pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Je to moc pracné na předělání ? U raptora s tím lankem taky docela bojuju, tak jestli se do něčeho vůbec pouštět...
e: už jsem něco našel....vypadá, že je to plug & play. Takže nahoře pumpa a dole váleček a nebo je potřeba něco upravit ?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: není, kup si komplet páčku s hadicí a pístkem z TL1000R (jetou) a víčko řetězu a padne to tam jak prdel na hrnec, nejjednodušší, nejlevnější a funkční řešení...
Jestli existuje tahle možnost, tak není o čem
Je ale fascnující, jak ti s lankem předělávaj na hydrauliku a ti s hydraulikou dávaj lanko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: Jestli existuje tahle možnost, tak není o čem
Je ale fascnující, jak ti s lankem předělávaj na hydrauliku a ti s hydraulikou dávaj lanko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: není, kup si komplet páčku s hadicí a pístkem z TL1000R (jetou) a víčko řetězu a padne to tam jak prdel na hrnec, nejjednodušší, nejlevnější a funkční řešení...
Nevíš o něčem ? našel jsem jen TENHLE váleček tady na bazaru. A nejsem si jistý, jestli je to komplet. Podle schématu tam je ještě nějaké pružinka a pár dalších drobností...
FiZzeR píše: Jestli existuje tahle možnost, tak není o čem
Je ale fascnující, jak ti s lankem předělávaj na hydrauliku a ti s hydraulikou dávaj lanko
Já lanko loni několikrát urval a už v ty opravované nějak nemám důvěru. Origo na raptora už se nevyrábí, takže jsem dal z TL, které má víc zalomené koleno u páčky. Fungovat to funguje, ale není to ideální
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Já bych nepředělával, ale mám tam racing nižší řidítka cca o 5-6 cm a TL1000S má na lanku kovový kolínko a v něm se mi to láme a praská a než laborovat, které jiné lanko tam bude pasovat tak volím hydrauliku z TL1000R kde jsem občas jen vyměnil kapalinu a no problém za ty léta co jsem ji měl... Už se mi to válí 4 měsíce v kanclu v krabici, kovářova kobyla, no...
tak až to smontuješ mi schovej ten lankovej kit,prej je hydraulika pomalá a jezděj to buzny......mi tvrdili angláni a asi maj pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: tak až to smontuješ mi schovej ten lankovej kit,prej je hydraulika pomalá a jezděj to buzny......mi tvrdili angláni a asi maj pravdu
Hydrauliku používají jak ve WSBK, tak i v MotoGP. Ale jestli jsou buzny, to fakt netuším.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: FiZzeR> na sací vačce chybí 5mm matroše na jednom jazyku... jinak je hvízdlej na klice (byl bouchlej kartér, někdo to vařil) a mě se to zadřelo. Do toho jsem přišel na tu vačku... potřebuju to nějak vymyslet s tím kolem :D Určitě by to šlo i jinak.. změřit délku i s ložiskama a odečíst šířku ložisek...
Chm, tak to nic. Spojkovej dekl je zdravej?
... jinak jak tak koukám na obrázky své motorky, tak bych délku té rozpěry mozkovým myšlením odhadl na přesně 115 mm
Naposledy editováno 18.04.2018 10:29:55