kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A páčky nejsou hranatý , ale kulatý.
Takže nejeblo
t_freedom píše: jako na zajímavost se na to kouká s úsměvem... ale moc tohle nechápu... takový jako "jsem sice malá a budu s tím mít kdekoli jinde než na dvorku problém, ale ukážu světu že to jde " nevěřím tomu, že si jede kam ch ce... prostě borkyně se to doma na dvorku a ulici naučila... ale jak jí zmizí pod nohou dalších 3-5cm...je v pdeli...
Proč ne? Moje paní jezdí na TLku a měří nic. Prostě musí přemýšlet hodně dopředu,aby nemusela zastavit někde,kde to nedá. Nechápu jak pozná, na pro mě naprosto rovný silnici,místo kde je o centimetr propadlej asfalt.Když začínala na SV,tak se prý válela každý zastavení než to vychytala,ale na TL ještě neupadla...na zastavení a má ho dýl jak já ,když jedeme spolu,tak jí to musím někdy otočit,ale jen z vychcanosti,kdyby tam jela sama,tak se do problému nedostane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.02.2018 12:27:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Když už jsme u těch italských motorek. Je tu nějaký Ducatista co má najeto přes 20 000km na jednom biku? Jde mi o to jestli to potřebuje nějakou větší péči, hlavně jde o 1200 v multistradě. Trochu se toho bojím, jestli to zvládne fungovat 60 000km
Hlavně to musíš furt mejt a když na to přijde,tak vyměnit olej i 2x za zimu
Proč by to nemělo vydržet?Kolik myslíš,že maj ty dovezený Monstery se čtvrtou řetězovkou a druhejma kotoučema ve skutečnosti najeto?
Já prodával S2R s necelejma 60ti kkm a byl uplně v cajku a teď má někde ke 100kkm.
Freedom už svoje S4RS 2x stáčel a zas tam má přez 60kkm a motorka jak nová.......teda až na ten nárazník vzadu
Všechno normální předepsanej servis bych řek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Když už jsme u těch italských motorek. Je tu nějaký Ducatista co má najeto přes 20 000km na jednom biku? Jde mi o to jestli to potřebuje nějakou větší péči, hlavně jde o 1200 v multistradě. Trochu se toho bojím, jestli to zvládne fungovat 60 000km
zmulin píše: Hlavně to musíš furt mejt a když na to přijde,tak vyměnit olej i 2x za zimu
Proč by to nemělo vydržet?Kolik myslíš,že maj ty dovezený Monstery se čtvrtou řetězovkou a druhejma kotoučema ve skutečnosti najeto?
Já prodával S2R s necelejma 60ti kkm a byl uplně v cajku a teď má někde ke 100kkm.
Freedom už svoje S4RS 2x stáčel a zas tam má přez 60kkm a motorka jak nová.......teda až na ten nárazník vzadu
Všechno normální předepsanej servis bych řek
Jde o to, že jsem nikdy neměl Ducati s desmem. Jezdil jsem hlavně aprilky s Rotax motorem a ten fungoval super. Ale trochu mě zajímá náročnost údržby hlavně v časovém horizontu. Možná bych koupil novou Multici, ale nerad bych si potom nadával
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše:
Tak povídej
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Základ u mě je to, že to běžně meju 5-8x za sezónu a furt čumím co se kde mění, co je kde jinak ... když do toho furt čumíš, poznáš později kde je co jinak...
Monster měl jednou po prvních 12tkm problém na ložisku na klice... od tý doby jen jezdí... můžu mít štěstí...těžko říct.
SSo se tedy teď nějak roznemohlo ... začal mi chcát benzín z přepadu karbce a když jsem se to snažil teď v zimě natočit, všechno zhaslo...asi se někde upálil kabel nuly, nebo starteru... uvidíme...ale co, na tomhle je ta elektrika ještě jak z dob krále klacka
Naposledy editováno 27.02.2018 13:36:48
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: t_freedom> trochu se bojím toho Desma, ale asi kdyby to nefungovalo, tak to do teď nedělají... je to pro mě jiný vesmír, proto hledám rady od lidí co na tom mají hodně odjet a můžou mi říct jak to funguje.
Tak se podívej co to je to "desmo"... Mercedesy to měly už někdy v r. 1930
Tenkrát ještě dost odcházely pružiny. Jako je to složitější, to ano, ale když dodržuješ intervaly máš fakt hooodně velkou pravděpodobnos, že se to neposere.
Poslední dobou jsem neslyšel nic, co by bylo podobný třeba problémům v 916/996 motorech. Desmo je dnes anachronismus, nemá zásadní reálnější význam, ale což.
Jinak bych se tý 950ky vůbec nebál. Bude lehká a bude mít zhruba ty koně co jsi zvyklej.
Když jsem ji zkoušel, tak jsem s tím manipuloval dost podobně A pak jsem viděl týpka, co šel na zkušební jízdu s obyčejnou (takže menší a lehčí a borec měl tak 185cm a 90kg), při rozjezdu mu asi po 2m chcípla a zrovna už zatáčel a tak ji pěkně opatrně (před publikem ) odložil a myslím, že kdybych mu nepomohl, tak ji ani nezvedl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Servis tomu snadno dám, jestli to bude potom spolehlivě, asi do toho půjdu. Ta anarchie a výbava mě láká
Nevíš o nějakém fóru kde by se něco o tom našlo?