznout tím mýdlem, a když to na chvilku ztichne, je to jasný. Ložisko by řvalo furt.Ono to nemusí být šejdrem moc, stačí milimetry, a ten řemen trochu ujede a vepředu na řemenici pak vrže.
Naposledy editováno 10.05.2018 19:41:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Naposledy editováno 11.05.2018 09:58:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Petak76 píše: splasenytrubky> hele máznul jsem a je klid, takže co dál?:)...seřídit teda přední řemenici?.....nebo seřídit zadní kolo...srovnat ho?....musel bych změřit kolik je na každej straně...předpokládám, že by mělo být stejně(stejná vzdálenost vymezovacího šroubu od osy kola)....nemám ale tu zkušečku napnutí řemenu...ale snad nějak 4,5kg odhadnu:)
seřídit zadní kolo na napínácích. Nic jiného se s tím nedá dělat, zvedni si to rovně na hever a zkoušej točit zadním kolem, a srovnej to tak, aby ti ten řemen neujížděl do strany hlídej souběh předního a zadního kola. Co se týká napnutí řemene, tak stačí, když bude napnutý tak, aby šel přetočit rukou uprostřed mezi přední a zadní řemenicí o cca 90 stupňů. Pokud by šel přetočit víc, tak je volný, pokud míň, tak je utažený moc a kurvíš ložiska. Nebo si podle manuálu sežeň přípravek, ale já jsem se teda bez něj obešel.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
triumph thunderbird 1700 nedrží otá... Triumph Thunderbird 1600 | Berry20 | 2 | 25.7.2024 v 15:53 Petak76 |
Jak moc dovolí pneu klopit [1, 2, 3] Triumph Street Scrambler | Drakcolita | 62 | 3.5.2024 v 15:59 dva_hrnce |
Obracene razeni Thruxton 1200R [1, 2, 3] Triumph Thruxton R | Animals21 | 71 | 28.4.2024 v 07:57 papiboy |
Ukazatel rychlosti gipro Triumph Thunderbird Storm, Triumph Thunderbird Commander | Rachus | 0 | 6.1.2024 v 19:44 Rachus |
Manual Triumph Bonneville SE | Susu550 | 1 | 5.1.2024 v 15:33 vk0002 |