1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Jestli pojedeš do lehkého terénu, popřemyšlej o tomhle:
http://www.motorkaru...africa-twin/ [/quote]
Dnes jsem se byl na BUMOT podívat a ty tašky jsou opravdu hodně zajímavé..........................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: dilema textilni tasky versus hlinikace je vzdy vyreseno v momente, kdy s tim clovek trosku placne tim spis, kdyz se koukam na cenu tech brasen. dekuji pekne, za me ani nahodou.
No kapku se podivej z jakého to je materiálu. To není obyčejná textilní taška. Je to přesně naopak, než ty tvrdíš. ( pokud by to byla textilní taška, měl by jsi pravdu) Tohle je ale jinak.
mildafleck píše: Dnes jsem se byl na BUMOT podívat a ty tašky jsou opravdu hodně zajímavé..........................
Mám je koupené, jsou v cajku.A výhoda je, že lze na to koupit i kufry a nic nemusíš měnit.Buď cvakneš jedno a nebo druhé. Já si vybral tašky....pomlácenej a pokroucenej kufr je pro mne horší varianta. Padáky dopručím taky odtamtud. Jsou pěkně odstoupené od motorky a je pak při pádu místo na nohu, když zůstane pod motorkou.
T.E.CH píše: No kapku se podivej z jakého to je materiálu. To není obyčejná textilní taška. Je to přesně naopak, než ty tvrdíš. ( pokud by to byla textilní taška, měl by jsi pravdu) Tohle je ale jinak.
z fotek clovek moc nepozna. kdyz je to tak, jak pises, tak jedine dobre. me zcela vyhovuji plechace, ale chapu, ze nekdo preferuje neco jinyho.assassin píše: hmm a vystavis na to ucet ? ono je jednoduchy vzit nejakej "vymyslenej" produkt nekoho kdo se tim zivi, okopirovat ho jako "fusku" a tvarit se, jakej ten prvni je zlodej :D
já bych nekopíroval, ale vyrobil vlastní nový produkt. Rozhodně nemám v plánu to koupit a udělat plagiát...
šablonu jsem myslel z tenkého plechu systémem pokus omyl vytvořit takový tvar aby to fungovalo jak má...
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 24.03.2018 10:22:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
v minulosti se dlouze probíralo téma "motorový olej". Máte někdo nějaké oficiální vyjádření od Hondy v ČR. Připomínám, že doporučený olej v příručce je SAE10W-30,JASO T 903 standard MA. Víme ale, že některé servisy Honda dávají 10W-40. Například Castrol10W40 Power jako v mém případě. Je to tedy správně?
Jinak kdo ještě nezaregistroval, v březnovém čísle Motocyklu vyšel článek Africa Twin po 50000km. Je tam i zmínka o zdechání ve středních otáčkách a výměně "chcípáku" . V celku vyšel test celkem dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
V januari som mal moto na garancke pri 12t a kedze filtre sa menia az pri 24t, tak sa samozrejme ani nekontroluju. Ja som si ich nasledne vymenil sam. Este by nieco vydrzali, ale ja jej doprajem aj co nepotrebuje. Neviem kade jazdis, ale na tvojom mieste by som si to skontroloval. Je to trtkacka, ale podla mna celkom prijemna
richardik píše: CRF1000> Doporučil bych Lety, zatím jsem tam spokojenej. Jsou ochotní a zdá se šikovní. Jezdím tam sice až z Plzně, ale ke Šmuclerovi si po několika neuvěřitelných zkušenostech nedám už ani dofouknout kolečko u kočárku.
Ani se nedivím, když tam dělají brigádníci v servisu co nerozumí motorkám / autům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Boro9 píše: CRF1000> jinak vzduchové filtry se na Africe mění až ve 24 000 km .. ..
Tak trochu se mi chce brečet. Filtry se snad mění, když jsou zanesené, což v extrému klidně může byt po pár dnech jízdy v hodné prašném prostředí.
vilemx píše: Tak trochu se mi chce brečet. Filtry se snad mění, když jsou zanesené, což v extrému klidně může byt po pár dnech jízdy v hodné prašném prostředí.
to mas naprostou pravdu. je rozdil nalitat 20tis. pohoda po dalnici a litat tyden po sotolinach. castokrat se v manualech pise, ze v pripade pouzivani v prasnejsim prostredi, nebo pri velke zatezi, se intervali zkracuji. divil bych se, kdyby to Honda upravene nemela. bohuzel, mechanici casto nepremysleji a jen tupe vymenuji to, co a kdy je predepsane, aniz by se snazili dostat k informacim (coz je velmi casty pripad nekvalitniho prijimaciho technika), jak je masina nejcasteji vyuzivana.1) vzduchový filtr - stanovená výměna vždy po 24.000 km. Poznámka: Měňte/kontrolujte častěji pokud jezdíte v neobvykle mokrém nebo prašném prostředí.
2) doporučený motorový olej - Honda "4-taktní motocyklový olej" nebo obdobný motorový olej. Klasfikace API: SG nebo vyšší. Norma JASO T903: MA. Viskozita: SAE 10W-30.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Ahoj, ve 12 000 proběhla kontrola filtrů , a taky jsem se divil že ten interval se mi zdál nějak dlouhý.. ve 24 000 vyměněny, ale že by byla nějak extrémně zašpiněné tak to nebyly.. a to jezdím občas prašné šotoliny..
Já mněl na Alpovi KN ko a to jsem pral jednou za rok vždy před sezónou a to tak těm 12 000 odpovídalo.
Po doběhnutí garančky už si budu vše kromě ventilů řešit sám, kvůli výměně, nebo kontrola filtrů přece nepojedu do servisu..
Jinak jak mi promazali ten chcípák novou vazelínou při velkém servisu tak od té doby klídek , ještě se mi od té doby nestalo že by šla motorka nějak hůře nastartovat, chytá na drb..
Boro9 píše: Ahoj, ve 12 000 proběhla kontrola filtrů , a taky jsem se divil že ten interval se mi zdál nějak dlouhý.. ve 24 000 vyměněny, ale že by byla nějak extrémně zašpiněné tak to nebyly.. a to jezdím občas prašné šotoliny ....
Tak je občas jezdi na konci nějaké skupinky a pak se raduj, že CRF má ty filtry dva
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
neda se to nekde zaridit tak do 10 litru?
jinak ceska pojistovna to nabizela dokonce za pres 60t kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dále pak je možnost u Kooperativy, taky sezóna, tam se to neurčuje kdy jezdíš je to dané, jak pišu vejš....ale když to v řijnu vypovíš, značky depozito, tak 40 % ti vratí z častky co jsi platil.
Pak tam je taky možnost, že pojistka je jen na bouračku, zcizení si nedáš a kolem 6 litrů se vejdeš i bez pakarny depozita. Ale nemáš v garaži pojišteno na zcizení....
Pepan10 píše: yeuop> Ahoj.ja platim 11380 ,je to komplet se vsim vsudy .a mam to na 7 measiu od Alianz.jeste premyslim ze si pripojistim za 1200 vetsi asistenci ,zahrnuje dopravu motocyklu az domu z jakekoli zeme EU.
Ano to udělej. Mám taky.....
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
także kdybys to chtel na cely rok, tak take platis skoro 20k?
to jsou strasne ceny
yeuop píše: kolik platite za havarijni pojisteni? ja jsem dostal nejlevnejsi nabidku u allianz za nejakych 18 tis kc. a to jezdim bez nehod nejakych 16-17 roku....
neda se to nekde zaridit tak do 10 litru?
jinak ceska pojistovna to nabizela dokonce za pres 60t kc
Nabídku je potřeba si nechat udělat přímo u nějakého Allianz zprostředkovatele. Mohu ti dát kontakt. Dělat napřímo s centrálou je nevýhodné, dříve to bylo naopak.
Na kolik pojišťuješ? S jakou spolu-účastí....
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
ja bych to potreboval celorocne, proti zcizeni atd., proste komplet vse.... ale nejsem ochotny za to platit pres 10 litru....
snad na to jednou nedoplatim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |