kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Kdyz mi budou pasovat, tak je beru..
Na 99% jo, ale radši se přesvědči.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: problem tech modernich baterek je ten, ze jakmile ji jednou vybijes temer do smrti (prestane tocit motorem) je po ni... nebo minimalne prijde o velkou cast kapacity. Coz s tim jak si elektrinu italsky mrdky dopravaji i po vypnuti se stane celkem snadno..
Co je moderní baterka? LiFePo? (Uhánět už tě nebudu, koupil jsem zase olovo ty tři kila na to moje crcání po okreskách...)
... jen pro pobavení, už loni se mi při startu resetovaly budíky, baterka tam byla ta s kterou jsem to 2012 koupil, čili 5 a více let stará. Naposled jsem jel asi v září, na zimu jsem ji ani nevyndaval nedobíjel, parkovalo to v plechové nezateplené hale, a teď o víkendu asi na třetí čtvrtej pokus nastartovala
Naposledy editováno 05.04.2018 09:44:22
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.04.2018 10:11:52
https://www.battery-...etooth-monitoringem/
90Ah za 13 000 Kč cena nelidová a co teprve 210 Ah
Naposledy editováno 05.04.2018 10:33:12
t_freedom píše: twl ...na 2:05 to už chce jet...to musíš poznat rozdíl...
prislo mi ze jedu celkem bez stresu..a pneumatiky tenkrat ok,mel jsem na tom nejake postarsi dunlopy vim ze to byla cestovni pneu a bylo nejak kolem 20 stupnu a nejistotu jsem necitil..bylo mi receno hobby zavodnikem ze pri mem casu nemam gumy resit a jen pilovat jizdu a styl..Johnny83 píše: Byl jsem tam jednou na espéčku a měl jsem to dost podobný, asi 2:02, a přišel mi to oproti tý tužce co jezdim na silnici už celkem kalup, i ty gumy jsem si opět krásně zakulatil ale je fakt že oproti jinejm střelcům je i tohle pořád tužka
jo taky mi to prislo jako super zavodni tempo..nez me predlitla holka na nejakym sportu ale jak rikam me to staci,bojim se o sebe i o stroj2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: jinak k zakouslemu motoru z ktm a aprilie mi pribyl v garazi dalsi z hondy...takze nesmrtelny nejsou
Jak to ti lidi dělaj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: jinak k zakouslemu motoru z ktm a aprilie mi pribyl v garazi dalsi z hondy...takze nesmrtelny nejsou
Ty, už to začíná vypadat, že to motorkama nebude....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.04.2018 21:09:17
FiZzeR píše: Co je moderní baterka? LiFePo? (Uhánět už tě nebudu, koupil jsem zase olovo ty tři kila na to moje crcání po okreskách...)
... jen pro pobavení, už loni se mi při startu resetovaly budíky, baterka tam byla ta s kterou jsem to 2012 koupil, čili 5 a více let stará. Naposled jsem jel asi v září, na zimu jsem ji ani nevyndaval nedobíjel, parkovalo to v plechové nezateplené hale, a teď o víkendu asi na třetí čtvrtej pokus nastartovala
Náhodou, mně ta motorka přišla při manipulaci lehčí Ano, porovnával jsem vždy se stejným množstvím benzínu A když máš tu baterku v ruce, tak tě prostě hřeje, jak je lehoučká